quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat chillipepers hier liggen voor in je doos! Word ze vast weer lekker strak van!
Van de audities denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef loezzzje het volgende:
Is dat niet live? Omdat er al beelden van zijn.
Yup..quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef loezzzje het volgende:
Zeg dat wel, die katjang pedis noten branden m'n bakkes uit, tijd voor drinken.quote:
Neequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef loezzzje het volgende:
Dat was vader Abraham toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NeeIk denk dat Albert het té eng vind om het NL publiek iemand te laten kiezen die in zijn show gaat staan..
De finale zal toch wel live zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NeeIk denk dat Albert het té eng vind om het NL publiek iemand te laten kiezen die in zijn show gaat staan..
vorig jaar nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
De finale zal toch wel live zijn?
Elke week macrameën met m'n yoga vriendinnenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, hoe doe je dat? Die van mij is al rimpelig met hangzak!
Gloeilampenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Hoera voor de ouderwetse gloeilamp. ik zie weer wat
Oh, toch maar overwegen dan!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke week macrameën met m'n yoga vriendinnen
Iddquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zal je retweetenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even tweeten dat er geen aardbeving is, ik plofte op de bank. #geenpaniek
Wat zit erin?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo m'n zak ook maar opgetrokken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |