mooiquote:Op donderdag 8 september 2011 23:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Mag deze foto in de OP of wordt dit gezien als spoileren:
[ afbeelding ]
?
Gaaf maar kleinnnnnnquote:Op donderdag 8 september 2011 23:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Mag deze foto in de OP of wordt dit gezien als spoileren:
[ afbeelding ]
?
me likeyyyyyquote:Op donderdag 8 september 2011 23:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo? Maar het is wel de allerlaatste castfoto natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo? Maar het is wel de allerlaatste castfoto natuurlijk.
ehm ehm ehm oei moeilijk hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef formerjellybean het volgende:
Oei oei wat een cliffhanger, gaan ze nou trouwen of uit elkaar the suspense is killing me
op vind ik leuk zo <3 foto vind ik mooiquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Als er nog iets moet worden veranderd aan de OP, moet je het maar zeggen.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 06:05 schreef Miam het volgende:
[..]
op vind ik leuk zo <3 foto vind ik mooi
quote:
exactly!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is Kim toch ook altijd een zeikwijf geweest. Moralistisch, boven iedereen verheven, bah.
Wel leuke aflevering zo met die flashbacks en een briljante Reid. En Lisa die vertelt wat haar oplossing was voor het probleem Bob-ziekenhuis: I left him!
hun huwelijk is destijds voltrokken door een oplichter die zich voordeed als geestelijkequote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik heb niet alles meegekregen maar wat is nou de reden dat Bob en Kim niet getrouwd zijn?? Ben echt even het spoor bijster
De dominee die toentertijd hun huwelijk voltrok bleek een nepperd, fraudeur te zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik heb niet alles meegekregen maar wat is nou de reden dat Bob en Kim niet getrouwd zijn?? Ben echt even het spoor bijster
haha ja! niet echt geloofwaardig maar wel heul creatief!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:00 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ah oké.. Ze weten van gekkigheid dus niet wat ze nog moesten verzinnen.. Beetje een rare wending
Ja, maar zo zijn er wel meer dingen. zoals de 5 weken zwangerschap van Janet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:53 schreef droomvrouwtje het volgende:
ja idd.. creatief maar ongeloofwaardig..
Ik heb idd het gevoel dat alles er ineens in moest om maar tot een goed einde te kunnen komen, jammer ze hadden het beter gewoon kunnen stoppen met de mogelijkheid dat het weer herstart kon wordenquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:23 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja, maar zo zijn er wel meer dingen. zoals de 5 weken zwangerschap van Janet.![]()
alles wordt er even in een half jaartje doorheen gejast. realistisch of niet.
Ze hadden beter helemaal niet kunnen stoppenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:17 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ik heb idd het gevoel dat alles er ineens in moest om maar tot een goed einde te kunnen komen, jammer ze hadden het beter gewoon kunnen stoppen met de mogelijkheid dat het weer herstart kon worden
Dat dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:23 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja, maar zo zijn er wel meer dingen. zoals de 5 weken zwangerschap van Janet.![]()
alles wordt er even in een half jaartje doorheen gejast. realistisch of niet.
Nee geen dr Oliverquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:36 schreef MiLalaa het volgende:
komt Reid nog vandaag, of gaat het wéér alleen over Bob en Kim?![]()
quote:
wanginplantaat is waarschijnlijk iets verschovenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
wat heeft ze met haar rechteroogie ?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:47 schreef Miam het volgende:
[..]
wanginplantaat is waarschijnlijk iets verschoven
seriously?!quote:
oh zie het nu pasquote:
Het heet geen As the Reid turnsquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:49 schreef Miam het volgende:
[..]
oh zie het nu pas
waarom is reid er niet?die moest van chris toch helpen?!
nee nee, maar goed ook! dat had niet nodig geweest, maar vind dit wel wat vreemd enzoquote:
hahaquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:53 schreef Miam het volgende:
[..]
nee nee, maar goed ook! dat had niet nodig geweest, maar vind dit wel wat vreemd enzo
Reid moest van Chris wel helpen om bob en kim te ontvoeren naar hun surpriseparty,
maar hij is dus nu niet uitgenodigd?!beetje raar.
Is Frannie al geweest?quote:
wat zijn dat voor een jasjes?? lijkt wel van de thunderbirdsquote:Op zaterdag 10 september 2011 04:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Don Hastings (Bob) héél wat jaartjes geleden.
[..]
Is Frannie al geweest?
Ik heb maar een paar minuten gezien, omdat ik Holland's Got Talent en Hotter Than My Daughter aan het kijken was. En bovendien had ik geen zin in Katieen Chris
![]()
![]()
.
zo heyquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:07 schreef Axia het volgende:
Frannie is dochter van Bob en Jennifer (zus van Kim). Maar die is heel vroeg overleden, dus Kim was een soort moeder voor haar. Sabrina is de dochter van Bob en Kim.
Bob hield hem vroeger ook niet in z'n broek...quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
zo heydie bob lust er ook wel pap van door de jaren door
Ja inderdaad helemaal omdat die in het echt met Carly getrouwd isquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:01 schreef Axia het volgende:
[..]
Bob hield hem vroeger ook niet in z'n broek...![]()
Vond het wel jammer dat Andy niet was gekomen
dat snap ik nog steeds niet, vind Carly veel te mooi voor hemquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad helemaal omdat die in het echt met Carly getrouwd is
Ik ook !!! De Andy van toen, is de Simon of Reid van nuquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:24 schreef Miam het volgende:
Andy is wel een leukertjevond ik tijdens atwt al. woehaaa
Is alleen Chris van een vader en moeder die nog bij elkaar zijn ? Man man wat een ingewikkelde toestanden ook gehehe. Adam is van margo en hal (ripquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:07 schreef Axia het volgende:
Frannie is dochter van Bob en Jennifer (zus van Kim). Maar die is heel vroeg overleden, dus Kim was een soort moeder voor haar. Sabrina is de dochter van Bob en Kim.
Dat was Sierraquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Is alleen Chris van een vader en moeder die nog bij elkaar zijn ? Man man wat een ingewikkelde toestanden ook gehehe. Adam is van margo en hal (rip). Casey is wel van Margo en Tom geloof ik he?
Hoe heette die dochter waar Craig in het begin kids mee had ? Of was dat Sabrina ? Of was dat de echte ? dochter van Lucinda.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ojaaa, maar dat is een dochter van lucinda toch ?
Dan weet je wat ik tegenwoordig mee maak.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik ook !!! De Andy van toen, is de Simon of Reid van nuIk keek toen ook vaak omdat hij erin zat lol
oh wist je niet?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:25 schreef sjampoeh het volgende:
Helen Wagner is op 1 mei 2010 overleden op 91-jarige leeftijd (Nancy)
Nee de prive dingen volg ik niet zo. Weet wel dat Any en Carly, holden en Emily getrouwd zijn. En dat jullie laatst vertelden van Brad, maar meer eigenlijk niet. Zal ik nu een afl gaan kijken ?quote:
whehequote:Op zaterdag 10 september 2011 15:15 schreef sjampoeh het volgende:
o vandaar haha.
Ik ben ondertussen de afl van maandag aan het kijken. wie wil details ? pm me gehe
let's try this again!quote:
wie was ookal weer de vader dan van Sierra?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ojaaa, maar dat is een dochter van lucinda toch ?
De acteur die Stenbeck speelde is overigens wel al overledenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:11 schreef formerjellybean het volgende:
Daarom zei ik dus ze leeft , omdat ik wist dat ze er niet meer was maar ja hoe vaak is stenbeck nou niet doodgegaan en later teruggekomen, dat kan alleen maar in Atwt
Nog steeds vol ! Heb het gelezen hihiquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:20 schreef Miam het volgende:
zo zonde, want hij was meesterlijk als james stenbeck
Wat raar!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nog steeds vol ! Heb het gelezen hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Prince Jacob Estaban of Montegaquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
wie was ookal weer de vader dan van Sierra?
que?quote:Op maandag 12 september 2011 17:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Door dat kutfacebook mis ik gewoon de helft ook
eindelijk, graftak, als ik haar gebit zag ging ik over mn nekquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:25 schreef sjampoeh het volgende:
Helen Wagner is op 1 mei 2010 overleden op 91-jarige leeftijd (Nancy)
quote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
eindelijk, graftak, als ik haar gebit zag ging ik over mn nek
ik moest lachenquote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja, maar dan meer vanwege het feit dat ik eerder in dit topic al aangaf dat nancy haar gebit niet zo geweldig leek te zijn. Woordkeuze is ongepast echter. Zoals hierboven wordt gezegd.quote:
oh dat heb ik even gemist, was pas weer op deze pagina mee gaan lezenquote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Miam het volgende:
[..]
ja, maar dan meer vanwege het feit dat ik eerder in dit topic al aangaf dat nancy haar gebit niet zo geweldig leek te zijn. Woordkeuze is ongepast echter. Zoals hierboven wordt gezegd.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
oh dat heb ik even gemist, was pas weer op deze pagina mee gaan lezen
Achja, het vrouwtje was toen dus 90 ofzo en je ziet dat ze op het laatste moment nog van haar sigaretje en rode wijntje/portje heeft gehouden
Ik vond het eigenlijk wel een verademing om eens een realistisch gebit te zien ipv die Hollywoodglimmers die pijn doen aan je ogen en wat totaal niet past bij iemand vanaf 45 en deze dame was al 91!!! En een ATWT-coryfee!!!
ik ben er niet zo in thuis, maar vind die ultra witte tanden niet mooi, zo onnatuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 20:16 schreef mascara-klodder het volgende:
prodentgebitjes zijn tegenwoordig niks ivm hollywoodglimmergebitjes
ik ben er ook niet zo in thuis hoor maar ik lurk best veel in show en kijk veel MTV-seriesquote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef Miam het volgende:
[..]
ik ben er niet zo in thuis, maar vind die ultra witte tanden niet mooi, zo onnatuurlijk.
ik kijk niet mee vanavond, morgen weer. yayyy
oh zo! eh ja, vind het gewoon jammer dat die 'stralende witte tanden' tegenwoordig de standaard lijken te zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ben er ook niet zo in thuis hoor maar ik lurk best veel in show en kijk veel MTV-series
Blij dat in het geval van Nancy er niet werd op gehamerd dat ze haar gebitje in de chloor moest leggen en dat ze gewoon van haar sigaretje en drankje mocht genieten
Morgen reidquote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef Miam het volgende:
beter gaan we elkaar niet lopen bashen in dit topic, laten we het vooral gezellig houden.
ik heb rete zin in de aflevering van morgenavondvanavond sla ik over want heb`m al gezien,
slaap wel en veel plezier voor de mensen die wel gaan kijken
ja i knowquote:
Sowieso dit verhaal over Bob en Kim.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:34 schreef DuBecky het volgende:
Beetje zonde van de weinige afleveringen die er nog komen om dan zolang door te gaan over bob en kim, en nogal boring
Sorry? Je verwacht serieus dat ik zoiets over een overleden persoon ga schrijven?quote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef mascara-klodder het volgende:
tnxen AMEN natuurlijk!
Ik had dus zo'n berichtje niet van zwartedoos verwacht.Als het nou sherezade en madame poannogwat waren geweest....oke.
Alhoewel ik Madame_Paon hoger inschat dan sherezaadjesgeval. Ze is in ieder geval leuker op een rare manier
dat dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:34 schreef DuBecky het volgende:
Beetje zonde van de weinige afleveringen die er nog komen om dan zolang door te gaan over bob en kim, en nogal boring
simon is hot !quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Inderdaad.
Ze was alleen leuk met Brad. Toen Brad doodging, hadden ze Katie ook kunnen laten vertrekken. Met Simon bijvoorbeeld. Of nu met Chris, nog beter.
Eerlijk gezegd wil ik soms bij Janet kunstmatige coma voor haar opwekkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:19 schreef formerjellybean het volgende:
Sjeezes Janet , je zal toch maar net uit een coma komen en zo'n gillende keukenmeid naast je bed hebben, daar zak je toch gelijk weer in een coma
qftwquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Inderdaad.
Ze was alleen leuk met Brad. Toen Brad doodging, hadden ze Katie ook kunnen laten vertrekken. Met Simon bijvoorbeeld. Of nu met Chris, nog beter.
nog steeds.quote:
vreselijk die arrogantiequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Vienna.Gaat maandenlang weg en laat niks van zich horen, en verwacht dat Henry maar de hele tijd op haar blijft wachten en doet alsof ze nooit is weggegaan.
nu je het zegt!quote:
hell yeah :pquote:Op woensdag 14 september 2011 09:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
I want some Luke & Reid action!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo zeg ik ben lang niet meer op Fok! geweest...
Tot hoever zijn ze op tv met die Bob-Kim-verhaal?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:22 schreef Angelic_Rose het volgende:
Bob en Kim, het enige stel dat al zo lang bij elkaar is (en gewoon zonder gezeik bij elkaar hoort te blijven) halen ze uit elkaar door een absurde verhaallijn![]()
De dominee 25 jaar geleden bleek een oplichter, ja hoor, hoe kom er erop!?![]()
![]()
Als dit zo doorgaat haak ik ook af, ik vind het niet zo raar dat ATWT gecanceld is.
Laatste Bob en Kim aflevering was volgens mij afgelopen vrijdag. hierin werden zequote:Op woensdag 14 september 2011 13:49 schreef Axia het volgende:
[..]
Tot hoever zijn ze op tv met die Bob-Kim-verhaal?
Ben bang dat ik ga spoileren anders. Ik heb alles in 1 keer op Youtube gekeken namelijk.
Ah oke. Dan kan ik gewoon zeggen: ben blij dat dat achter de rug is en dat ze weer gelukkig saampjes zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:29 schreef Miam het volgende:
[..]
Laatste Bob en Kim aflevering was volgens mij afgelopen vrijdag. hierin werden ze
opnieuw getrouwd.
Nou inderdaad. het werd mij iets te langdraderig.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:00 schreef Axia het volgende:
[..]
Ah oke. Dan kan ik gewoon zeggen: ben blij dat dat achter de rug is en dat ze weer gelukkig saampjes zijn.
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
KATIE bemoei je met je eigen zaken sjeeeeeeeeeeeeeeeees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luke & Reid![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Katie is op dit moment met stip het meest vreselijke personage.
quote:
Als ze Katie maar meeneemt.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:07 schreef Miam het volgende:
Vienna ben ik onderhand wel klaar mee. ga maar weer terug naar zweden
een keiharde qftw! Ik heb genoten! Kijk m vanmiddag zeker nog een keer :pquote:Op donderdag 15 september 2011 08:08 schreef MiLalaa het volgende:
wát een hele fijne aflevering gisteravond met al die spannende blikken van Reid![]()
![]()
![]()
dat dit maar elke avond mag zijn vanaf nu!
Oooh ik ga hem NU terugkijken, lag gisteravond vroeg in mn bedje...quote:Op donderdag 15 september 2011 10:02 schreef Miam het volgende:
[..]
een keiharde qftw! Ik heb genoten! Kijk m vanmiddag zeker nog een keer :p
laat even weten! Is leuk! Ik vond m echt super!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oooh ik ga hem NU terugkijken, lag gisteravond vroeg in mn bedje...
Zo te lezen was ie de moeite waard om te zien!!
jaaaaa waanzinnig he! Chemistry :pquote:Op donderdag 15 september 2011 10:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik smelt al bij de 3 minuten van die blikken tussen Luke en Reid..............
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:34 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waaaah!!! Dit was een leuke uitzending jaaaaaa!!
Alleen: Die verkoopster bij Fashions. Hoezo discreet...........
jammer dat je vanavond niet mee kunt kijken joh!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Om 1700 kan ik niet, vandaar dat ik em ff op RTLXL heb gekeken..
En ik denk dat ik die van 22 ook weer moet missen, morgen vroeg op..
Maar ik vind het -itt sommigen hier- nu nog steeds absoluut de moeite waard om het te blijven kijken
ja hequote:Op donderdag 15 september 2011 10:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik smelt al bij de 3 minuten van die blikken tussen Luke en Reid..............
nee niet echt, maar dat kan ook komen doordat ik weet hoe alles verder gaat verlopen.. Ik vind de spanning tussen de 2 zo 'lekker :pquote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef MiLalaa het volgende:
maar vind je Luke nu tegen Reid niet irritant? Blugh als iemand zo tegen me zou doen, zou ik denk ik niet zo in katzwijm kunnen vallen als Reid.. Maar misschien komt het ook vanwege die 'U-vertaling'
Ik vind die spanning tussen hen ook mooi!quote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef MiLalaa het volgende:
maar vind je Luke nu tegen Reid niet irritant? Blugh als iemand zo tegen me zou doen, zou ik denk ik niet zo in katzwijm kunnen vallen als Reid.. Maar misschien komt het ook vanwege die 'U-vertaling'
jaaaa er is zoveel chemie tussen de 2, heb ik nog nooit meegemaakt in een soap! Ik voel gewoon de spanning en dat is bijzonder te noemenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind die spanning tussen hen ook mooi!
die is prachtigquote:Op donderdag 15 september 2011 15:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind die spanning tussen hen ook mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |