er zijn zat andere frequenties, maar het lijkt dat iedereen perse via 96.8 wil luisteren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hehe, daar is een noodmast geplaatst in Assen. Dit gaat vooral over de 96.8 FM welke nu al WEKEN slechte ontvangst heeft. Dat gaat de komende dag dus flink verbeteren. Geweldig nieuws dus.
Nou, die 'zat andere frequenties' komen niet zo ver in de randstad hoor. Zit hier net buiten Haarlem en kan maar nét aan de steunzender van 3FM bij A'dam RAI ontvangen (met een flinke bak ruis dus al, maar het is momenteel wel beter dan de 96.8 die gewoon bijna onhoorbaar is). Die 96.8 is voor velen dus ook écht de enige optie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er zijn zat andere frequenties, maar het lijkt dat iedereen perse via 96.8 wil luisteren.
bij de AVROquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:59 schreef Qunix het volgende:
Volgende week 10 jaar Ekdom op die straalpaal!
en paul al 7 jaar bij de KRO. kan me nog herinneren dat er een hele rel was toen omdat Kobus weg moest bij 3FMquote:
oh ik heb niet gelezen over welke mast het ging, maar ik heb onderweg nog steeds geen goed bereik van radio 1,2 en 3...quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Wij hebben hier in het noorden niks met Lopik te maken geloof ik.
twitter:elwinvangestel twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 20:07:43HAHAHAHAHAHAHA die bril van @gerardekdom. #goud #3FM #ekstraweekend reageer retweet
heb je die bril van die twitteraar gezien??quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:10 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:elwinvangestel twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 20:07:43HAHAHAHAHAHAHA die bril van @gerardekdom. #goud #3FM #ekstraweekend reageer retweet
in Amsterdam zelf is 96.5 sterker dan 96.8 maar ook met veel ruis. voor die brand was 96.8 wel sterker, maar ook veel ruis. dat vermogen van Lopik mag van mij wel hoger dan vroeger.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, die 'zat andere frequenties' komen niet zo ver in de randstad hoor. Zit hier net buiten Haarlem en kan maar nét aan de steunzender van 3FM bij A'dam RAI ontvangen (met een flinke bak ruis dus al, maar het is momenteel wel beter dan de 96.8 die gewoon bijna onhoorbaar is). Die 96.8 is voor velen dus ook écht de enige optie.
Klopt, die 96.5 komt amper voorbij station Duivendrecht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
in Amsterdam zelf is 96.5 sterker dan 96.8 maar ook met veel ruis. voor die brand was 96.8 wel sterker, maar ook veel ruis. dat vermogen van Lopik mag van mij wel hoger dan vroeger.
En toch heb ik de vraag 'is het Robin de robot' al een tijdje niet meer gehoord...quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:17 schreef Paul-89 het volgende:
Pfff die gasten die steeds de moeite nemen om te vragen of het Henk of Ron is, en dat dan al jaren.
het weerbericht in Ekdom In De Nacht is altijd geweldigquote:
OOOOOOHHH!! don`t hate on Jupiler!quote:
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch heb ik de vraag 'is het Robin de robot' al een tijdje niet meer gehoord...
Die is echt vervelend als je hem elke dag hoortquote:
Evertquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is echt vervelend als je hem elke dag hoortStomme Evert Baptist
Wat is er mien jong.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is echt vervelend als je hem elke dag hoortStomme Evert Baptist
Toffe plaat, en ook leuk om die clip te zien. Ik zie nl. precies waar dat allemaal opgenomen is.quote:
is toch JPGquote:
die versie van NachteGiel in de Vera blijft het mooist.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toffe plaat, en ook leuk om die clip te zien. Ik zie nl. precies waar dat allemaal opgenomen is.
qftquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:25 schreef Paul-89 het volgende:
Had dit dan MH gemaakt, die hebben er tenminste nog wat aan.
quote:
Juistquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die versie van NachteGiel in de Vera blijft het mooist.
thank god it's Fridayquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
weet trouwens nog steeds niet waar dat TGIF voor staat
![]()
aha!quote:
quote:
hoe kan teletekst nou overbelast zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:41 schreef ddx het volgende:
Net zo mooi als gisteren op tekst tv van omroep gelderland: teletekst overbelast.
Kan niet.... Wel de kabel in de buurt van ddx.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoe kan teletekst nou overbelast zijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:41 schreef ddx het volgende:
Net zo mooi als gisteren op tekst tv van omroep gelderland: teletekst overbelast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |