Hoezo ben je nu opeens gevrijwaard? Je kan nog steeds maffia zijn, toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:04 schreef MaJo het volgende:
Ha mijn gutfeeling klopte dus tochEn hiermee ben ik gevrijwaard van het maffiaschap, en kun je er vanuit gaan dat vrijwel de hele maffia op mij heeft gestemd!
Waarom zou ze op medemaffia stemmen dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoezo ben je nu opeens gevrijwaard? Je kan nog steeds maffia zijn, toch?
Kan tactiek zijn. Eentje die ik zelf in eerdere rondes ook heb toegepast.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom zou ze op medemaffia stemmen dan?
Strategie?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom zou ze op medemaffia stemmen dan?
En doe eens blij, we hebben een maffia vermoord.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoezo ben je nu opeens gevrijwaard? Je kan nog steeds maffia zijn, toch?
MaJo was te persistentquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan tactiek zijn. Eentje die ik zelf in eerdere rondes ook heb toegepast.
Dat voelt zo lekker vertrouwdquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
MaJo was te persistentDit maakt jou alleen nog maar verdachter
Ja snap ik schatjequote:Op zaterdag 10 september 2011 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Jajaja lange dag, familieverjaardag enzo, ben net pas bijgelezen
.
Ja Erik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja snap ik schatje
Maar dan nog verwacht ik van mijn BM dat hij blij is als we maffia killen en niet meteen met een vingertje gaat wijzen naar iemand die nu toch wel het voordeel van de twijfel heeft.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Oké, misschien zie ik wel spoken, maar ik denk gewoon terug aan hoe TV mij ook zo vertrouwde toen ik gewoonfaye lynchte en pas weer later mij ging verdenken!
Misschien heb ik wel te veel tunnelvisie. Vannacht maar mijn blik weer even wat verder opendwingen. Maar, zoals gezegd, in ieder geval een maffia dood dus wat dat betreft (of het nou tactiek was of niet) een stap dichter bij een veilig dorp.
Dat is net iets te specifiek om antwoord op te gevenquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
SL ik wil graag ergens duidelijkheid over. Het lijkt me dat als een kill door 2 maffia gedaan is, het ook daadwerkelijk gaat om twee personen in plaats van twee personen en een dier?
Oh ja, die hond.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
SL ik wil graag ergens duidelijkheid over. Het lijkt me dat als een kill door 2 maffia gedaan is, het ook daadwerkelijk gaat om twee personen in plaats van twee personen en een dier?
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen, maar je gedraagt je echt precies zoals normaal dus waarschijnlijk ben je onschuldigquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Haarscheurtjes in het vertrouwen, ze zijn er.
Ja doei!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is net iets te specifiek om antwoord op te geven
Wat is er precies te specifiek aanquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is net iets te specifiek om antwoord op te geven
Ik wacht op de dag dat we eens samen maffia zijn. Of dorp.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen, maar je gedraagt je echt precies zoals normaal dus waarschijnlijk ben je onschuldig.
Okay. Als er precies één levend wezen aan te pas komt, is het een moord door één persoon. Anders niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja doei!
prima als jullie opeens regels veranderen enzo, maar dan lijkt het me dat we dat wel horen te weten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |