Hype.. makkelijk spectaculaire trailers mee te maken met Belfort. Easy money.quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij wordt wel vrij random tegenover Belfort gezet. Ik had hem liever eerst tegen een andere tegenstander gezien.
Le verkoopt natuurlijk wel goed als local hero.quote:Op zondag 11 september 2011 23:45 schreef roepdeman het volgende:
Le - Belfort vindt plaats in San Jose? Toch wel apart om hem gelijk een main eventer te maken en ook meteen al Belfort te geven.
En Nick wel?quote:Op maandag 12 september 2011 11:26 schreef incognitoomuch het volgende:
Verdomme kom net thuis van vakantie en ik zie dat Nick Diaz niet meer tegen GSP gaat vechten?!? Wat balen zeg....De vetste kaart is compleet ruined.. Ik zie die Carlos totaal niet als een threat tegenover GSP.... Bah wat balen zeg!
To lay and get laid.quote:Op maandag 12 september 2011 12:50 schreef Geo3kant het volgende:
Wrassle clinic by mister sieant pi air.
Nice! Wat een eventquote:
quote:
Ik weet niet. Ik zie Condit in vijf ronden GSP's kin wel vinden en als dat lukt maakt Condit het wel af tenzij het een saved-by-the-bell wordt.Worstelen is het enige waar ik GSP beter acht dan bijna iedereen in zijn divisie. Hij is een aardige jab aan het ontwikkelen hij heeft degelijke BJJ en kickboksen maar dat is niet wat hem de champ maakt en heeft gemaakt. ik blijf het knap vinden dat iemand die niet opgegroeid is met worstelen het toch op hoog niveau heeft weten te leren.quote:Op maandag 12 september 2011 12:50 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, als je kijkt hoe Condit aangepakt werd door Rory MacDonald.. en bij GSP krijg je die laatste kans waarschijnlijk niet om hem KO te slaan.
Wrassle clinic by mister sieant pi air.
Georges St-Pierrequote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef Fokski het volgende:
[..]
ik blijf het knap vinden dat iemand die niet opgegroeid is met worstelen het toch op hoog niveau heeft weten te leren.
kan ie weer 2x geld vangen,de slimme vosquote:But he conceded he may be back in the same boat before too much longer. If Diaz beats Penn, White said, and St. Pierre beats Condit, he’d likely give Diaz the title shot.
quote:And in case you missed it, @CMPunk will be on the 100th episode of The MMA Hour next week.
quote:@BasRuttenMMA will also join us, more guests TBA
Onze Bas!quote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef THEFXR het volgende:
wie maakt de lekkerste vleeskroketten van de USA
we have a winnerquote:
Ik zie dat CM Punk een pro-worstelaar is. Is dat de nieuwe Hulk Hogan of zo dat we daar zo blij mee zijn?quote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef roepdeman het volgende:
Holy Shit! CM Punk en Bas Rutten!!!! Ik hou zoveel van MMA!
Nee hij is geen nieuwe Hulk Hogan, maar ik vind het wel goed hoe hij MMA deel van zijn personage heeft weten te maken. Volgens mij is hij zelf ook een grote MMA fan dus dat is alleen maar mooi, als hij het naar een groter publiek brengt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik zie dat CM Punk een pro-worstelaar is. Is dat de nieuwe Hulk Hogan of zo dat we daar zo blij mee zijn?
Yup, Ubereem signed by ufc, ze wilde hem een title shot geven tegen winnaar Valesquez/JDS maar Overeem zei dan moet ik te lang wachten, ik wil active blijven. Toen noemde ze wat tegenstanders op waaronder Brock en toen zei Overeem, doe mij die maar, ik wil tegen Brock!quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:20 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb het voorgaande topic niet doorgelezen maar hoorde zojuist van een collega dat Overeem tegen Brock gaat vechten in december? En Overeem tevens een gym gaat openen in LA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |