van zulke slechte muziek ga ik wel janken ja, dus in principe word ik er ook emotioneel van jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Word je er ook zo emotioneel van?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
van zulke slechte muziek ga ik wel janken ja, dus in principe word ik er ook emotioneel van ja
je kent rowen heze toch wel? en die 2 van R_R zijn ook best bekendquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ziet er niet zo leuk uit derhalve niet geklikt
die van trockener kecks heb ik al naar je gestuurd en heb je zelfs al naar geluisterdquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ziet er niet zo leuk uit derhalve niet gekliktging over trockernener ofzo niet over boudewijn
aaah nee shit heyy ik wist hetquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
die van trockener kecks heb ik al naar je gestuurd en heb je zelfs al naar geluisterd
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nooit bang geweest voor de tandarts.
hahahaa jammerrrquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:52 schreef tdrone het volgende:
KB ik had het topic wat je nog geopend had gezien maar wist geen leuke reactie
Luister jij alleen nederlandstalig?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SOMS DENK IK WAS JIJ ER VROEGER ALLLL VOORDAT IK JE KENDE MISSCHIENNNN SOMS DENK IK DAT JIJ ALTIJD BLIJVEN ZAL ZELFS ALS IK JE NOOIT MEER ZAL ZIENNNNN
nu ga ik heel erg mijn best doen om toch een reactie te verzinnenquote:
maar dat is toch geen nederlandstaligquote:
Ja, en?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar dat is toch geen nederlandstalig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |