Hier ook niet. Geweldig nummer, al word ik er van binnen ook wel een beetje verdrietig van.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Hier kan ik momenteel geen genoeg van krijgen
nog 1 keertjequote:
Parov Stelar is een baas. Nog steeds de enige in zijn genre waar ik van kan genieten!quote:
Ken jij toevallig wat 'post-metal' albums, dus zonder het geschreeuw?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:17 schreef Case4 het volgende:
Black metal fans gonna hate.
Het blijft zo'n fucking briljant album. Die drums.
Die drums!
Best een goed nummer, ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Hier kan ik momenteel geen genoeg van krijgen
Eensquote:
Niemand klikt op die links. Het heeft vrij weinig zin om ze op te zoeken en te posten. Maar het lijkt al een tijd de norm... of zoiets.quote:Op zondag 11 september 2011 18:20 schreef Ulx het volgende:
Wat is het nut van die linkjes eigenlijk? Ik bedoel, als je er op zou klikken dan is dat het nummer wat je nu luistert. Dus zou je theoretisch een topique kunnen verwachten met heel veel dezelfde nummers. Of niemand klikt op de links natuurlijk.
agree! Luister m nu, dankzij jou, ook ffquote:
quote:
Boh, nu wil ik die weer zien!quote:
Wordt een lange sessiequote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef TLC het volgende:
Ik ben de Top 2000 van vorig jaar aan het terugluisteren![]()
Prachtig he!quote:
Een van de mooiste nummers ooit gemaakt. Piano + intens beleving van de zangeresquote:
Ja... het is verdriet maar zou ook een orgasme kunnen zijn lol...quote:Op donderdag 15 september 2011 01:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een van de mooiste nummers ooit gemaakt. Piano + intens beleving van de zangeres
quote:
Check Fake - The sky was pink (Holden remix)quote:
Zal ik je nog een leuk verhaaltje vertellen?quote:Op donderdag 15 september 2011 01:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja... het is verdriet maar zou ook een orgasme kunnen zijn lol...
Nevertheless.... ik heb Dark side of the moon opgezet.. werd wel weer eens tijd.
Ah duidelijk!quote:Op donderdag 15 september 2011 01:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zal ik je nog een leuk verhaaltje vertellen?
De zangeres is erin geluisd door Pink Floyd. Voor 200 dollar mocht ze dit inzingen onder de mom "ware liefde" uit te schreeuwen. Later bleek dat het over de dood ging. Daar was ze niet blij mee.
Daarom heeft ze dit naast de studioversie nooit meer "gezongen" Ze is toen vervangen door verschillende andere zangeressen.
Verschillende rechtszaken over geweestquote:Op donderdag 15 september 2011 01:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah duidelijk!
Mijn associaties kloppen dus wel
200 dollar ook
Nou ja als je dat zo je strot uitkrijgt, verlies je eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verschillende rechtszaken over geweestuiteindelijk heeft de oorspronkelijke zangers verloren, omdat ze er voor getekend had
Ik was zo onder de indruk van haar stem, dat ik de achtergrond van dit nummer heb opgezochtquote:Op donderdag 15 september 2011 01:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou ja als je dat zo je strot uitkrijgt, verlies je eigenlijk nooit.
Spookrijdersquote:Op woensdag 14 september 2011 22:51 schreef Oom_Agent het volgende:
(stukje is trouwens ook door de Klokkenluiders gebruikt; >Ik ben de man)
Ga ik doen! James Holden kende ik al, hij is ook geweldig!quote:Op donderdag 15 september 2011 01:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Check Fake - The sky was pink (Holden remix)
quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:01 schreef ondeugend het volgende:
@grimsson... zit mobiel nu.. ik heb glezen en pm morgen terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |