Bekijk deze YouTube-videoquote:Na Expeditie Robinson is vanaf 1 september elke donderdagavond om 21.30 het nieuwe programma ‘Holland in da Hood’ te zien. In dit programma volgen we acht Nederlandse jongeren die hiphop in hun aderen hebben strommen. Voor hun gevoel zijn ze in het verkeerde land geboren. Zij maken een reis naar LA om daar te vechten in een hiphop-life-style battle om erachter te komen wie de beste “Muthaf….G” is en alle facetten van hiphop bezit. Willy Wartaal gaat de show presenteren.
het leven in 't gooi valt niet meequote:Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen vergrijzing, ach gos, arm jochie
quote:
Idd, ik woon daar nog eensquote:Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
Hilversum, dat heeft geen ghetto maf.
Ik heb er tijden gewerkt. Prima stadquote:Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, ik woon daar nog eens
lolzzzzquote:[b]Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nederlanders die meteen gaan gillen dat ze een trilling voelden. Die hebben zeker nooit geneukt of zo
Stoer.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef Juicyhil het volgende:
Ik knal die gast uit Heerlen zo neer man met m'n matties uit de Bijlmer.
MC Biggah lust wel een niggah?quote:
Hij zei 50, maar de ondertiteling klopte niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
5 HELE dollars. JAWEL MENSEN. 5 HELE dollars, zomaar gekregen.
quote:
Vips?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:25 schreef Engel-b het volgende:
Het meest veelzijdige stukje vlees.
5 donnies.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:25 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Joh![]()
5 dollah lekker veel dacht waar is de crystal champie
Nou, dat is een hele verbeteringquote:Op donderdag 8 september 2011 22:25 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hij zei 50, maar de ondertiteling klopte niet.
Die stribbelen niet tegen, als ze dood zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
Ah, dus dat bedoelt hij met chicks hosselen. Gewoon, kip.
Wel als je er van moet vreten.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, dat is een hele verbetering
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef Cee het volgende:
Ah, dus dat bedoelt hij met chicks hosselen. Gewoon, kip.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
Buitenlanders racistisch behandelen, veeg me op.
Waarom niet? Denk je dat daar verder geen sukkels rondlopen?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:28 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
waarschijnlijk lopen achter de camera acht brede negers met geweren die ze beschermen je kan mij niet wijzen dat die 2 white boys zo rond kunnen lopen..
beetje vreemd jaquote:Op donderdag 8 september 2011 22:29 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Accepteren ze een pasport niet?
Precies, bovendien hebben ze ook nog een camerateam bij zich anders hadden ze er al lang van langs gekregen.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:28 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
waarschijnlijk lopen achter de camera acht brede negers met geweren die ze beschermen je kan mij niet wijzen dat die 2 white boys zo rond kunnen lopen..
Hij heeft schijt.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:29 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Accepteren ze een pasport niet?
lulkoek.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, bovendien hebben ze ook nog een camerateam bij zich anders hadden ze er al lang van langs gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |