Stond daarnet voor de NHL en het was me toch een hoosbuiquote:Op donderdag 8 september 2011 12:40 schreef The_Dean het volgende:
Lekker weer ook om buiten dingen te doen
Ik ga bergbeklimmer worden.quote:
Of verdriedubbelt jouw alcohol inname?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:46 schreef Ensaf het volgende:
Als het mooi weer wordt verdriedubbelt het aantal mensen in Leeuwarden
wie?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Wanneer wordt schip de lading nou te water gelaten?
Qadhafi weet er meer van!quote:
D syndicaat > al het andere uit Friesland.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef D-Mon het volgende:
Gister een knap lawaai weer, stomme studenten.
Stopt eindelijk de muziek, komen even later mijn buren bezopen thuis..
Gaast toch lekker ergens in een gat wonen jong, Koarnjum ofsu.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef D-Mon het volgende:
Gister een knap lawaai weer, stomme studenten.
Stopt eindelijk de muziek, komen even later mijn buren bezopen thuis..
whehequote:Op vrijdag 9 september 2011 18:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig is alles daar goed geisoleerd
Ik moet eerst bij Mark in de auto stappen he, en anders wordt zijn vriendin boos. Later mag alles uit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:37 schreef Alexxxxx het volgende:
He, verdorie, dat zit dan weer tegen, gaan we niet naakt?
OK, kleden we ons in de Niva wel uit, op de kattenstaart en oortjes na... De kachel is nog steeds kapot, dus wel het verstandigst ook!quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet eerst bij Mark in de auto stappen he, en anders wordt zijn vriendin boos. Later mag alles uit.
We staan weer op de kaart!quote:Op maandag 12 september 2011 12:38 schreef D-Mon het volgende:
Ik ben er wel trots op hoor!
Boot van papier is lek
Kattenoortjes?quote:
quote:
Krijg je nu een natte gleuf?quote:Op maandag 12 september 2011 14:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik neem mijn kattenmasker mee naar België![]()
![]()
Word, waarom heten ze niet meer doggs? GEESTESZIEK echt je weeet het nieeet!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
D syndicaat > al het andere uit Friesland.
quote:
camera met zoomlens ligt gereed op de keukentafelquote:
Voor de trein gesprongen.quote:
Ah zo, werd uit de topics over hem niet heel veel wijzer.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:52 schreef Lithia het volgende:
Niemand die het weet. Het schijnt dat sommige admins het weten en een kleine groep users, maar er wordt niets verteld.
Als ik het goed las tenminste.
En de A32 naar Lwd is één grote optocht met leger voertuigen.quote:
Ook de weg tussen Stiens en LWD staat vol met mensen die liever schroot bekijken dan dat ze gaan werken of naar school gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:01 schreef D-Mon het volgende:
[..]
En de A32 naar Lwd is één grote optocht met leger voertuigen.
http://www.nijsnet.nl/pro(...)snet+-+Ons+nieuws%29
Dit , ik heb mn raam openstaan en de laatste paar dagen is het echt genieten. Chinooks op en aan , straalvliegtuigen , en ik geloof zelfs een AC vliegtuig.quote:
Ik dacht vanmiddag een Apache te hebben gezienquote:Op woensdag 14 september 2011 16:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dit , ik heb mn raam openstaan en de laatste paar dagen is het echt genieten. Chinooks op en aan , straalvliegtuigen , en ik geloof zelfs een AC vliegtuig.
Call of duty jeweets ,AC130 in the air!
Wat is er voor dat publiek te zien dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:42 schreef vandermar het volgende:
Leek wel of ik een touretappe reed, zoveel publiek stond er
Vlieguigen en helikopters etc. die aan het oefenen zijn. Niet veel bijzonders hoewel ik er vroeger gek op was.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:30 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Wat is er voor dat publiek te zien dan?
dat zijn mijn fansquote:Op donderdag 15 september 2011 16:30 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Wat is er voor dat publiek te zien dan?
Ik kwam zondag uit Groningen maar dat was tegen 12 uur savonds, en zaterdag reden we rond acht uur naar Franeker.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
kan niet eens het dorp nromaal in en uit
reed zaterdag of zondag of zo achter je trouwens Oxy, was iig met de NIva op een avond
Ik moet morgen eind van de ochtend naar Den Helder (als het weer mee zit)quote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
kan niet eens het dorp nromaal in en uit
Vanavond bedoel je met Boef en de gelogeerdeaap?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Zijn er nog mensen die vrijdag naar Romein gaan?
Ik bedoelde zondag.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vanavond bedoel je met Boef en de gelogeerdeaap?
Vrienden van mij gaan wel, ikzelf moet voetballen. Ik vond het eerst niets voor mij die muziek maar begin het nu wel baas te vinden nu ik het vaker luister.
Dat doe ik ook.quote:
Lekker hoor dat sarcasme over vrijdag.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
zo, onderweg naar 058, met een ontzettend achterlijke omleiding
dat was geen sarcasme, maar een foutjequote:Op zaterdag 17 september 2011 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker hoor dat sarcasme over vrijdag.
Have fun met Boef en de gelogeerdeaapquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat was geen sarcasme, maar een foutje
nee joh gek, insidae! slaap ook bij 1 van de bandledenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Have fun met Boef en de gelogeerdeaap
geen idee, kon het? Ik zat zelf in België.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik kwam zondag uit Groningen maar dat was tegen 12 uur savonds, en zaterdag reden we rond acht uur naar Franeker.
Kunnen wij morgevroeg gewoon bij Marsum onder het viaduct door?
quote:Op maandag 19 september 2011 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, kon het? Ik zat zelf in België.
Waarom ik in België zat? Nou, omdat ik horny was!
[ afbeelding ]
Waar is fluffy?quote:Op maandag 19 september 2011 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, kon het? Ik zat zelf in België.
Waarom ik in België zat? Nou, omdat ik horny was!
[ afbeelding ]
nope, ik ga naar t Freeze Festival in De Harmoniequote:Op zaterdag 24 september 2011 09:27 schreef NoBody122 het volgende:
Laat ik me hier ook maar weer eens melden (verveling jwz). Gaan er vanavond nog mensen van hier naar de 90's party hier in 058?
ja, collega van mequote:Op zaterdag 24 september 2011 09:27 schreef NoBody122 het volgende:
Laat ik me hier ook maar weer eens melden (verveling jwz). Gaan er vanavond nog mensen van hier naar de 90's party hier in 058?
Cxx-collega van me ook, zo bleek vandaag. De maat met wie ik wilde gaan heeft geen geldquote:
quote:
Gepubliceerd op 27 september 2011, 16:55
LEEUWARDEN - Een half klaverblad moet de Leeuwarder stadsring bij het Stephensonviaduct en de toekomstige Westelijke Invalsweg naar de stad met elkaar verbinden.
Daarmee moet het verkeer vanaf de te bouwen Haak makkelijker Leeuwarden in kunnen. Het eerste deel van de invalsweg sluit vanaf 2014 aan op de Marshallweg, die in de richting van de Harlingervaart gaat. Oorspronkelijk was daar een brug gepland, die zou aansluiten op de drukke Tesselschadestraat.
Eerder dit jaar werd besloten om alsnog een aansluiting met het Stephensonviaduct te onderzoeken. Die blijkt voor een betere verkeerssituatie te zorgen. De brug over de Harlingervaart vervalt.
Jij en een leven? HOAXquote:
Wil je me een hartaanval bezorgen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had gister iemand op visite die ik IRL heb leren kennen
nee, een meervoudig orgasmequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je me een hartaanval bezorgen?
Mag niet.quote:
met vch?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ik. Dus dan maar bij andere vrouwen
Dude, dat weet ik zelfs.quote:
Overigens wel een beetje de Andre Rieu onder de tv-programma's over klassieke muziek. Niet dat daar veel tv programma's over zijn.quote:
Waar plezier is voor groot en voor kleinquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Waar de mensen nog mens kunnen zijn
tel ik wel mee? Ik zit hier iedere dag op school.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:12 schreef The_Dean het volgende:
Ik pik er op en drop er elke dag twee collega's, dus ik heb eigenlijk niet eens recht hier te posten.
Door het te verzieken voor anderen? Die ava staat je goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:43 schreef vandermar het volgende:
Volgende week vrijdag eindelijk weer eens een 'vrijdag voor de vakantie kroegbezoek'. Ritueel is het aan het worden, De laatste vrijdag voor een vakantie even flink lam in de kroeg, 's middags rond 1 uur beginnen en rond 3 uur 's nachts eindigen met een maand verbod in SybsIk ben er niet trots op maar het begint onderhand traditie te worden dat ik en nog een paar eruit gekickt worden wegens dronken schap
. Maar een vakantie hoor je goed in te luiden
Ik dacht eerst dat je 16 was. Helaas staat in je profiel anders.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:43 schreef vandermar het volgende:
Volgende week vrijdag eindelijk weer eens een 'vrijdag voor de vakantie kroegbezoek'. Ritueel is het aan het worden, De laatste vrijdag voor een vakantie even flink lam in de kroeg, 's middags rond 1 uur beginnen en rond 3 uur 's nachts eindigen met een maand verbod in SybsIk ben er niet trots op maar het begint onderhand traditie te worden dat ik en nog een paar eruit gekickt worden wegens dronken schap
Ik verziek het helemaal voor niemand, alleen staat er op vrijdag altijd dezelfde klere lijer voor de deur die je er al uitkickt als je een woord 2 keer zegt. Ga lekker je moeder pesten ipv. vooroordelen te hebben kleuter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Door het te verzieken voor anderen? Die ava staat je goed.
je weet dat justmattie daar op vrijdag voor de deur staat he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verziek het helemaal voor niemand, alleen staat er op vrijdag altijd dezelfde klere lijer voor de deur die je er al uitkickt als je een woord 2 keer zegt. Ga lekker je moeder pesten ipv. vooroordelen te hebben kleuter.
Is dat iemand die marokanen voortrekt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je weet dat justmattie daar op vrijdag voor de deur staat he?
Ja, Marokkanen, Antillianen en Surinamers. Daar heb ik het meeste mee en die zijn altijd welkom.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is dat iemand die marokanen voortrekt?
Dingen doen waar je niet trots op bent en er een traditie van maken. Wat voor gay-ass heb je dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:43 schreef vandermar het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verziek het helemaal voor niemand, alleen staat er op vrijdag altijd dezelfde klere lijer voor de deur die je er al uitkickt als je een woord 2 keer zegt. Ga lekker je moeder pesten ipv. vooroordelen te hebben kleuter.
Schept er wel erg over op ja...quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:04 schreef Ensaf het volgende:
Ik durf er een kratje op te zetten dat je er stiekem toch trots op bent.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:04 schreef Ensaf het volgende:
Ik durf er een kratje op te zetten dat je er stiekem toch trots op bent.
EVolutie van Bulbasaur in de nieuwe pokemon serie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:48 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wat is dat voor een pokemon dan?
Ik versta er geen kut van !quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:52 schreef NoBody122 het volgende:
Wie is die halve zool, die gisteren of eergisteren geïnterviewd werd op Omrop Fryslân, omdat hij een rolletje heeft in die nieuwe New Kids film?
tx, ben er zeer content mee!quote:
nou wat lief dat je dat effe laat weten..ik zal voortaan uitkijken naar een.....wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Oxy, als je me morgenochtend niet ziet... ik rijd dus sinds vandaag niet meer in een witte ZX he?
[ afbeelding ]
Diesletje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
nou wat lief dat je dat effe laat weten..ik zal voortaan uitkijken naar een.....wat is het eigenlijk?
alleen gependeld tussen Berlikum, Stiens, Koarnjum en Liwwadden zondag, ik was t niet!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef The_Dean het volgende:
Ik zag zondag in Garyp ook een blauwe Niva trouwens!
Nee, was ook een heel andere bestuurder. Iemand met kort zwart/donker haar, en zo'n 10-15 jaar ouder als jou [naar schatting].quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen gependeld tussen Berlikum, Stiens, Koarnjum en Liwwadden zondag, ik was t niet!
[ afbeelding ]
de nieuwste modificatie van n uurtje terug
Dan jij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, was ook een heel andere bestuurder. Iemand met kort zwart/donker haar, en zo'n 10-15 jaar ouder als jou [naar schatting].
een bejaardequote:Op maandag 10 oktober 2011 18:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, was ook een heel andere bestuurder. Iemand met kort zwart/donker haar, en zo'n 10-15 jaar ouder als jou [naar schatting].
Ik ookquote:
Ja, dat is vrij onmiskenbaar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
en tot die tijd ben ik vooral behaard.
Klopt.quote:
Behaard of bebaard?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
en tot die tijd ben ik vooral behaard.
Die heb ik al.quote:
daar is mijn okselhaar te kort voorquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
of anders prittstift onder je neus smeren en dan okselhaar plakken
weet ik. Ik bied je mijn okselhaar aan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
daar is mijn okselhaar te kort voor
Rossig staat me nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet ik. Ik bied je mijn okselhaar aan.
Jij wilt eventueel overstekende koeien niet meteen dood hebben?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen gependeld tussen Berlikum, Stiens, Koarnjum en Liwwadden zondag, ik was t niet!
[ afbeelding ]
de nieuwste modificatie van n uurtje terug
als ik door de muur van een parkeergarage op 3 hoog heen rijd wil ik weer omhoog stuiteren!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij wilt eventueel overstekende koeien niet meteen dood hebben?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:02 schreef LWD-Godius het volgende:
Een gedeelte van de westersingel is ingestort zag ik vanuit de bus. Het is ook altied weer het zelfde liedje met dizze stad
Van de parkeerplaatsen tot het water zeg maar. De weg zelf dus niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Wat is er daar precies ingestort dan? De weg zelf?
Je zou zeggen, dat dat dan ook wel uit het nieuws zou moeten blijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:21 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Van de parkeerplaatsen tot het water zeg maar. De weg zelf dus niet.
Waarschijnlijk is er een schip aan de wal geknald.
quote:Burgemeester Amsterdam op Leeuwarder Weaze
LEEUWARDEN - Burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam bracht donderdagmorgen een werkbezoek aan ambtgenoot Ferd Crone in Leeuwarden. Ze praatten op het stadhuis en maakten een wandeling door de binnenstad.
Op de Druifstreek duwden beiden burgemeesters en passant een kapotte auto in een parkeervak om vervolgens op de Weaze van binnenstadsagent Geert van der Steen uitleg te krijgen over de prostitutie in de Friese hoofdstad.
Bron: LC
Oh, daar leek het eerlijk gezegd totaal niet op. Het was echt een puinhoop met allemaal scheuren, kieren en verzakkingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:45 schreef Paladijn het volgende:
Ter hoogte van de Fonteinstraat/Harmonie? Daar zijn ze al een paar dagen met onderhoud bezig...
quote:
Zitten best snedige reacties tussen, moet ik zeggenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]Die reacties ook die eronder staan
er had zich één iemand aangemeld voorhet evenement op facebook, en de facebook groep had 2 leden vanmiddag.... dushet valt me nog mee!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:57 schreef Paladijn het volgende:
LEEUWARDEN - Slechts een handjevol mensen kwam zaterdagmiddag naar de partytent van de occupybeweging op de Lange Pijp in Leeuwarden.
Het was de bedoeling om een protestbijeenkomst te houden en bij voldoende belangstelling mogelijk zelfs een mars door de stad.
Een handjevol idealisten bleef de hele dag bij de stand, de meesten maakten een praatje en liepen door. Toch slaagden de actievoerders er in nog zo'n 150 handtekeningen te verzamelen.Leeuwarden doet ook mee!
Waar is dat voor dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:57 schreef Paladijn het volgende:
LEEUWARDEN - Slechts een handjevol mensen kwam zaterdagmiddag naar de partytent van de occupybeweging op de Lange Pijp in Leeuwarden.
Het was de bedoeling om een protestbijeenkomst te houden en bij voldoende belangstelling mogelijk zelfs een mars door de stad.
Een handjevol idealisten bleef de hele dag bij de stand, de meesten maakten een praatje en liepen door. Toch slaagden de actievoerders er in nog zo'n 150 handtekeningen te verzamelen.Leeuwarden doet ook mee!
nope.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:20 schreef kinkyboy het volgende:
nog ergens wat speciaals vanavond in de stad ?
jmmr wou op stap vandaarquote:
Het op stap gaan in LWD is sowieso wat kaka aan het worden. Ik beleef er niet echt meer plezier aan, heb alles wel wat bekeken.quote:
hou zelf wat van extreme party's en die vind je niet in lwd helaasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het op stap gaan in LWD is sowieso wat kaka aan het worden. Ik beleef er niet echt meer plezier aan, heb alles wel wat bekeken.
Ik vind LWD vies tegenvallen, toen ik 16 was, was ik nog fanatiek met op stap gaan maar die periode is al lang voorbijquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:24 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
hou zelf wat van extreme party's en die vind je niet in lwd helaas
en de kroegjes ook altyd zelfde .
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:34 schreef kinkyboy het volgende:
das al heel en dan ook heel lang geleden dat ik 16 was 16x2+beetje daar zit ik ongeveer
maar ben tot mijn 30 fanatiek op stap geweest maar laatste tyd niet echt meer
in die tyd was fire nog de place .
ben zelfs nog in (getto) belefleur geweest .
was daar 1 van de weinige blanken
Bellefleurquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:34 schreef kinkyboy het volgende:
das al heel en dan ook heel lang geleden dat ik 16 was 16x2+beetje daar zit ik ongeveer
maar ben tot mijn 30 fanatiek op stap geweest maar laatste tyd niet echt meer
in die tyd was fire nog de place .
ben zelfs nog in (getto) belefleur geweest .
was daar 1 van de weinige blanken
dat is waarom ik en mijn maat er kwamen ....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
BellefleurIk ken iemand die daar barman is geweest. Mooie verhalen van gehoord
Golden Earring was in het wtc expo. Ben alleen wat laat met meldenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:20 schreef kinkyboy het volgende:
nog ergens wat speciaals vanavond in de stad ?
glimlach gelezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef Paladijn het volgende:
Ensaf schrijft leuke stukjes op het weblok!
Hoe het niet moet
Kijk eens bij Used Products op de Voorstreek! Die heeft soms leuke fietsen staan en redelijk geprijsd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:51 schreef marinos.. het volgende:
Woon alweer 2 jaar in lwd, maar moet toch maar even weer een fiets hebben! Waar kun je hier een goede goedkope fiets halen voor +-50 euro?
Ben er geweest. Goed concertquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:23 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Golden Earring was in het wtc expo. Ben alleen wat laat met melden
Feeste op 'e boat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Must even uutkieke, ik ben dy goed sat,
Ik hew dy al es eerder by de strotkoker had!
Kringloop wil ook nog wel eens werken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:51 schreef marinos.. het volgende:
Woon alweer 2 jaar in lwd, maar moet toch maar even weer een fiets hebben! Waar kun je hier een goede goedkope fiets halen voor +-50 euro?
Dank!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef Paladijn het volgende:
Ensaf schrijft leuke stukjes op het weblok!
Hoe het niet moet
station ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:51 schreef marinos.. het volgende:
"De fietser" op het Mata Hariplein.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:51 schreef marinos.. het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 14:45 schreef Faceoff het volgende:
https://www.facebook.com/event.php?eid=289448527751050
Wie doet mee?
quote:Op maandag 7 november 2011 14:45 schreef Faceoff het volgende:
https://www.facebook.com/event.php?eid=289448527751050
Wie doet mee?
Wat is het?quote:Je moet zijn aangemeld om deze pagina te bekijken.
Wegwerkzaamheden, nog steeds?quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Wtf zijn ze aan het doen bij het station?
quote:De Jansma's en de Hiemstra's uit de dorpen waren vandaag (zondag) lekker druk op de Stationsweg in Leeuwarden. Maar helemaal 100 punten werd het niet, ondanks een vrouwelijke gemeentelijke opzichtster. Waarom niet even met de Fietsersbond overleg plegen over deze kruising waar dagelijks duizenden fietsers langskomen? Waarom die oversteek niet even een meter breder? Waarom nu niet in één keer een goede fietsersverkeersafwikkeling vanaf station richting Baljeestraat? In plaats van over een geleider hobbelen en daarna tegen de rijrichting in moeten fietsen? Dat doen de Hiemstra's in hun eigen dorpen toch echt anders.
twitter:bremermark twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 15:02:26Waren die zombies in de binnenstad van Leeuwarden ook van Occupy? reageer retweet
Gelukkig wel .. pff he mien nogtquote:
Was dat serieus vrijdag?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:51 schreef The_Dean het volgende:
Zin om vanavond naar Romein, laatste keer ooit dat de Heideroosjes in Friesland spelen, maar net nu is de baas een dag te laat met betalen![]()
Serieus? Wat is er dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komende vrijdag naar t bolwerkword mn bolwerk ontmaagding
nou, er wil een heul knap meisje naar een concert daar, en die heeft een slaapplaats in Fryslân nodig... ^^ en als dank betaalt ze mijn kaartje. Zoiets heet een win win situatie toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus? Wat is er dan?
Oh en je had iets op facebook gevraagd over gratis parkeren? Martiniplein vanaf 6 uur, is 2 min lopen vanaf daar
lol okquote:Op woensdag 23 november 2011 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou, er wil een heul knap meisje naar een concert daar, en die heeft een slaapplaats in Fryslân nodig... ^^ en als dank betaalt ze mijn kaartje. Zoiets heet een win win situatie toch?
Meen dat de band waar zij voor komt In Extremo is? Zijn vrienden van haar. Maar ik kom voor het voorprogramma: Baldrs Draumar
ja triest.quote:
Wie? Wat? Waar?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:45 schreef vandermar het volgende:
Ik ga volgende week een betoog houden over die Occupy bananen
Om te winnen, allicht?quote:Op maandag 28 november 2011 21:47 schreef Paladijn het volgende:
Waarom speelt Cambuur eigenlijk vandaag?
Ach, gewoon voor mijn lesquote:
Gaan fietsen juuhhhquote:Op maandag 28 november 2011 23:00 schreef justmattie het volgende:
Omdat Eredivisie Live dat graag wil.
Jouw mening daarover zal je in ieder geval voldoende inspiratie geven om hen belachelijk te makenquote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, gewoon voor mijn lesbeetje denigrerend en grappig doen zodat iedereen in een scheur ligt. Ik vind die occupy lui wat kansloze lutsers. De helft zijn uikeringtrekkers en ik zeg stop zetten.
Veuls te koud juh. Maar het was wel echt waar.quote:
Kan ik die ook mooi laten zien tijdens mijn betoogje ^^ lekker trollen, vindt die docent ook wel grappigquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:18 schreef Paladijn het volgende:
LC heeft een filmpje over het occupy kamp op de site staan, helaas nog geen youtube upload
De infrastructuur in Liwwadden laat dan ook sterk te wensen over; zo gauw er iets gebeurt, ongeacht waar, slibt de hele stad meteen dicht.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
http://www.lc.nl/frieslan(...)k-rondweg-Leeuwarden
Hierdoor stonden er vanmiddag aan de zuidkant van Leeuwarden files die bijna langer waren dan in de ochtendspits
klopt. De Haak lost een deel van het probleem al op, maar daarmee ben je er nog niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:32 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De infrastructuur in Liwwadden laat dan ook sterk te wensen over; zo gauw er iets gebeurt, ongeacht waar, slibt de hele stad meteen dicht.
Sinds die superrotonde er bij het FEC is, staat de Tesselschadestraat niet meer vast en is de doorstroming naar de Julianalaan/ Europaplein ook een stuk sneller gegaan.quote:Op zondag 4 december 2011 00:08 schreef Paladijn het volgende:
De Haak is leuk en aardig, maar het probleem is niet het verkeer om Leeuwarden heen, maar in Leeuwarden zelf. Om te beginnen met het volslagen debiele suicidale fietsersvoorrangsbeleid bij rotondes waardoor het hele centrum vastzit in de spitsEr is niet genoeg ruimte voor al het verkeer en de doorstroming wordt overal beperkt, dat los je niet op met asfalt op de stad heen.
Het nieuwe Drachtsterplein lost misschien het een en ander op qua doorstroming, maar ook daar vrees ik dat het lokaal is en elders in de stad weer vastloopt. Je zag heel mooi de file van de waldwei verhuizen richting goutum/drachtsterplein nadat de waldwei tweebaans werd. Het is puur verplaatsing van de trechter.
bron.quote:LEEUWARDEN - De voorrang voor fietsers op rotondes in de Leeuwarder binnenstad bevalt goed.
Dat blijkt uit een evaluatie van de gemeente. In 2007 werden de voorrangsregels op rotondes aangepast.
Uit het onderzoek blijkt dat het aantal ongelukken in de stad is gelijk gebleven. Wel waren er meer ongelukken tussen fiets en auto. Het autoverkeer stroomt langzamer door.Logisch... Maar wanneer de voorrangsregel weer zou worden omgedraaid, zouden juist meer auto's die nu van de stadsring gebruik maken, de sluiproutes wtf!? binnendoor kiezen is de verwachting.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:02 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en die fietsers die geen poot uitsteken krijgen ook geen voorrang meer
ben dus al enkele keer rondje omgeweest ...quote:Op woensdag 18 januari 2012 05:45 schreef NoBody122 het volgende:
Het Drachtsterplein heeft momenteel een rotonde-constructie in de vorm van een ster; je zit al op de rotonde voor je het in de gaten hebt. Een heel ongewone situatie in het Nederlandse verkeer en je moet deze situatie echt middels de praktijk leren kennen, wil je het snappen en het foutloos kunnen handlen.
Dat valt wel mee toch? Gewoon goed naar de bordjes kijken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 05:45 schreef NoBody122 het volgende:
Het Drachtsterplein heeft momenteel een rotonde-constructie in de vorm van een ster; je zit al op de rotonde voor je het in de gaten hebt. Een heel ongewone situatie in het Nederlandse verkeer en je moet deze situatie echt middels de praktijk leren kennen, wil je het snappen en het foutloos kunnen handlen.
Uiteraard.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Gewoon goed naar de bordjes kijken.
Benieuwd welk effect dat gaat hebben, vooral dat stukje Heliconweg (waar het al druk is overdag en waar in de spits files standaard zijn)..quote:Streekbussen weg uit binnenstad Leeuwarden
LEEUWARDEN De streekbussen naar en van Franeker en Harlingen stoppen vanaf komend najaar niet meer in hartje Leeuwarden.
De nieuwe route voert vanaf het busstation aan de Zuidersingel, naast het NS-station, via Snekertrekweg en Heliconweg de stad uit. Op termijn zullen ook de bussen richting Stiens in de binnenstad worden geweerd.
De stadsbussen blijven wel langs Zaailand en Gerechtshof rijden. De gemeente wil fietsers en voetgangers in dit deel van het centrum meer ruimte bieden.
Bron: LC.
Geen idee, ik kom er niet zo heel vaak. Zwolle is voor mij net zo ver en dan ga ik meestal daar heenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Toch zijn er al de nodige ongelukken gebeurd, zo begreep ik.
voor auto's dacht ik medio dit jaar. De fietstunnels volgen een half jaar later.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom er niet zo heel vaak. Zwolle is voor mij net zo ver en dan ga ik meestal daar heen![]()
Wanneer is het daar klaar trouwens?
Oh mooi, ben benieuwd hoe het er in het echt uit gaat zien en of je een beetje door kunt rijden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
voor auto's dacht ik medio dit jaar. De fietstunnels volgen een half jaar later.
He, die eerste optie is ook een goeiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
De kortste of de snelste weg?
Op drukke dagen is de snelste route imo via de N31 en dan via de Drachtsterbrug de stad in (of je moet via de Âldlânsdyk willen. Daarna rij je richting Hemrik en pak je de afslag Hurdegaryp. Hierna pak je de eerste afslag Camminghaburen en rij je zo richting Centrale. Voordeel is ook nog eens dat je rechtsaf het parkeerterrein kunt en dus voorrang op de meute hebt. Terug hangt een beetje van de drukte af, maar dan kun je prima via de Âldlânsdyk weer weg.
Op normale dagen kun je prima via de Âldlânsdyk en dan via het Drachtsterplein en de CCF (Friesland Campina) richting de Centrale.
Hoe vaak kom je daar nou een bus tegen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Benieuwd welk effect dat gaat hebben, vooral dat stukje Heliconweg (waar het al druk is overdag en waar in de spits files standaard zijn)..
Die drukte daar wordt niet veroorzaakt door bussen, aap, maar door auto's. Veel auto's.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je daar nou een bus tegen?
Niet lang meer dus..quote:Ik snap sowieso niet dat mensen daar op moeten stappen, dan lopen ze toch wat verder naar het station, stadskantoor of de beurs? Auto's worden wel geweerd uit de binnenstad, maar zo'n grote bus mag er wel rondtuffen
In de spits veel vaker...quote:En Franeker/Harlingen zal ook niet echt vaak rijden, misschien 1x per uur? Dat zul je amper merken...
misschien wel niet hoor. Het is voor heen en terug genomen. Dus per richting moet je het dus door de helft delen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef Paladijn het volgende:
Dat is op 24 uur elke 2 minuten een bus waarvan elke 6-7 minuten een bus naar franeker/harlingen (zo even snel uit mijn hoofd).
Gezien er geen 24 uur bussen rijden op een dag lijkt me dat wat extreem
Behalve op koopzondag, dan vergeten ze dat hek nog wel eens open te makenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:48 schreef Paladijn het volgende:
Op zaterdagmiddag/anderedrukkemomenten(!!) zou ik sowieso via de Hemrik/Camminghaburen rijden en dan achter de kwikfit parkeren. Daar is altijd wel plek en sta je niet in de rij die je bij de andere ingangen aantreft.
Dat mag wel wat vriendelijker grapjasquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die drukte daar wordt niet veroorzaakt door bussen, aap, maar door auto's. Veel auto's.
Voor alle bussen die daar langs moeten betekent het dus fikse vertraging iedere keer. De filelengtes doet het natuurlijk ook geen goed, daarbij.
[..]
Niet lang meer dus..
[..]
In de spits veel vaker...
Volgens mij ben je aan het trollen
Precies, exact zoals ik 't in diezelfde post typte dus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[edit]
Ah, ik zie het al... jij hebt het over de Heliconweg terwijl ik het over de oude route uit je gequote LC artikel heb
Tenzij ze de busdienstregeling erop aanpassen: Nee. Op de drukste momenten kost dat stukje tussen Tesselschadestraat en Europaplein je zo 10-15 minuten extra. Vermenigvuldig dat met het aantal bussen dat er rond die tijd in totaal langs zou moeten en je hebt een behoorlijk aantal uren rijtijd, dat het je als vervoersmaatschappij kost (en als reiziger ook). Met een beetje pech mag je dat als chauffeur met je eigen pauzes weer inhalen -> heel veilig (not).quote:Een bus is per definitie traag, dus dat beetje file aan de Heliconweg overleef je wel als OVer.
net langsgereden .. niks bijzonders gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:00 schreef NoBody122 het volgende:
Zijn de rellen al losgebroken bij 't FEC?
Heb van collegae vernomen dat ze alle enigszins opvallende auto+bestuurder-combi's, vooral die met relatief veel laadruimte, aanhielden en inspecteerden vanmiddag. Op zich begrijpelijk, gezien het gehalte aan onderwereldvolk dat er op afkomt.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:50 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
net langsgereden .. niks bijzonders gezien
wel een heleboel politie onderweg goutum , lekkum stiens die kanten uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |