Ik heb Zaza nooit vertrouwdquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu ja, ben heel ff weg, ben wel terug voor de nachtpost denk ik.
Wil nl wel weten of ik niet door een kakkerlak vermoord ben.
Puk van de Petteflet!quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb Zaza nooit vertrouwd!
Hopen dat iemand de reference snapt.
Ok, ik dacht aan Incognitoquote:
Ze zijn nog niet allemaal binnen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn de nachtrollen ondertussen binnen?
Het is niet zo gek dat je me zogenaamd wantrouwt aangezien jij zelf maffia bentquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef Exentric90 het volgende:
Toch verdenk ik MaJo nog steeds. Het is niet dat ik je niet mag hoor MaJo
Zoeken mag altijd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop dat ik nog hints mag zoeken straks.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het ergste vind ik wel dat ik nu nog zo lang moet wachten voordat ik weer mee kan praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, ik hoop niet dat dit voorspellend voor mij is, maar het begint hier net flink te onweren.![]()
Ik heb me iig op het ergste voorbereid en een lekkere fles opengetrokken.
Ik dacht echt precies hetzelfde, woon je in Den Haag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst even eten en dan doe ik een wijntje met je mee.
Leidenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht echt precies hetzelfde, woon je in Den Haag?
Eerst even eten en dan doe ik een wijntje met je mee.
Viel te verwachten, balenquote:
Joah, teveel mijn best gedaan gister. Jammer maar helaas, succes morgen, hoop dat er nog wat andere dorpelingen met je meezoeken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Viel te verwachten, balen
Betekend wel dat er maar 4 maffia is met 2 kills. Ik ga morgen hints zoeken, nu eerst feestje
Was t maar waarquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat je me zogenaamd wantrouwt aangezien jij zelf maffia bent
Ik probeer uit te vogelen wie mijn nieuwe drinkmaatje heeft vermoord!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar is toch steeds de rest van het dorp. Het is zo stil.
Als Liesje kut zegt mag jij zeker shit zeggen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Misschien niet netjes, maar shlt, ik zie zo snel geen hints naar mijn 2 hoofdverdachten.
Och, daar ging het me niet om, ik doelde meer op mijn duidelijke vertoon van gericht zoeken en tunnelvisie.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Als Liesje kut zegt mag jij zeker shit zeggen.
Prima, ben ff globaal door de fobo's en pohi's gegaan, maar moet nog wel wat meer te vinden zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:57 schreef AchJa het volgende:
Roger, hou jij je bezig met kill 1? Dan zoek ik wel vwb kill 2.
Och, zolang ze dezelfde kleur maar houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |