kan ie weer 2x geld vangen,de slimme vosquote:But he conceded he may be back in the same boat before too much longer. If Diaz beats Penn, White said, and St. Pierre beats Condit, he’d likely give Diaz the title shot.
quote:And in case you missed it, @CMPunk will be on the 100th episode of The MMA Hour next week.
quote:@BasRuttenMMA will also join us, more guests TBA
Onze Bas!quote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef THEFXR het volgende:
wie maakt de lekkerste vleeskroketten van de USA
we have a winnerquote:
Ik zie dat CM Punk een pro-worstelaar is. Is dat de nieuwe Hulk Hogan of zo dat we daar zo blij mee zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef roepdeman het volgende:
Holy Shit! CM Punk en Bas Rutten!!!! Ik hou zoveel van MMA!
Nee hij is geen nieuwe Hulk Hogan, maar ik vind het wel goed hoe hij MMA deel van zijn personage heeft weten te maken. Volgens mij is hij zelf ook een grote MMA fan dus dat is alleen maar mooi, als hij het naar een groter publiek brengt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik zie dat CM Punk een pro-worstelaar is. Is dat de nieuwe Hulk Hogan of zo dat we daar zo blij mee zijn?
Yup, Ubereem signed by ufc, ze wilde hem een title shot geven tegen winnaar Valesquez/JDS maar Overeem zei dan moet ik te lang wachten, ik wil active blijven. Toen noemde ze wat tegenstanders op waaronder Brock en toen zei Overeem, doe mij die maar, ik wil tegen Brock!quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:20 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb het voorgaande topic niet doorgelezen maar hoorde zojuist van een collega dat Overeem tegen Brock gaat vechten in december? En Overeem tevens een gym gaat openen in LA?
Ik vond het een vet gevecht! Luke vocht heel technisch en hij bleef Jacare chasen! Jacare had hier veel feller op moeten reageren wat hij niet deed. Een terrechte win voor Luke imo!quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:39 schreef Paxlie het volgende:
Wat was Strikeforce weer een matig event zeg
De matches waren ok, maar om dan na 5 ronden te roepen: "THIS WAS A CHAMPIONSHIP FIGHT" terwijl je op de achtergrond het 5 man koppige publiek boe hoort roepen, ik weet het niet hoor
Die switch kick was wel maasterlijk! Ik ben eigenlijk ook wel benewd hoe het was gegaan als beiden naar de grond waren gegaan. Verder vond ik het wel vreemd dat Luke in een keer een titleshot kreeg na 18 maanden layoff.. maar ja das de SF policy hequote:Op dinsdag 13 september 2011 11:33 schreef Paxlie het volgende:
Met uitzondering van de eerste rond had Luke gewoon alle rondes. 46-49 bij mij
Ja dat is echt een prachtig staaltje matchmaking, ik zie Scott al zitten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:40 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Die switch kick was wel maasterlijk! Ik ben eigenlijk ook wel benewd hoe het was gegaan als beiden naar de grond waren gegaan. Verder vond ik het wel vreemd dat Luke in een keer een titleshot kreeg na 18 maanden layoff.. maar ja das de SF policy he
CM Punk is een geweldige persoonlijkheid die niet op zn mondje is gevallen, dus die kan je sowieso altijd goed in praatprogramma's gebruiken.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik zie dat CM Punk een pro-worstelaar is. Is dat de nieuwe Hulk Hogan of zo dat we daar zo blij mee zijn?
Strikeforcequote:Op dinsdag 13 september 2011 13:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Zijn er nog nieuwtjes over Gina? Die mag haar ass toch nog wel showen mag ik hopen?
Na zo'n lange tijd niet vechten weer tegen Cyborg? Die eerste wedstrijd was het direct duidelijk dat dat geen partij is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:27 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Strikeforce
December 17, 2011
Venue & Location TBA
-Cristiane “Cyborg” Santos vs. TBA (female featherweight title)
-Gina Carano vs. TBA
Gina Vs Cyborg ....? zou vet zijn! Beauty VS The Beast
Er gaan geruchten dat ze zwanger isquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Zijn er nog nieuwtjes over Gina? Die mag haar ass toch nog wel showen mag ik hopen?
Waarschijnlijk omdat Gina te horen kreeg dat ze tegen Cyborg moest vechten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze zwanger is
All Lies, we zijn helemaal niet zwangerquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat ze zwanger is
Gina vs rowdy?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:27 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Strikeforce
December 17, 2011
Venue & Location TBA
-Cristiane “Cyborg” Santos vs. TBA (female featherweight title)
-Gina Carano vs. TBA
Gina Vs Cyborg ....? zou vet zijn! Beauty VS The Beast
Komt dan het gevecht voor begin 2012 in gevaar?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:23 schreef THEFXR het volgende:
aah crap!
Daniel Cormier Confirms Broken Hand
Mwah, hij zei in een interview dat hij sowieso even vakantie wilde. Gebroken hand is 6-8 weken, dus dan zou hij daarna nog een aardige training camp af kunnen werken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:32 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Komt dan het gevecht voor begin 2012 in gevaar?
Begin 2012 is geen probleem, maar er waren reports dat ze het nog in 2011 wilde afronden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mwah, hij zei in een interview dat hij sowieso even vakantie wilde. Gebroken hand is 6-8 weken, dus dan zou hij daarna nog een aardige training camp af kunnen werken.
Ik ook, als het 2011 wordt kunnen ze Chad Griggs maar beter optrommelen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Begin 2012 is geen probleem, maar er waren reports dat ze het nog in 2011 wilde afronden.
Eind januari zie ik als vroegst mogelijk.
Misschien is Valentijn nog vrijquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ook, als het 2011 wordt kunnen ze Chad Griggs maar beter optrommelen.
ik denk eigenlijk dat Brock helemaal niet zo gezond is, als de UFC promoot!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:15 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Geloofwaardigheid, ik denk 0.. but you heard it here first!
Daar ben ik ook bang voor. Het is nog wel 2 en halve maand weg, maarja 8 weken trainings camp dus dan begin je binnenkort al.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk dat Brock helemaal niet zo gezond is, als de UFC promoot!
Carwin heeft zelf wrestling, kon de takedown stoppen. Als je 1 a 2 van die bullrush takedowns kan stoppen voelt Brock zich al niet meer op zijn gemak.quote:
Dat is maar net de vraag, als hem dat lukt dan kan hij haast niet verliezen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Carwin heeft zelf wrestling, kon de takedown stoppen. Als je 1 a 2 van die bullrush takedowns kan stoppen voelt Brock zich al niet meer op zijn gemak.
Lukt Overeem dat.. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |