Dan laat Ortiz maar weer de upset pakkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 03:09 schreef Hooidraad het volgende:
Ortiz vs. Lil Nog added to UFC 140
Ik wil ze allebei niet zien verliezen
Die Palacio moet je niet te licht nemen. Zilveren medaille op de olympische spelen met worstelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:58 schreef n00cL30n het volgende:
Rafael Cavalcante vs. Yoel Romero Palacio
Wrestling pedigree van Cavalcante zal de doorslag verzorgen.
Misschien zeg ik het verkeerd, MMA wrestling pedigree. Is altijd een aangepaste vorm van het reguliere worstel werk, lijkt mij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Die Palacio moet je niet te licht nemen. Zilveren medaille op de olympische spelen met worstelen.
[..]
True, is wat anders. Verwacht wel dat het een mooie partij wordt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien zeg ik het verkeerd, MMA wrestling pedigree. Is altijd een aangepaste vorm van het reguliere worstel werk, lijkt mij.
5x medailist op het WK en 1x goud wat doorgaans moeilijker is dan goed scoren op de OS.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Die Palacio moet je niet te licht nemen. Zilveren medaille op de olympische spelen met worstelen.
Valt behoorlijk mee. Vooral freestyle worstelen is nagenoeg zonder aanpassingen bruikbaar in MMA.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien zeg ik het verkeerd, MMA wrestling pedigree. Is altijd een aangepaste vorm van het reguliere worstel werk, lijkt mij.
264,5 lbs en hij was meteen aan zijn flesje water begonnen. Ik zie het niet zo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:08 schreef Geo3kant het volgende:
Wow Silva is flink afgevallen? Op die weegschaal ziet hij er very ripped uit!
Wel slechte kwaliteit foto's zeg(facebook via ufc)
Zeer zeker!quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Verwacht wel dat het een mooie partij wordt.
Kan Fedor ook niet voortaan die vertaalster van Sergei meebrengenquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:08 schreef Geo3kant het volgende:
Volgens Yahoo sport, interview met Dana, heeft Nick Diaz gezegd/toegegeven niet om te kunnen gaan met de druk en alles wat er bij komt kijken. Het gevecht zou geen probleem geweest zijn maar de P.R. kon hij niet aan.
___
quote:Best part of the video; Kharitonov's translator!
quote:Josh Barnett vs. Sergei Kharitonov
Antonio Silva vs. Daniel Cormier
Ronaldo Souza vs. Luke Rockhold
Muhammed Lawal vs. Roger Gracie
Mike Kyle vs. Marcos Rogerio de Lima
Rafael Cavalcante vs. Yoel Romero Palacio
Evangelista Santos vs. Jordan Mein
Alexis Davis vs. Amanda Nunes
Belfort vs Cung Le, dat kan echt heel bruut worden! Wint Belfort dan zal hij vast wel weer een titleshot krijgen. Maar het liefst zie ik Chael Sonnen winnen van Stann en eerst een rematch krijgen, alleen de trash talk van hem al....quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dan laat Ortiz maar weer de upset pakken
Report: Vitor Belfort vs Cung Le possible for UFC 139 on Nov. 19 in San Jose
Brrrr wat een verschrikkelijke overgang na Diaz zijn part..quote:
Wat een achterlijke gedachtegang dat "verdienen" om tegen een ander te mogen vechten. Gewoon vechten en als je niet goed genoeg bent krijg je een pak slaag. Corrigeert zich vanzelf.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:31 schreef McNulty het volgende:
Ik vind niet dat Cung Le het verdient heeft om tegen Vitor Belfort te mogen vechten.
Wat vond je nu zo slecht aan BJ's part? Ik vond het geweldig. BJ is een beest, dat GSP hem kon verslaan zegt wel iets over GSP's dedicatie aan de sport.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Brrrr wat een verschrikkelijke overgang na Diaz zijn part..![]()
Diaz's part > BJ's part.. ik heb eigenlijk nog maar weinig (of geen) fatsoenlijk BJ penn highlights gezien (op ufc na voor fights), sonde..
A. Silva highlights kunnen ook veel beter.
Daar zou ik niet zo heel zeker van zijn. Mensen onderschatten vaak hoe belachelijk goed GSP zelf is. Dat is echt niet alleen te danken aan een goede mentaliteit en hard werk, hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:55 schreef Fenomeno het volgende:
Als BJ de mindset en mentaliteit van GSP zou hebben dan zou hij GSP (en verder alle andere light- en welterweights) slopen.
BJ heeft volgens mij veel meer natuurlijk talent dan GSP. Er is in MMA alleen niemand die zoveelt raint als GSP, hij is een van de weinige atleten die 7 dagen per week traint, meeste trainen 5 of 6 dagen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo heel zeker van zijn. Mensen onderschatten vaak hoe belachelijk goed GSP zelf is. Dat is echt niet alleen te danken aan een goede mentaliteit en hard werk, hoor.
Al is BJ natuurlijk gewoon eng getalenteerd.
BJ heeft een behoorlijk cardio-probleem, benut zijn bjj-kwaliteiten te weinig, is veel minder bezig met hoe hij zijn tegenstander kan "out-scoren" in tegenstelling tot bijv. Edgar. Vooral het de handjes omhoog om een beslissing naar je hand te zetten in een close fight bevalt mij niet. Als je iemand niet finished om helemaal bont en blauw hebt geslagen mag je niet eens spreken van een "win" wat mij betreft maar als je zelf lui ziet die overduidelijk heeft verloren nog de handjes in de lucht ziet gooien dan is het des te triester. Dat zie ik BJ niet doen en dat is een van de redenen dat hij zo veel fans heeft. Hij is een echte vechter en hoe je het went of keert hetzelfde geldt voor Nick Diaz. GSP is een ongelovelijk harde werker die zijn talent en zijn beperkingen ontzettend goed hoeft heeft weten te benutten en de beste faciliteiten en personen om zich heen heeft verzameld.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo heel zeker van zijn. Mensen onderschatten vaak hoe belachelijk goed GSP zelf is. Dat is echt niet alleen te danken aan een goede mentaliteit en hard werk, hoor.
Al is BJ natuurlijk gewoon eng getalenteerd.
Daar is niets achterlijks aan, dat heet jezelf omhoog werken. Erg actief is Le trouwens ook niet geweest de afgelopen drie jaar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:51 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat een achterlijke gedachtegang dat "verdienen" om tegen een ander te mogen vechten. Gewoon vechten en als je niet goed genoeg bent krijg je een pak slaag. Corrigeert zich vanzelf.
Klopt allemaal. Dus? Zelfs een topfitte BJ zou het bijzonder moeilijk hebben met GSP. Ja, BJ heeft geweldige fysiek talent: hij is belachelijk flexibel, verschrikkelijk sterk voor zijn gewicht, heeft fantastische takedown defense, een geweldige kin en een leren huid.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:22 schreef Fokski het volgende:
[..]
BJ heeft een behoorlijk cardio-probleem, benut zijn bjj-kwaliteiten te weinig, is veel minder bezig met hoe hij zijn tegenstander kan "out-scoren" in tegenstelling tot bijv. Edgar. Vooral het de handjes omhoog om een beslissing naar je hand te zetten in een close fight bevalt mij niet. Als je iemand niet finished om helemaal bont en blauw hebt geslagen mag je niet eens spreken van een "win" wat mij betreft maar als je zelf lui ziet die overduidelijk heeft verloren nog de handjes in de lucht ziet gooien dan is het des te triester. Dat zie ik BJ niet doen en dat is een van de redenen dat hij zo veel fans heeft. Hij is een echte vechter en hoe je het went of keert hetzelfde geldt voor Nick Diaz. GSP is een ongelovelijk harde werker die zijn talent en zijn beperkingen ontzettend goed hoeft heeft weten te benutten en de beste faciliteiten en personen om zich heen heeft verzameld.
Slechte beelden, slechte ffects, slechte manier van monteren. Zowat alles, op de muziek na.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:51 schreef Fokski het volgende:
Wat vond je nu zo slecht aan BJ's part? Ik vond het geweldig. BJ is een beest, dat GSP hem kon verslaan zegt wel iets over GSP's dedicatie aan de sport.
ik ben het met je eens, deze highlight was haastwerk, ff gemaakt na het nieuws van Dana ofzo, denk dat er nog wel beauty's aankomenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Slechte beelden, slechte ffects, slechte manier van monteren. Zowat alles, op de muziek na.
Ze zouden vele mooiere montages kunnen maken.
Ik denk altijd: legkick, legkick!quote:Op zondag 11 september 2011 00:05 schreef Disorder het volgende:
Elke keer als ik boksen kijk roep ik naar de tv dat ze voor de clinch/knie/takedown moeten gaan
Na MMA voelt boksen aan alsof die sport incompleet is.
Yep, ik heb even op de site van HDNet gekekenquote:Op zondag 11 september 2011 00:03 schreef Geo3kant het volgende:
Sherdog.com will report from U.S. Bank Arena in Cincinnati at approximately 8 p.m.
Dat is over 2 uur, dus 02.00 verwacht ik dan de prelims.
Maar zijn die ergens te zien?
die oren,quote:Op zondag 11 september 2011 03:20 schreef Geo3kant het volgende:
Carwin in commercialsecht te slecht, zijn acteer werk in Countdown shows is al om te huilen.
Iddquote:Op zondag 11 september 2011 02:31 schreef Geo3kant het volgende:
Lol als champ verliezen, en volgende fight meteen naar de undercard? ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Le is geen random-vechter. Als je weet wat iemand kan dan hoeft degene zich niet omhoog te werken. Mooie gevechten wil ik zien, als je blijft winnen maar het niet om aan te zien is mag je wat mij betreft in het moeras vechten en jezelf kampioen blijven noemen. Ik zit niet zo met kampioenschappen, ik wil goede partijen zien en Le vs. Belfort is daar een van. Chung Le is 39, Belfort is 34. Hoe lang wil je nog wachten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Daar is niets achterlijks aan, dat heet jezelf omhoog werken. Erg actief is Le trouwens ook niet geweest de afgelopen drie jaar.
Volgens jouw beredenering moeten we dan ook maar afstappen om vechters top contender te noemen en in plaats daarvan at random vechters maar een title shot geven. Het hoeft namelijk niet verdiend te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu snel de prelims gaan kijken.
Leuk ook dat de commentators ons de uitslag van Kyle vs. Lima al wisten te vertellen
[ Bericht 72% gewijzigd door Tazmaniac op 11-09-2011 14:02:29 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 11 september 2011 10:56 schreef Fokski het volgende:
Mooie partijen.Niets aan toe te voegen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk event!
1 ding nog, betreffende Gracie vs King Mo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Hij wordt wel vrij random tegenover Belfort gezet. Ik had hem liever eerst tegen een andere tegenstander gezien.quote:Le is geen random-vechter. Als je weet wat iemand kan dan hoeft degene zich niet omhoog te werken. Mooie gevechten wil ik zien, als je blijft winnen maar het niet om aan te zien is mag je wat mij betreft in het moeras vechten en jezelf kampioen blijven noemen. Ik zit niet zo met kampioenschappen, ik wil goede partijen zien en Le vs. Belfort is daar een van. Chung Le is 39, Belfort is 34. Hoe lang wil je nog wachten?
Hype.. makkelijk spectaculaire trailers mee te maken met Belfort. Easy money.quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij wordt wel vrij random tegenover Belfort gezet. Ik had hem liever eerst tegen een andere tegenstander gezien.
Le verkoopt natuurlijk wel goed als local hero.quote:Op zondag 11 september 2011 23:45 schreef roepdeman het volgende:
Le - Belfort vindt plaats in San Jose? Toch wel apart om hem gelijk een main eventer te maken en ook meteen al Belfort te geven.
En Nick wel?quote:Op maandag 12 september 2011 11:26 schreef incognitoomuch het volgende:
Verdomme kom net thuis van vakantie en ik zie dat Nick Diaz niet meer tegen GSP gaat vechten?!? Wat balen zeg....De vetste kaart is compleet ruined.. Ik zie die Carlos totaal niet als een threat tegenover GSP.... Bah wat balen zeg!
To lay and get laid.quote:Op maandag 12 september 2011 12:50 schreef Geo3kant het volgende:
Wrassle clinic by mister sieant pi air.
Nice! Wat een eventquote:
quote:
Ik weet niet. Ik zie Condit in vijf ronden GSP's kin wel vinden en als dat lukt maakt Condit het wel af tenzij het een saved-by-the-bell wordt.Worstelen is het enige waar ik GSP beter acht dan bijna iedereen in zijn divisie. Hij is een aardige jab aan het ontwikkelen hij heeft degelijke BJJ en kickboksen maar dat is niet wat hem de champ maakt en heeft gemaakt. ik blijf het knap vinden dat iemand die niet opgegroeid is met worstelen het toch op hoog niveau heeft weten te leren.quote:Op maandag 12 september 2011 12:50 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, als je kijkt hoe Condit aangepakt werd door Rory MacDonald.. en bij GSP krijg je die laatste kans waarschijnlijk niet om hem KO te slaan.
Wrassle clinic by mister sieant pi air.
Georges St-Pierrequote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef Fokski het volgende:
[..]
ik blijf het knap vinden dat iemand die niet opgegroeid is met worstelen het toch op hoog niveau heeft weten te leren.
kan ie weer 2x geld vangen,de slimme vosquote:But he conceded he may be back in the same boat before too much longer. If Diaz beats Penn, White said, and St. Pierre beats Condit, he’d likely give Diaz the title shot.
quote:And in case you missed it, @CMPunk will be on the 100th episode of The MMA Hour next week.
quote:@BasRuttenMMA will also join us, more guests TBA
Onze Bas!quote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef THEFXR het volgende:
wie maakt de lekkerste vleeskroketten van de USA
we have a winnerquote:
Ik zie dat CM Punk een pro-worstelaar is. Is dat de nieuwe Hulk Hogan of zo dat we daar zo blij mee zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef roepdeman het volgende:
Holy Shit! CM Punk en Bas Rutten!!!! Ik hou zoveel van MMA!
Nee hij is geen nieuwe Hulk Hogan, maar ik vind het wel goed hoe hij MMA deel van zijn personage heeft weten te maken. Volgens mij is hij zelf ook een grote MMA fan dus dat is alleen maar mooi, als hij het naar een groter publiek brengt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik zie dat CM Punk een pro-worstelaar is. Is dat de nieuwe Hulk Hogan of zo dat we daar zo blij mee zijn?
Yup, Ubereem signed by ufc, ze wilde hem een title shot geven tegen winnaar Valesquez/JDS maar Overeem zei dan moet ik te lang wachten, ik wil active blijven. Toen noemde ze wat tegenstanders op waaronder Brock en toen zei Overeem, doe mij die maar, ik wil tegen Brock!quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:20 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb het voorgaande topic niet doorgelezen maar hoorde zojuist van een collega dat Overeem tegen Brock gaat vechten in december? En Overeem tevens een gym gaat openen in LA?
Ik vond het een vet gevecht! Luke vocht heel technisch en hij bleef Jacare chasen! Jacare had hier veel feller op moeten reageren wat hij niet deed. Een terrechte win voor Luke imo!quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:39 schreef Paxlie het volgende:
Wat was Strikeforce weer een matig event zeg
De matches waren ok, maar om dan na 5 ronden te roepen: "THIS WAS A CHAMPIONSHIP FIGHT" terwijl je op de achtergrond het 5 man koppige publiek boe hoort roepen, ik weet het niet hoor
Die switch kick was wel maasterlijk! Ik ben eigenlijk ook wel benewd hoe het was gegaan als beiden naar de grond waren gegaan. Verder vond ik het wel vreemd dat Luke in een keer een titleshot kreeg na 18 maanden layoff.. maar ja das de SF policy hequote:Op dinsdag 13 september 2011 11:33 schreef Paxlie het volgende:
Met uitzondering van de eerste rond had Luke gewoon alle rondes. 46-49 bij mij
Ja dat is echt een prachtig staaltje matchmaking, ik zie Scott al zitten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:40 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Die switch kick was wel maasterlijk! Ik ben eigenlijk ook wel benewd hoe het was gegaan als beiden naar de grond waren gegaan. Verder vond ik het wel vreemd dat Luke in een keer een titleshot kreeg na 18 maanden layoff.. maar ja das de SF policy he
CM Punk is een geweldige persoonlijkheid die niet op zn mondje is gevallen, dus die kan je sowieso altijd goed in praatprogramma's gebruiken.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik zie dat CM Punk een pro-worstelaar is. Is dat de nieuwe Hulk Hogan of zo dat we daar zo blij mee zijn?
Strikeforcequote:Op dinsdag 13 september 2011 13:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Zijn er nog nieuwtjes over Gina? Die mag haar ass toch nog wel showen mag ik hopen?
Na zo'n lange tijd niet vechten weer tegen Cyborg? Die eerste wedstrijd was het direct duidelijk dat dat geen partij is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:27 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Strikeforce
December 17, 2011
Venue & Location TBA
-Cristiane “Cyborg” Santos vs. TBA (female featherweight title)
-Gina Carano vs. TBA
Gina Vs Cyborg ....? zou vet zijn! Beauty VS The Beast
Er gaan geruchten dat ze zwanger isquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Zijn er nog nieuwtjes over Gina? Die mag haar ass toch nog wel showen mag ik hopen?
Waarschijnlijk omdat Gina te horen kreeg dat ze tegen Cyborg moest vechten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze zwanger is
All Lies, we zijn helemaal niet zwangerquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze zwanger is
Gina vs rowdy?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:27 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Strikeforce
December 17, 2011
Venue & Location TBA
-Cristiane “Cyborg” Santos vs. TBA (female featherweight title)
-Gina Carano vs. TBA
Gina Vs Cyborg ....? zou vet zijn! Beauty VS The Beast
Komt dan het gevecht voor begin 2012 in gevaar?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:23 schreef THEFXR het volgende:
aah crap!
Daniel Cormier Confirms Broken Hand
Mwah, hij zei in een interview dat hij sowieso even vakantie wilde. Gebroken hand is 6-8 weken, dus dan zou hij daarna nog een aardige training camp af kunnen werken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:32 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Komt dan het gevecht voor begin 2012 in gevaar?
Begin 2012 is geen probleem, maar er waren reports dat ze het nog in 2011 wilde afronden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mwah, hij zei in een interview dat hij sowieso even vakantie wilde. Gebroken hand is 6-8 weken, dus dan zou hij daarna nog een aardige training camp af kunnen werken.
Ik ook, als het 2011 wordt kunnen ze Chad Griggs maar beter optrommelen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Begin 2012 is geen probleem, maar er waren reports dat ze het nog in 2011 wilde afronden.
Eind januari zie ik als vroegst mogelijk.
Misschien is Valentijn nog vrijquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ook, als het 2011 wordt kunnen ze Chad Griggs maar beter optrommelen.
ik denk eigenlijk dat Brock helemaal niet zo gezond is, als de UFC promoot!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:15 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Geloofwaardigheid, ik denk 0.. but you heard it here first!
Daar ben ik ook bang voor. Het is nog wel 2 en halve maand weg, maarja 8 weken trainings camp dus dan begin je binnenkort al.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat Brock helemaal niet zo gezond is, als de UFC promoot!
Carwin heeft zelf wrestling, kon de takedown stoppen. Als je 1 a 2 van die bullrush takedowns kan stoppen voelt Brock zich al niet meer op zijn gemak.quote:
Dat is maar net de vraag, als hem dat lukt dan kan hij haast niet verliezen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Carwin heeft zelf wrestling, kon de takedown stoppen. Als je 1 a 2 van die bullrush takedowns kan stoppen voelt Brock zich al niet meer op zijn gemak.
Lukt Overeem dat.. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |