quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
Wat maken ze zichzelf toch weer belachelijk met deze keuze.
Ik ga radio 4 luisterenquote:
Ik Radio Bierteam de lokale piraatquote:
1 punt voor Againzender.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:33 schreef Againzender het volgende:
en elke volgende nummer van dit geweldige album wordt zeker ook MH net als bij Anouk?
Waarom ga je er dan heen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:31 schreef themauster het volgende:
En ik ga ze volgende week live zienIk ga me van te voren eerst maar even volgooien met bier
.
Ik had het niet verwacht inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Puur toeval, deze MH. Puur toeval, mensen.
Eemspop dat is altijd gezelligquote:
Vroegâh, kwam Veenstra dan nog weleens beweren dat het echt allemaal unaniem besloten was, geen zak geld niks. Gewoon puur het nummer wat het hem doet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Puur toeval, deze MH. Puur toeval, mensen.
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 16:31:41Weer een goede megahit
#3fm reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
Nu kan ik haar niet meer serieus nemen hoor.
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 16:31:41Weer een goede megahit
#3fm reageer retweet
Ik heb als Hagenees Di-rect heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak live gezien (voor gratis altijdquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:31 schreef themauster het volgende:
En ik ga ze volgende week live zienIk ga me van te voren eerst maar even volgooien met bier
.
Het blijft een Josti.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb als Hagenees Di-rect heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak live gezien (voor gratis altijd), en ik moet eerlijk bekennen dat hun live optredens wel echt een spektakel zijn. Die gasten weten een prima show weg te geven! Best wel de moeite waard om te gaan kijken als het gratis is
En niks negatiefs over Spike, want in The Deaf is hij fantastisch
Was een tijd terug ook in de freaknacht met zijn zus, helemaal onder de invloed van weet ik wat allemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie Spike regelmatig als ik weer eens de stad in duik. Meestal neemt'ie z'n zus ook mee de kroeg in. Wel zielig, z'n zus lijkt sprekend op hemPrecies dezelfde neus! Arme meid....
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik spike de laatste jaren wel ben gaan waarderen
Hiervoor kon je haar wel nemen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
Nu kan ik haar niet meer serieus nemen hoor.
#3fm reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hiervoor kon je haar wel nemen?
wordt werr eens tijd voor miss montreal.quote:
Hoi, ik ben Sersjee. Wie ben jij?quote:
Cheryl Tweedyquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Sersjee. Wie ben jij?
ik ga er maar eens eentje halen dan, handiger dan een lomp paspoortquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:42 schreef minthy het volgende:
Hah!! Id-kaart gratis vanaf nu. Hulde voor mijn laksheid
Die heb ik niet eensquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ga er maar eens eentje halen dan, handiger dan een lomp paspoort
Jij bent illegaal in Nederland!!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij bent illegaal in Nederland!!
Alleen draait hij nooit mijn requests.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:15 schreef themauster het volgende:
Bart''doorstart'' Arens is weer lekker bezig
En een gewone goede avond van mij iedereen!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:47 schreef 3rdRock het volgende:
wtf??? Jeroen van de Kontneukende Boom????
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:47 schreef 3rdRock het volgende:
wtf??? Jeroen van de Kontneukende Boom????
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En een gewone goede avond van mij iedereen!
omdat de GTSTkijksters ook wat te soppen willen hebbenquote:
Heineken is uilenzeik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb me (eer)gister toch maar eens voor het eerst aan bier gewaagd, Grolsch was niet te zuipen Amstel ging wel, Gulpener was iets beter, en Heineken nog iets beter
Het was allemaal niet te zuipenquote:
jij lust geen bier? dan ben jij mijn vriend!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was allemaal niet te zuipenGulpener was toch t best te doen denk...
Geef mij maar een Coca Colaquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij lust geen bier? dan ben jij mijn vriend!
Niet zo heel vreemd hoor... want daar hebben ze VEUL meer seismograaf-dingen staan die de kracht meten en vast ook aangesloten op internet oid, zodat ze real-time kunnen zien hoe zwaar de beving op elk punt is. Hier heb je dat niet...quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:04 schreef Qunix het volgende:
Toch apart.... In Japan kunnen ze binnen een minuut zeggen of er een aardbeving is, binnen 5 minuten de kracht en binnen 10 minuten exact waar.
fun fun fun!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kom ook weer eens Ekstra Weekend luisteren
Weet ik... Toch apart dat ze het zo snel kunnen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd hoor... want daar hebben ze VEUL meer seismograaf-dingen staan die de kracht meten en vast ook aangesloten op internet oid, zodat ze real-time kunnen zien hoe zwaar de beving op elk punt is. Hier heb je dat niet...
o nee http://www.knmi.nl/~sleeman/LIVE_new/intro.htmlquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd hoor... want daar hebben ze VEUL meer seismograaf-dingen staan die de kracht meten en vast ook aangesloten op internet oid, zodat ze real-time kunnen zien hoe zwaar de beving op elk punt is. Hier heb je dat niet...
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 19:14:26WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 19:14:26WWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDD!!! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
twitter:paul3fm twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 19:14:32WWWWEEEEEEKKKKKKWEEEKKKKKWWWWEEEEEEEEEEEEKKKEEEEEEEEEEENNNNDDDDDD! zo. #ekstraweekend #3fm reageer retweet
Mondriool?quote:
Weer een volger erbijquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
gottegot, je twittert dat je de film Bridesmaids hebt gezien en je wordt meteen gevolgd door 1 of andree weddingbureau
neuken?quote:
Ik kijk het ook inderdaad!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:18 schreef Timo20 het volgende:
Dat oude fragment van De Schreeuw van de Leeuw op Ned. 1![]()
zelfspot heeft ie welquote:
heerlijk! nu al beter dan de twee afleveringen metquote:
nja, Domien in duo is meestal wel te pruimen, dan heeft ie iemand om zich aan op te trekken. solo vind ik hem niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heerlijk! nu al beter dan de twee afleveringen met![]()
Domien
![]()
die titel gaar naar jupilerquote:
Waar?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:28 schreef themauster het volgende:
Straks vuurwerkshow en mischien ook nog even naar livemuziek op nachtterras in het dorp
Ah, ok. Veel plezier... Morgen 2 vuurwerkshows voor mij. Eentje in Amsterdam Noord en de ander in Diemen.quote:
Uithuizenquote:
Jup.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
werd voor Amy nou de nieuwe Di-Rect gedraaid? totaal niet doorgedrongen die plaat
En zijn die een beetje goed?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uithuizen
Wanneer: 09-Sept-2011
Plaats: Uithuizen
Provincie: Groningen
Wie: Wagenvoort Nederland
Kaliber: Consumenten
Tijd: Tussen 20.00 en 22.00
Waarom: Grunneger week
Extra Info: http://www.stichtinggroningerweek.nl/GW2008/programma.html
Standaard Nederlandse show... Dus voor Nederlandse begrippen een 6/10 en Europees gezien 2/10 en wereldwijd gezien 0/10.quote:
nou dat werd verdomme eens tijd ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Evertjan het volgende:
Radio-ontvangst verbetert komende dagen sterk
twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 19:38:31WEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEENT!!! zo,lekker op tijd
#hekstek #Ekstraweekend #3fm reageer retweet
Aha 3 jaar geleden was hier ook een vuurwerkshow en die was ook met lasers enzo was wel een mooi gezichtquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Standaard Nederlandse show... Dus voor Nederlandse begrippen een 6/10 en Europees gezien 2/10 en wereldwijd gezien 0/10.
Had hier na een week alweer gewoon goed ontvangst, op de grens van Drenthe.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Evertjan het volgende:
Radio-ontvangst verbetert komende dagen sterk
Wij hebben hier in het noorden niks met Lopik te maken geloof ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
nou dat werd verdomme eens tijd ook.
Ik ben verpest gewoonquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Aha 3 jaar geleden was hier ook een vuurwerkshow en die was ook met lasers enzo was wel een mooi gezicht
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:42 schreef Evertjan het volgende:
kwam net iemand langs van de Eneco of ik wou overstappen. Vraag ik of hij een vergunning heeft om als deurverkoper langs huizen te gaan. Ging hij gauw wegZou pak je die gasten aan
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:42 schreef Evertjan het volgende:
kwam net iemand langs van de Eneco of ik wou overstappen. Vraag ik of hij een vergunning heeft om als deurverkoper langs huizen te gaan. Ging hij gauw wegZou pak je die gasten aan
Ja hehe, daar is een noodmast geplaatst in Assen. Dit gaat vooral over de 96.8 FM welke nu al WEKEN slechte ontvangst heeft. Dat gaat de komende dag dus flink verbeteren. Geweldig nieuws dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:41 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Had hier na een week alweer gewoon goed ontvangst, op de grens van Drenthe.
Oké mooiquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hehe, daar is een noodmast geplaatst in Assen. Dit gaat vooral over de 96.8 FM welke nu al WEKEN slechte ontvangst heeft. Dat gaat de komende dag dus flink verbeteren. Geweldig nieuws dus.
er zijn zat andere frequenties, maar het lijkt dat iedereen perse via 96.8 wil luisteren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hehe, daar is een noodmast geplaatst in Assen. Dit gaat vooral over de 96.8 FM welke nu al WEKEN slechte ontvangst heeft. Dat gaat de komende dag dus flink verbeteren. Geweldig nieuws dus.
Nou, die 'zat andere frequenties' komen niet zo ver in de randstad hoor. Zit hier net buiten Haarlem en kan maar nét aan de steunzender van 3FM bij A'dam RAI ontvangen (met een flinke bak ruis dus al, maar het is momenteel wel beter dan de 96.8 die gewoon bijna onhoorbaar is). Die 96.8 is voor velen dus ook écht de enige optie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er zijn zat andere frequenties, maar het lijkt dat iedereen perse via 96.8 wil luisteren.
bij de AVROquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:59 schreef Qunix het volgende:
Volgende week 10 jaar Ekdom op die straalpaal!
en paul al 7 jaar bij de KRO. kan me nog herinneren dat er een hele rel was toen omdat Kobus weg moest bij 3FMquote:
oh ik heb niet gelezen over welke mast het ging, maar ik heb onderweg nog steeds geen goed bereik van radio 1,2 en 3...quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Wij hebben hier in het noorden niks met Lopik te maken geloof ik.
twitter:elwinvangestel twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 20:07:43HAHAHAHAHAHAHA die bril van @gerardekdom. #goud #3FM #ekstraweekend reageer retweet
heb je die bril van die twitteraar gezien??quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:elwinvangestel twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 20:07:43HAHAHAHAHAHAHA die bril van @gerardekdom. #goud #3FM #ekstraweekend reageer retweet
in Amsterdam zelf is 96.5 sterker dan 96.8 maar ook met veel ruis. voor die brand was 96.8 wel sterker, maar ook veel ruis. dat vermogen van Lopik mag van mij wel hoger dan vroeger.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, die 'zat andere frequenties' komen niet zo ver in de randstad hoor. Zit hier net buiten Haarlem en kan maar nét aan de steunzender van 3FM bij A'dam RAI ontvangen (met een flinke bak ruis dus al, maar het is momenteel wel beter dan de 96.8 die gewoon bijna onhoorbaar is). Die 96.8 is voor velen dus ook écht de enige optie.
Klopt, die 96.5 komt amper voorbij station Duivendrecht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
in Amsterdam zelf is 96.5 sterker dan 96.8 maar ook met veel ruis. voor die brand was 96.8 wel sterker, maar ook veel ruis. dat vermogen van Lopik mag van mij wel hoger dan vroeger.
En toch heb ik de vraag 'is het Robin de robot' al een tijdje niet meer gehoord...quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:17 schreef Paul-89 het volgende:
Pfff die gasten die steeds de moeite nemen om te vragen of het Henk of Ron is, en dat dan al jaren.
het weerbericht in Ekdom In De Nacht is altijd geweldigquote:
OOOOOOHHH!! don`t hate on Jupiler!quote:
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch heb ik de vraag 'is het Robin de robot' al een tijdje niet meer gehoord...
Die is echt vervelend als je hem elke dag hoortquote:
Evertquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is echt vervelend als je hem elke dag hoortStomme Evert Baptist
Wat is er mien jong.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is echt vervelend als je hem elke dag hoortStomme Evert Baptist
Toffe plaat, en ook leuk om die clip te zien. Ik zie nl. precies waar dat allemaal opgenomen is.quote:
is toch JPGquote:
die versie van NachteGiel in de Vera blijft het mooist.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toffe plaat, en ook leuk om die clip te zien. Ik zie nl. precies waar dat allemaal opgenomen is.
qftquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:25 schreef Paul-89 het volgende:
Had dit dan MH gemaakt, die hebben er tenminste nog wat aan.
quote:
Juistquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die versie van NachteGiel in de Vera blijft het mooist.
thank god it's Fridayquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
weet trouwens nog steeds niet waar dat TGIF voor staat
![]()
aha!quote:
quote:
hoe kan teletekst nou overbelast zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:41 schreef ddx het volgende:
Net zo mooi als gisteren op tekst tv van omroep gelderland: teletekst overbelast.
Kan niet.... Wel de kabel in de buurt van ddx.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoe kan teletekst nou overbelast zijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:41 schreef ddx het volgende:
Net zo mooi als gisteren op tekst tv van omroep gelderland: teletekst overbelast.
u TimOrgasmeerd?quote:
neequote:
nja, t begint volgens mij op vrijdag en dan de week er na. de top90's is dus pas over 2wk volgens mij...quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:55 schreef Timo20 het volgende:
Volgende week 90s request? kut, moet vrijdag tot 19.00uur werken
Dat is wel een voordeel: die dag heb ik vrijquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, t begint volgens mij op vrijdag en dan de week er na. de top90's is dus pas over 2wk volgens mij...
ja, die is er sinds een week of wat. lekker nutteloos weerquote:
dat dusquote:
twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 21:14:53Wat hebben de negers gedaan? De negers hebben de kinderen meegenomen naar het negerdorp. #ookdatisPinkeltje #wateenstommeboeken reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:MrsEkdom twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 21:14:53Wat hebben de negers gedaan? De negers hebben de kinderen meegenomen naar het negerdorp. #ookdatisPinkeltje #wateenstommeboeken reageer retweet
echt heyquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
ekdom is blijkbaar een groot milowfan....
weheheh dat dacht ik ook alleen na een paar minuten was mijn post nog niet verstuurd, leve mobiel internet...quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
ekdom is blijkbaar een groot milowfan....
twitter:radiofreak twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 20:43:46Andre Kuipers opent de Radio 2 Top 2000 vanuit de ruimte http://t.co/rundxyw reageer retweet
cool hequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:38 schreef hole1988 het volgende:
twitter:radiofreak twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 20:43:46Andre Kuipers opent de Radio 2 Top 2000 vanuit de ruimte http://t.co/rundxyw reageer retweet
ik doe niet andersquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
Hole! mocht je toevallig net Ekdom en Rabbering op Waltari getapet hebben...please gooi het op jijbuis ofzo. prachtig!
voor mij ben jij het episch centrum van youtube!quote:
quote:
dat kan ook niet anders op dat nummer. nummer heeft zeker 3-4 jaar in mijn hoofd gezeten (pre-internet) voor ik het eindelijk kon aanschaffenquote:
Ferry Somologgiquote:
Ze hebben ook niet gezegd in welke tijdzone ze die vroege avond bedoeldenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:53 schreef alors het volgende:
facking hell zeg, ik zit al sinds vanmiddag zonder internet en die bitches beweerden dan het in de vroege avond wel opgelost zou zijn... het is verdomme bijna tien uur man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |