die stinken, anders had ik je graag gezelschap gehoudenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:24 schreef JanPiraat het volgende:
Veel plezier R_R !! Ik blijf lekker thuis achter de geraniums
Oowww er groeit een gigantische bonenstaak trouwens uit die plant die jij gekocht hebt voor mijn moedersquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die stinken, anders had ik je graag gezelschap gehouden
omg echt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowww er groeit een gigantische bonenstaak trouwens uit die plant die jij gekocht hebt voor mijn moederszullen we samen naar de wolken klimmen binnenkort ?
Net voor het einde van een liedje een nieuwe aanklikken om de reclame te skippenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:57 schreef Kaasrol het volgende:
Die reebok reclame in Spotify is zo irritant
Werkt dat? Nicequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:04 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Net voor het einde van een liedje een nieuwe aanklikken om de reclame te skippen
Verder geen Spotify gebruiken
*proest* kwam ook een beetje daardoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:00 schreef JanPiraat het volgende:
Hehehe leuke titel trouwens met de film 'Lars and the real girl' in mn achterhoofd![]()
Jammer dat je er niet bij was.quote:
Dan was ik toch enigszins het vijfde wiel aan de wagen geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De dag dat Jan en ik samen de film keken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |