nu je het zegt!quote:
hell yeah :pquote:Op woensdag 14 september 2011 09:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
I want some Luke & Reid action!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo zeg ik ben lang niet meer op Fok! geweest...
Tot hoever zijn ze op tv met die Bob-Kim-verhaal?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:22 schreef Angelic_Rose het volgende:
Bob en Kim, het enige stel dat al zo lang bij elkaar is (en gewoon zonder gezeik bij elkaar hoort te blijven) halen ze uit elkaar door een absurde verhaallijn![]()
De dominee 25 jaar geleden bleek een oplichter, ja hoor, hoe kom er erop!?![]()
![]()
Als dit zo doorgaat haak ik ook af, ik vind het niet zo raar dat ATWT gecanceld is.
Laatste Bob en Kim aflevering was volgens mij afgelopen vrijdag. hierin werden zequote:Op woensdag 14 september 2011 13:49 schreef Axia het volgende:
[..]
Tot hoever zijn ze op tv met die Bob-Kim-verhaal?
Ben bang dat ik ga spoileren anders. Ik heb alles in 1 keer op Youtube gekeken namelijk.
Ah oke. Dan kan ik gewoon zeggen: ben blij dat dat achter de rug is en dat ze weer gelukkig saampjes zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:29 schreef Miam het volgende:
[..]
Laatste Bob en Kim aflevering was volgens mij afgelopen vrijdag. hierin werden ze
opnieuw getrouwd.
Nou inderdaad. het werd mij iets te langdraderig.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:00 schreef Axia het volgende:
[..]
Ah oke. Dan kan ik gewoon zeggen: ben blij dat dat achter de rug is en dat ze weer gelukkig saampjes zijn.
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
KATIE bemoei je met je eigen zaken sjeeeeeeeeeeeeeeeees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luke & Reid![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Katie is op dit moment met stip het meest vreselijke personage.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |