twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 16:31:41Weer een goede megahit
#3fm reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
Nu kan ik haar niet meer serieus nemen hoor.
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 16:31:41Weer een goede megahit
#3fm reageer retweet
Ik heb als Hagenees Di-rect heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak live gezien (voor gratis altijdquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:31 schreef themauster het volgende:
En ik ga ze volgende week live zienIk ga me van te voren eerst maar even volgooien met bier
.
Het blijft een Josti.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb als Hagenees Di-rect heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaak live gezien (voor gratis altijd), en ik moet eerlijk bekennen dat hun live optredens wel echt een spektakel zijn. Die gasten weten een prima show weg te geven! Best wel de moeite waard om te gaan kijken als het gratis is
En niks negatiefs over Spike, want in The Deaf is hij fantastisch
Was een tijd terug ook in de freaknacht met zijn zus, helemaal onder de invloed van weet ik wat allemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie Spike regelmatig als ik weer eens de stad in duik. Meestal neemt'ie z'n zus ook mee de kroeg in. Wel zielig, z'n zus lijkt sprekend op hemPrecies dezelfde neus! Arme meid....
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik spike de laatste jaren wel ben gaan waarderen
Hiervoor kon je haar wel nemen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:40 schreef Paul-89 het volgende:
Nu kan ik haar niet meer serieus nemen hoor.
#3fm reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hiervoor kon je haar wel nemen?
wordt werr eens tijd voor miss montreal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |