De acteur die Stenbeck speelde is overigens wel al overledenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:11 schreef formerjellybean het volgende:
Daarom zei ik dus ze leeft , omdat ik wist dat ze er niet meer was maar ja hoe vaak is stenbeck nou niet doodgegaan en later teruggekomen, dat kan alleen maar in Atwt
Nog steeds vol ! Heb het gelezen hihiquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:20 schreef Miam het volgende:
zo zonde, want hij was meesterlijk als james stenbeck
Wat raar!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nog steeds vol ! Heb het gelezen hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Prince Jacob Estaban of Montegaquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
wie was ookal weer de vader dan van Sierra?
que?quote:Op maandag 12 september 2011 17:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Door dat kutfacebook mis ik gewoon de helft ook
eindelijk, graftak, als ik haar gebit zag ging ik over mn nekquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:25 schreef sjampoeh het volgende:
Helen Wagner is op 1 mei 2010 overleden op 91-jarige leeftijd (Nancy)
quote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
eindelijk, graftak, als ik haar gebit zag ging ik over mn nek
ik moest lachenquote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja, maar dan meer vanwege het feit dat ik eerder in dit topic al aangaf dat nancy haar gebit niet zo geweldig leek te zijn. Woordkeuze is ongepast echter. Zoals hierboven wordt gezegd.quote:
oh dat heb ik even gemist, was pas weer op deze pagina mee gaan lezenquote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Miam het volgende:
[..]
ja, maar dan meer vanwege het feit dat ik eerder in dit topic al aangaf dat nancy haar gebit niet zo geweldig leek te zijn. Woordkeuze is ongepast echter. Zoals hierboven wordt gezegd.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
oh dat heb ik even gemist, was pas weer op deze pagina mee gaan lezen
Achja, het vrouwtje was toen dus 90 ofzo en je ziet dat ze op het laatste moment nog van haar sigaretje en rode wijntje/portje heeft gehouden
Ik vond het eigenlijk wel een verademing om eens een realistisch gebit te zien ipv die Hollywoodglimmers die pijn doen aan je ogen en wat totaal niet past bij iemand vanaf 45 en deze dame was al 91!!! En een ATWT-coryfee!!!
ik ben er niet zo in thuis, maar vind die ultra witte tanden niet mooi, zo onnatuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 20:16 schreef mascara-klodder het volgende:
prodentgebitjes zijn tegenwoordig niks ivm hollywoodglimmergebitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |