Ik dacht eerst dat je 16 was. Helaas staat in je profiel anders.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:43 schreef vandermar het volgende:
Volgende week vrijdag eindelijk weer eens een 'vrijdag voor de vakantie kroegbezoek'. Ritueel is het aan het worden, De laatste vrijdag voor een vakantie even flink lam in de kroeg, 's middags rond 1 uur beginnen en rond 3 uur 's nachts eindigen met een maand verbod in SybsIk ben er niet trots op maar het begint onderhand traditie te worden dat ik en nog een paar eruit gekickt worden wegens dronken schap
. Maar een vakantie hoor je goed in te luiden
Ik verziek het helemaal voor niemand, alleen staat er op vrijdag altijd dezelfde klere lijer voor de deur die je er al uitkickt als je een woord 2 keer zegt. Ga lekker je moeder pesten ipv. vooroordelen te hebben kleuter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Door het te verzieken voor anderen? Die ava staat je goed.
je weet dat justmattie daar op vrijdag voor de deur staat he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verziek het helemaal voor niemand, alleen staat er op vrijdag altijd dezelfde klere lijer voor de deur die je er al uitkickt als je een woord 2 keer zegt. Ga lekker je moeder pesten ipv. vooroordelen te hebben kleuter.
Is dat iemand die marokanen voortrekt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je weet dat justmattie daar op vrijdag voor de deur staat he?
Ja, Marokkanen, Antillianen en Surinamers. Daar heb ik het meeste mee en die zijn altijd welkom.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is dat iemand die marokanen voortrekt?
Dingen doen waar je niet trots op bent en er een traditie van maken. Wat voor gay-ass heb je dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:43 schreef vandermar het volgende:
Volgende week vrijdag eindelijk weer eens een 'vrijdag voor de vakantie kroegbezoek'. Ritueel is het aan het worden, De laatste vrijdag voor een vakantie even flink lam in de kroeg, 's middags rond 1 uur beginnen en rond 3 uur 's nachts eindigen met een maand verbod in SybsIk ben er niet trots op maar het begint onderhand traditie te worden dat ik en nog een paar eruit gekickt worden wegens dronken schap
. Maar een vakantie hoor je goed in te luiden
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verziek het helemaal voor niemand, alleen staat er op vrijdag altijd dezelfde klere lijer voor de deur die je er al uitkickt als je een woord 2 keer zegt. Ga lekker je moeder pesten ipv. vooroordelen te hebben kleuter.
Schept er wel erg over op ja...quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:04 schreef Ensaf het volgende:
Ik durf er een kratje op te zetten dat je er stiekem toch trots op bent.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:04 schreef Ensaf het volgende:
Ik durf er een kratje op te zetten dat je er stiekem toch trots op bent.
EVolutie van Bulbasaur in de nieuwe pokemon serie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:48 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wat is dat voor een pokemon dan?
Ik versta er geen kut van !quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:52 schreef NoBody122 het volgende:
Wie is die halve zool, die gisteren of eergisteren geïnterviewd werd op Omrop Fryslân, omdat hij een rolletje heeft in die nieuwe New Kids film?
tx, ben er zeer content mee!quote:
nou wat lief dat je dat effe laat weten..ik zal voortaan uitkijken naar een.....wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Oxy, als je me morgenochtend niet ziet... ik rijd dus sinds vandaag niet meer in een witte ZX he?
[ afbeelding ]
Diesletje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
nou wat lief dat je dat effe laat weten..ik zal voortaan uitkijken naar een.....wat is het eigenlijk?
alleen gependeld tussen Berlikum, Stiens, Koarnjum en Liwwadden zondag, ik was t niet!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef The_Dean het volgende:
Ik zag zondag in Garyp ook een blauwe Niva trouwens!
Nee, was ook een heel andere bestuurder. Iemand met kort zwart/donker haar, en zo'n 10-15 jaar ouder als jou [naar schatting].quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen gependeld tussen Berlikum, Stiens, Koarnjum en Liwwadden zondag, ik was t niet!
[ afbeelding ]
de nieuwste modificatie van n uurtje terug
Dan jij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, was ook een heel andere bestuurder. Iemand met kort zwart/donker haar, en zo'n 10-15 jaar ouder als jou [naar schatting].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |