Dan laat Ortiz maar weer de upset pakkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 03:09 schreef Hooidraad het volgende:
Ortiz vs. Lil Nog added to UFC 140
Ik wil ze allebei niet zien verliezen
Die Palacio moet je niet te licht nemen. Zilveren medaille op de olympische spelen met worstelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:58 schreef n00cL30n het volgende:
Rafael Cavalcante vs. Yoel Romero Palacio
Wrestling pedigree van Cavalcante zal de doorslag verzorgen.
Misschien zeg ik het verkeerd, MMA wrestling pedigree. Is altijd een aangepaste vorm van het reguliere worstel werk, lijkt mij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Die Palacio moet je niet te licht nemen. Zilveren medaille op de olympische spelen met worstelen.
[..]
True, is wat anders. Verwacht wel dat het een mooie partij wordt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien zeg ik het verkeerd, MMA wrestling pedigree. Is altijd een aangepaste vorm van het reguliere worstel werk, lijkt mij.
5x medailist op het WK en 1x goud wat doorgaans moeilijker is dan goed scoren op de OS.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Die Palacio moet je niet te licht nemen. Zilveren medaille op de olympische spelen met worstelen.
Valt behoorlijk mee. Vooral freestyle worstelen is nagenoeg zonder aanpassingen bruikbaar in MMA.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien zeg ik het verkeerd, MMA wrestling pedigree. Is altijd een aangepaste vorm van het reguliere worstel werk, lijkt mij.
264,5 lbs en hij was meteen aan zijn flesje water begonnen. Ik zie het niet zo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:08 schreef Geo3kant het volgende:
Wow Silva is flink afgevallen? Op die weegschaal ziet hij er very ripped uit!
Wel slechte kwaliteit foto's zeg(facebook via ufc)
Zeer zeker!quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Verwacht wel dat het een mooie partij wordt.
Kan Fedor ook niet voortaan die vertaalster van Sergei meebrengenquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:08 schreef Geo3kant het volgende:
Volgens Yahoo sport, interview met Dana, heeft Nick Diaz gezegd/toegegeven niet om te kunnen gaan met de druk en alles wat er bij komt kijken. Het gevecht zou geen probleem geweest zijn maar de P.R. kon hij niet aan.
___
quote:Best part of the video; Kharitonov's translator!
quote:Josh Barnett vs. Sergei Kharitonov
Antonio Silva vs. Daniel Cormier
Ronaldo Souza vs. Luke Rockhold
Muhammed Lawal vs. Roger Gracie
Mike Kyle vs. Marcos Rogerio de Lima
Rafael Cavalcante vs. Yoel Romero Palacio
Evangelista Santos vs. Jordan Mein
Alexis Davis vs. Amanda Nunes
Belfort vs Cung Le, dat kan echt heel bruut worden! Wint Belfort dan zal hij vast wel weer een titleshot krijgen. Maar het liefst zie ik Chael Sonnen winnen van Stann en eerst een rematch krijgen, alleen de trash talk van hem al....quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dan laat Ortiz maar weer de upset pakken
Report: Vitor Belfort vs Cung Le possible for UFC 139 on Nov. 19 in San Jose
Brrrr wat een verschrikkelijke overgang na Diaz zijn part..quote:
Wat een achterlijke gedachtegang dat "verdienen" om tegen een ander te mogen vechten. Gewoon vechten en als je niet goed genoeg bent krijg je een pak slaag. Corrigeert zich vanzelf.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:31 schreef McNulty het volgende:
Ik vind niet dat Cung Le het verdient heeft om tegen Vitor Belfort te mogen vechten.
Wat vond je nu zo slecht aan BJ's part? Ik vond het geweldig. BJ is een beest, dat GSP hem kon verslaan zegt wel iets over GSP's dedicatie aan de sport.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:02 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Brrrr wat een verschrikkelijke overgang na Diaz zijn part..![]()
Diaz's part > BJ's part.. ik heb eigenlijk nog maar weinig (of geen) fatsoenlijk BJ penn highlights gezien (op ufc na voor fights), sonde..
A. Silva highlights kunnen ook veel beter.
Daar zou ik niet zo heel zeker van zijn. Mensen onderschatten vaak hoe belachelijk goed GSP zelf is. Dat is echt niet alleen te danken aan een goede mentaliteit en hard werk, hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:55 schreef Fenomeno het volgende:
Als BJ de mindset en mentaliteit van GSP zou hebben dan zou hij GSP (en verder alle andere light- en welterweights) slopen.
BJ heeft volgens mij veel meer natuurlijk talent dan GSP. Er is in MMA alleen niemand die zoveelt raint als GSP, hij is een van de weinige atleten die 7 dagen per week traint, meeste trainen 5 of 6 dagen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo heel zeker van zijn. Mensen onderschatten vaak hoe belachelijk goed GSP zelf is. Dat is echt niet alleen te danken aan een goede mentaliteit en hard werk, hoor.
Al is BJ natuurlijk gewoon eng getalenteerd.
BJ heeft een behoorlijk cardio-probleem, benut zijn bjj-kwaliteiten te weinig, is veel minder bezig met hoe hij zijn tegenstander kan "out-scoren" in tegenstelling tot bijv. Edgar. Vooral het de handjes omhoog om een beslissing naar je hand te zetten in een close fight bevalt mij niet. Als je iemand niet finished om helemaal bont en blauw hebt geslagen mag je niet eens spreken van een "win" wat mij betreft maar als je zelf lui ziet die overduidelijk heeft verloren nog de handjes in de lucht ziet gooien dan is het des te triester. Dat zie ik BJ niet doen en dat is een van de redenen dat hij zo veel fans heeft. Hij is een echte vechter en hoe je het went of keert hetzelfde geldt voor Nick Diaz. GSP is een ongelovelijk harde werker die zijn talent en zijn beperkingen ontzettend goed hoeft heeft weten te benutten en de beste faciliteiten en personen om zich heen heeft verzameld.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo heel zeker van zijn. Mensen onderschatten vaak hoe belachelijk goed GSP zelf is. Dat is echt niet alleen te danken aan een goede mentaliteit en hard werk, hoor.
Al is BJ natuurlijk gewoon eng getalenteerd.
Daar is niets achterlijks aan, dat heet jezelf omhoog werken. Erg actief is Le trouwens ook niet geweest de afgelopen drie jaar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:51 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat een achterlijke gedachtegang dat "verdienen" om tegen een ander te mogen vechten. Gewoon vechten en als je niet goed genoeg bent krijg je een pak slaag. Corrigeert zich vanzelf.
Klopt allemaal. Dus? Zelfs een topfitte BJ zou het bijzonder moeilijk hebben met GSP. Ja, BJ heeft geweldige fysiek talent: hij is belachelijk flexibel, verschrikkelijk sterk voor zijn gewicht, heeft fantastische takedown defense, een geweldige kin en een leren huid.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:22 schreef Fokski het volgende:
[..]
BJ heeft een behoorlijk cardio-probleem, benut zijn bjj-kwaliteiten te weinig, is veel minder bezig met hoe hij zijn tegenstander kan "out-scoren" in tegenstelling tot bijv. Edgar. Vooral het de handjes omhoog om een beslissing naar je hand te zetten in een close fight bevalt mij niet. Als je iemand niet finished om helemaal bont en blauw hebt geslagen mag je niet eens spreken van een "win" wat mij betreft maar als je zelf lui ziet die overduidelijk heeft verloren nog de handjes in de lucht ziet gooien dan is het des te triester. Dat zie ik BJ niet doen en dat is een van de redenen dat hij zo veel fans heeft. Hij is een echte vechter en hoe je het went of keert hetzelfde geldt voor Nick Diaz. GSP is een ongelovelijk harde werker die zijn talent en zijn beperkingen ontzettend goed hoeft heeft weten te benutten en de beste faciliteiten en personen om zich heen heeft verzameld.
Slechte beelden, slechte ffects, slechte manier van monteren. Zowat alles, op de muziek na.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:51 schreef Fokski het volgende:
Wat vond je nu zo slecht aan BJ's part? Ik vond het geweldig. BJ is een beest, dat GSP hem kon verslaan zegt wel iets over GSP's dedicatie aan de sport.
ik ben het met je eens, deze highlight was haastwerk, ff gemaakt na het nieuws van Dana ofzo, denk dat er nog wel beauty's aankomenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Slechte beelden, slechte ffects, slechte manier van monteren. Zowat alles, op de muziek na.
Ze zouden vele mooiere montages kunnen maken.
Ik denk altijd: legkick, legkick!quote:Op zondag 11 september 2011 00:05 schreef Disorder het volgende:
Elke keer als ik boksen kijk roep ik naar de tv dat ze voor de clinch/knie/takedown moeten gaan
Na MMA voelt boksen aan alsof die sport incompleet is.
Yep, ik heb even op de site van HDNet gekekenquote:Op zondag 11 september 2011 00:03 schreef Geo3kant het volgende:
Sherdog.com will report from U.S. Bank Arena in Cincinnati at approximately 8 p.m.
Dat is over 2 uur, dus 02.00 verwacht ik dan de prelims.
Maar zijn die ergens te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |