Ja, uiteraard.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jij werkt anno 2011 nog met een rits?
Dat is echt zo onhandig en niet hip.quote:
Een rits zip je zo naar beneden, ik vind knoopjes juist onhandiger.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is echt zo onhandig en niet hip.
Ritsen hebben vaak het nadeel dat ze uit zichzelf weer opengaan, dan krijg je van die kutopmerkingen als: JE GULP STAAT OPENquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een rits zip je zo naar beneden, ik vind knoopjes juist onhandiger.
Ja, het is best een grote foto, weet ik veel hoe ik dat moet verkleinen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Plaatje van je broek nog steeds niet geladen mobiel. Is het zo'n grote foto wut?
Valt wel mee. Je moet zorgen dat de rits als het ware naar beneden hangt. Dan blokkeert de sluiting en kan ie niet zomaar opengaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ritsen hebben vaak het nadeel dat ze uit zichzelf weer opengaan, dan krijg je van die kutopmerkingen als: JE GULP STAAT OPEN![]()
![]()
Daarom knoopjes.
Bedankt voor de tip, maar ik heb geen broeken meer met een rits, dus ik kan er niet echt iets mee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Valt wel mee. Je moet zorgen dat de rits als het ware naar beneden hangt. Dan blokkeert de sluiting en kan ie niet zomaar opengaan.
Je had me moeten zien fietsen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeeeezes die scheurEn aww echt typisch ja.
Ik dacht dat er bijles geknepen worden stondquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:55 schreef JanPiraat het volgende:
Hey goedemiddag wil er hier nog iemand in de billetjes geknepen worden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |