een keiharde qftw! Ik heb genoten! Kijk m vanmiddag zeker nog een keer :pquote:Op donderdag 15 september 2011 08:08 schreef MiLalaa het volgende:
wát een hele fijne aflevering gisteravond met al die spannende blikken van Reid![]()
![]()
![]()
dat dit maar elke avond mag zijn vanaf nu!
Oooh ik ga hem NU terugkijken, lag gisteravond vroeg in mn bedje...quote:Op donderdag 15 september 2011 10:02 schreef Miam het volgende:
[..]
een keiharde qftw! Ik heb genoten! Kijk m vanmiddag zeker nog een keer :p
laat even weten! Is leuk! Ik vond m echt super!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oooh ik ga hem NU terugkijken, lag gisteravond vroeg in mn bedje...
Zo te lezen was ie de moeite waard om te zien!!
jaaaaa waanzinnig he! Chemistry :pquote:Op donderdag 15 september 2011 10:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik smelt al bij de 3 minuten van die blikken tussen Luke en Reid..............
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:34 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waaaah!!! Dit was een leuke uitzending jaaaaaa!!
Alleen: Die verkoopster bij Fashions. Hoezo discreet...........
jammer dat je vanavond niet mee kunt kijken joh!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Om 1700 kan ik niet, vandaar dat ik em ff op RTLXL heb gekeken..
En ik denk dat ik die van 22 ook weer moet missen, morgen vroeg op..
Maar ik vind het -itt sommigen hier- nu nog steeds absoluut de moeite waard om het te blijven kijken
ja hequote:Op donderdag 15 september 2011 10:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik smelt al bij de 3 minuten van die blikken tussen Luke en Reid..............
nee niet echt, maar dat kan ook komen doordat ik weet hoe alles verder gaat verlopen.. Ik vind de spanning tussen de 2 zo 'lekker :pquote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef MiLalaa het volgende:
maar vind je Luke nu tegen Reid niet irritant? Blugh als iemand zo tegen me zou doen, zou ik denk ik niet zo in katzwijm kunnen vallen als Reid.. Maar misschien komt het ook vanwege die 'U-vertaling'
Ik vind die spanning tussen hen ook mooi!quote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef MiLalaa het volgende:
maar vind je Luke nu tegen Reid niet irritant? Blugh als iemand zo tegen me zou doen, zou ik denk ik niet zo in katzwijm kunnen vallen als Reid.. Maar misschien komt het ook vanwege die 'U-vertaling'
jaaaa er is zoveel chemie tussen de 2, heb ik nog nooit meegemaakt in een soap! Ik voel gewoon de spanning en dat is bijzonder te noemenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind die spanning tussen hen ook mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |