SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan! Hoi! Alles goed?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb haar plaatje voor je kapot gemaakt gr gr
Aww sterkte ermeequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:09 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben kapot.. eerst sporten op een lege maag en dan wat drinken valt verkeerd op dit moment..
Eujjj wats met jou dannn somaar in SES posten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb haar plaatje voor je kapot gemaakt gr gr
Ik voel me raar op dit momentquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww sterkte ermee![]()
[..]
Eujjj wats met jou dannn somaar in SES posten.
Als echte Achterhoeker moet je natuurlijk kunnen tanken tot de tap leeg is. Valt me tegen dit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik voel me raar op dit momentNormaal kan ik tegen alcohol
Ja klopt maar ik faalde vandaag. Morgen moet ik het maar goed maken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als echte Achterhoeker moet je natuurlijk kunnen tanken tot de tap leeg is. Valt me tegen dit.
Baas.quote:
Rotterdamquote:
Subtiele toevoeging aan je post.quote:
Heyyy Joosterd het gaat goed jongeman en het is keihard aan met KB ja wat een vrouw wat een vrouw dus die stalk ik hier ook uiteraardquote:
Die "t" die deed het hem!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Subtiele toevoeging aan je post.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heyyy Joosterd het gaat goed jongeman en het is keihard aan met KB ja wat een vrouw wat een vrouw dus die stalk ik hier ook uiteraard![]()
Ja efficiëntie dit dat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeetje zeg, keihard nog wellll
Waarom? NERGENS VOOR NODIG OMGquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Subtiele toevoeging aan je post.
Bohh ja twee, een zusje en een zussss.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:24 schreef Joosterd het volgende:
Ik wil Jan zijn achternaamWat is de beste manier omdat voor elkaar te krijgen? Heeft Jan zusjes of zo?
Ik ook dit dat!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bohh ja twee, een zusje en een zussss.
40% was het toch? 17 dagen moet te doen zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef JanPiraat het volgende:
Mn zusje is over 17 dagen voor een jaar naar de VS dus wees er snel bij jongens uitverkoooppp !!!! maak me los !!! 35 % korting met je OV Chipkaart
Natuurlijk is dat wel nodig. Een echte Rotterdammert plaatst overal een t achter. Neppert.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom? NERGENS VOOR NODIG OMG
hoi Jankabee en ik praten 24/7 over je omg
Heyyyy kerelll ik word een beetje opgewonden van die gedachten en wil graag uitgenodigd worden bij het gesprek om mee te praten over mezelfquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom? NERGENS VOOR NODIG OMG
hoi Jankabee en ik praten 24/7 over je omg
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heyyyy kerelll ik word een beetje opgewonden van die gedachten en wil graag uitgenodigd worden bij het gesprek om mee te praten over mezelf
Ik heb al zoveel over jou gepraat meisjeeeeeeeequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Maar wie praat er dan over mij?
Jeeeeetje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel over jou gepraat meisjeeeeeeee![]()
maar niet met Etsu
Ze heeft toch niet gezegd dat ik moest huilen toen ze cola knoeide over mn nieuwe broek he ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:10 schreef Etsu het volgende:
Mwhi allemaal geheim wat we over je zeggen
Hallee Sjef.quote:
Goed is een understatement.quote:
Jij mag wel tdrone zeggenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed is een understatement.
En jij Sjef?
Bah, de tandarts. Eng gedoe altijd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
Jij mag wel tdrone zeggen
goede dag want tandartsafspraak ging toch niet door (alhoewel ik weet dat ik die wel meteen heb verzet naar volgende maand)
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En een week later heb je een rekening van een paar 100 euro op de deurmat liggen.
Ik zou er een boek over kunnen schrijven, tandartsen. Gruwelijk.
ja en dan heb je die posts van mij ertussen staan en dat brengt de kwaliteit weer omlaagquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou natuurlijk ook dit topic kunnen uitprinten en het naar een uitgever sturen, maarja, dat is ook weer zoiets he.
Ik stel je getoonde medeleven zeer op prijs.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja en dan heb je die posts van mij ertussen staan en dat brengt de kwaliteit weer omlaag
ik voel je pijn man!
ik ook niet echt bang maar 2 gaatjes laten opvullen is gewoon geen pretjequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nooit bang geweest voor de tandarts.
Ik heb nog maar eenmaal een gaatje gehad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ook niet echt bang maar 2 gaatjes laten opvullen is gewoon geen pretje
daar lurk ik eigenlijk alleen maarquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KLB hoogstwaarschijnlijk.
is ook mijn eerste keer maar heb wel veel tanden getrokken gehad vroeger omdat ik een kleine kaak hebquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nog maar eenmaal een gaatje gehad.
Jeetje, wat naar zeg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
is ook mijn eerste keer maar heb wel veel tanden getrokken gehad vroeger omdat ik een kleine kaak heb
die krijgen wel goed betaald..quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brr, gaatjes.
Tandartsen die gaatjes zien wat later geen gaatjes blijken te zijn.
Tandartsen.
Ja, je krijgt goed betaald, maar je staat ook de ganse dag in smerige bekken van smerige mensen te roeren. Word je ook niet vrolijk van, dunkt me.quote:
van zulke slechte muziek ga ik wel janken ja, dus in principe word ik er ook emotioneel van jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Word je er ook zo emotioneel van?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
van zulke slechte muziek ga ik wel janken ja, dus in principe word ik er ook emotioneel van ja
je kent rowen heze toch wel? en die 2 van R_R zijn ook best bekendquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ziet er niet zo leuk uit derhalve niet geklikt
die van trockener kecks heb ik al naar je gestuurd en heb je zelfs al naar geluisterdquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ziet er niet zo leuk uit derhalve niet gekliktging over trockernener ofzo niet over boudewijn
aaah nee shit heyy ik wist hetquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
die van trockener kecks heb ik al naar je gestuurd en heb je zelfs al naar geluisterd
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nooit bang geweest voor de tandarts.
hahahaa jammerrrquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:52 schreef tdrone het volgende:
KB ik had het topic wat je nog geopend had gezien maar wist geen leuke reactie
Luister jij alleen nederlandstalig?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SOMS DENK IK WAS JIJ ER VROEGER ALLLL VOORDAT IK JE KENDE MISSCHIENNNN SOMS DENK IK DAT JIJ ALTIJD BLIJVEN ZAL ZELFS ALS IK JE NOOIT MEER ZAL ZIENNNNN
nu ga ik heel erg mijn best doen om toch een reactie te verzinnenquote:
maar dat is toch geen nederlandstaligquote:
Ja, en?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar dat is toch geen nederlandstalig
zeker ook volendamsquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NEE TDRONE GATVERDAMME IK LUISTER NIET ALLEENIG NEDERLANDSTALIG, BAH.
heb je daar gewoon?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
toen ik 12 was jamja omdat in dat dorp wonen dit dat alles
Ik heb geen last fm account maar dit ziet er goed uitquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:58 schreef JanPiraat het volgende:
Your musical compatibility with rotscholier is Super
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, The Beatles, Arctic Monkeys, Foo Fighters and Bob Marley.
We gaan gewoon voor de 100%.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Your musical compatibility with rotscholier is SUPER (99.84165430069%)
Your musical compatibility with janpiraat89 is SUPER (99.289554357529%)
OEIIIII
Nice.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:58 schreef JanPiraat het volgende:
Your musical compatibility with rotscholier is Super
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, The Beatles, Arctic Monkeys, Foo Fighters and Bob Marley.
doe mij eens ook toevoeg0nquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:06 schreef tdrone het volgende:
ik heb wel last.fm account zag ik even scrobbler gebruikt en nu:
Your musical compatibility with rotscholier is SUPER
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Mumford & Sons, Elbow, Franz Ferdinand and Foo Fighters
Genot.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:06 schreef tdrone het volgende:
ik heb wel last.fm account zag ik even scrobbler gebruikt en nu:
Your musical compatibility with rotscholier is SUPER
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Mumford & Sons, Elbow, Franz Ferdinand and Foo Fighters
doe jou accountnaam een posten/dmen/pmenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe mij eens ook toevoeg0n
dm komt eraaanquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
doe jou accountnaam een posten/dmen/pmen
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:09 schreef tdrone het volgende:
Your musical compatibility with KB is SUPER
Music you have in common includes Scouting For Girls, De Jeugd van Tegenwoordig, Mumford & Sons, Adele and Franz Ferdinand
ja, ik vond ze live toch minderquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Scouting for Girls hihi!
takeeee of your clotheeess and go to bed ofzo tochquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Scouting for Girls hihi!
Echt?quote:
Bij mij ook jwt, wacht ff zoekenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt?Ik wilde er twee keer heen, beide keren verhinderddd ik baaaldeeee.
Your musical compatibility with Yosander is VERY LOW (3.1866315752268%)
Music you have in common includes Adele and Bruno Mars.
Wow hij luisterde andere muziek
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
takeeee of your clotheeess and go to bed ofzo toch
Ik had eerst echt NIKS met hem.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Your musical compatibility with Yosander is SUPER
Music you have in common includes Zatox, Noisecontrollers, Chase & Status, Psyko Punkz and Frontliner.
....Oh wacht
Ja, ik ben in vorm.quote:
Ja, ik altijd, mja ik luister ook hardstyle.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had eerst echt NIKS met hem.NIKS NOPPES NADA.
Your musical compatibility with Yosander is VERY LOWquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt?Ik wilde er twee keer heen, beide keren verhinderddd ik baaaldeeee.
Your musical compatibility with Yosander is VERY LOW (3.1866315752268%)
Music you have in common includes Adele and Bruno Mars.
Wow hij luisterde andere muziek
Boeiend, Ricky - Genot moet gewoon dagelijks gepost worden.quote:
Deze ook:quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boeiend, Ricky - Genot moet gewoon dagelijks gepost worden.
Dan is t goedquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat opladen dit dat en geluid op stil en ik er niet kijk ?
Zonder doel vodka drinken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:24 schreef Etsu het volgende:
Vodka
Even water drinken en eierkoek eten dan slapen
Welterusten allemaal doeiio
Slaap zacht Etsuquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:24 schreef Etsu het volgende:
Vodka
Even water drinken en eierkoek eten dan slapen
Welterusten allemaal doeiio
Ja, komt het ongeveer wel op neer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
Impliceren dat alles een doel moet hebben
Ik niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:29 schreef Heroinjunk het volgende:
http://public.centralstudios.nl/agenda/25yearstheprophet/
En daar wil ik heen
Gelukkig.quote:
Geen rokkenjager dus?quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga op broekenjacht. Groeten.
Ja, uiteraard.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jij werkt anno 2011 nog met een rits?
Dat is echt zo onhandig en niet hip.quote:
Een rits zip je zo naar beneden, ik vind knoopjes juist onhandiger.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is echt zo onhandig en niet hip.
Ritsen hebben vaak het nadeel dat ze uit zichzelf weer opengaan, dan krijg je van die kutopmerkingen als: JE GULP STAAT OPENquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een rits zip je zo naar beneden, ik vind knoopjes juist onhandiger.
Ja, het is best een grote foto, weet ik veel hoe ik dat moet verkleinen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Plaatje van je broek nog steeds niet geladen mobiel. Is het zo'n grote foto wut?
Valt wel mee. Je moet zorgen dat de rits als het ware naar beneden hangt. Dan blokkeert de sluiting en kan ie niet zomaar opengaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ritsen hebben vaak het nadeel dat ze uit zichzelf weer opengaan, dan krijg je van die kutopmerkingen als: JE GULP STAAT OPEN![]()
![]()
Daarom knoopjes.
Bedankt voor de tip, maar ik heb geen broeken meer met een rits, dus ik kan er niet echt iets mee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Valt wel mee. Je moet zorgen dat de rits als het ware naar beneden hangt. Dan blokkeert de sluiting en kan ie niet zomaar opengaan.
Je had me moeten zien fietsen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeeeezes die scheurEn aww echt typisch ja.
Ik dacht dat er bijles geknepen worden stondquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:55 schreef JanPiraat het volgende:
Hey goedemiddag wil er hier nog iemand in de billetjes geknepen worden ?
die stinken, anders had ik je graag gezelschap gehoudenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:24 schreef JanPiraat het volgende:
Veel plezier R_R !! Ik blijf lekker thuis achter de geraniums
Oowww er groeit een gigantische bonenstaak trouwens uit die plant die jij gekocht hebt voor mijn moedersquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die stinken, anders had ik je graag gezelschap gehouden
omg echt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww er groeit een gigantische bonenstaak trouwens uit die plant die jij gekocht hebt voor mijn moederszullen we samen naar de wolken klimmen binnenkort ?
Net voor het einde van een liedje een nieuwe aanklikken om de reclame te skippenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:57 schreef Kaasrol het volgende:
Die reebok reclame in Spotify is zo irritant
Werkt dat? Nicequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:04 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Net voor het einde van een liedje een nieuwe aanklikken om de reclame te skippen
Verder geen Spotify gebruiken
*proest* kwam ook een beetje daardoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
Hehehe leuke titel trouwens met de film 'Lars and the real girl' in mn achterhoofd![]()
Jammer dat je er niet bij was.quote:
Dan was ik toch enigszins het vijfde wiel aan de wagen geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De dag dat Jan en ik samen de film keken.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef Dastan het volgende:
Best een goede TT trouwens. Ik begrijp 'm nu pas.
Sowieso wel altijd een fietspompje mee tochquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan heeft altijd een extra wiel bij zich.
Wut echt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sowieso wel altijd een fietspompje mee toch
Bedankt, bedankt. Op de valreep. Bijval van een Camelaar is immer plezierig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar voor je voldoening wil ik hem best hear hearen man zo ben ik wel
Hear hear
Jeetje. Wij zijn hier voor je.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:31 schreef Dastan het volgende:
Ik voel mij als een vreemdeling in een vreemd land.
Verwarring alommmm.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:31 schreef JanPiraat het volgende:
Ja nu snap ik er ook niks.meer van zeg
Je weet dat ik Camel rook ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bedankt, bedankt. Op de valreep. Bijval van een Camelaar is immer plezierig.
Camel orange, het JanPiraat-dossier naslaand.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je weet dat ik Camel rook ?![]()
*sluit gordijnen nog.eens extra goed*
Ik krijg nu wel zo'n donkerbruin vermoeden jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan je weet toch dat ik steeds over jou vertel hier?
Oww en toen maakte jij die tekening hahaha.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:38 schreef Dastan het volgende:
Ten tijde van de examens. Zucht. Lijkt een eeuwigheid geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |