SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan! Hoi! Alles goed?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb haar plaatje voor je kapot gemaakt gr gr
Aww sterkte ermeequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:09 schreef Joosterd het volgende:
Ik ben kapot.. eerst sporten op een lege maag en dan wat drinken valt verkeerd op dit moment..
Eujjj wats met jou dannn somaar in SES posten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb haar plaatje voor je kapot gemaakt gr gr
Ik voel me raar op dit momentquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww sterkte ermee![]()
[..]
Eujjj wats met jou dannn somaar in SES posten.
Als echte Achterhoeker moet je natuurlijk kunnen tanken tot de tap leeg is. Valt me tegen dit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik voel me raar op dit momentNormaal kan ik tegen alcohol
Ja klopt maar ik faalde vandaag. Morgen moet ik het maar goed maken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als echte Achterhoeker moet je natuurlijk kunnen tanken tot de tap leeg is. Valt me tegen dit.
Baas.quote:
Rotterdamquote:
Subtiele toevoeging aan je post.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |