Die "t" die deed het hem!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Subtiele toevoeging aan je post.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heyyy Joosterd het gaat goed jongeman en het is keihard aan met KB ja wat een vrouw wat een vrouw dus die stalk ik hier ook uiteraard![]()
Ja efficiëntie dit dat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeetje zeg, keihard nog wellll
Waarom? NERGENS VOOR NODIG OMGquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Subtiele toevoeging aan je post.
Bohh ja twee, een zusje en een zussss.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:24 schreef Joosterd het volgende:
Ik wil Jan zijn achternaamWat is de beste manier omdat voor elkaar te krijgen? Heeft Jan zusjes of zo?
Ik ook dit dat!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bohh ja twee, een zusje en een zussss.
40% was het toch? 17 dagen moet te doen zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef JanPiraat het volgende:
Mn zusje is over 17 dagen voor een jaar naar de VS dus wees er snel bij jongens uitverkoooppp !!!! maak me los !!! 35 % korting met je OV Chipkaart
Natuurlijk is dat wel nodig. Een echte Rotterdammert plaatst overal een t achter. Neppert.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom? NERGENS VOOR NODIG OMG
hoi Jankabee en ik praten 24/7 over je omg
Heyyyy kerelll ik word een beetje opgewonden van die gedachten en wil graag uitgenodigd worden bij het gesprek om mee te praten over mezelfquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom? NERGENS VOOR NODIG OMG
hoi Jankabee en ik praten 24/7 over je omg
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heyyyy kerelll ik word een beetje opgewonden van die gedachten en wil graag uitgenodigd worden bij het gesprek om mee te praten over mezelf
Ik heb al zoveel over jou gepraat meisjeeeeeeeequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Maar wie praat er dan over mij?
Jeeeeetje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel over jou gepraat meisjeeeeeeee![]()
maar niet met Etsu
Ze heeft toch niet gezegd dat ik moest huilen toen ze cola knoeide over mn nieuwe broek he ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:10 schreef Etsu het volgende:
Mwhi allemaal geheim wat we over je zeggen
Hallee Sjef.quote:
Goed is een understatement.quote:
Jij mag wel tdrone zeggenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed is een understatement.
En jij Sjef?
Bah, de tandarts. Eng gedoe altijd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
Jij mag wel tdrone zeggen
goede dag want tandartsafspraak ging toch niet door (alhoewel ik weet dat ik die wel meteen heb verzet naar volgende maand)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |