Stond daarnet voor de NHL en het was me toch een hoosbuiquote:Op donderdag 8 september 2011 12:40 schreef The_Dean het volgende:
Lekker weer ook om buiten dingen te doen
Ik ga bergbeklimmer worden.quote:
Of verdriedubbelt jouw alcohol inname?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:46 schreef Ensaf het volgende:
Als het mooi weer wordt verdriedubbelt het aantal mensen in Leeuwarden
wie?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Wanneer wordt schip de lading nou te water gelaten?
Qadhafi weet er meer van!quote:
D syndicaat > al het andere uit Friesland.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef D-Mon het volgende:
Gister een knap lawaai weer, stomme studenten.
Stopt eindelijk de muziek, komen even later mijn buren bezopen thuis..
Gaast toch lekker ergens in een gat wonen jong, Koarnjum ofsu.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef D-Mon het volgende:
Gister een knap lawaai weer, stomme studenten.
Stopt eindelijk de muziek, komen even later mijn buren bezopen thuis..
whehequote:Op vrijdag 9 september 2011 18:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig is alles daar goed geisoleerd
Ik moet eerst bij Mark in de auto stappen he, en anders wordt zijn vriendin boos. Later mag alles uit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:37 schreef Alexxxxx het volgende:
He, verdorie, dat zit dan weer tegen, gaan we niet naakt?
OK, kleden we ons in de Niva wel uit, op de kattenstaart en oortjes na... De kachel is nog steeds kapot, dus wel het verstandigst ook!quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet eerst bij Mark in de auto stappen he, en anders wordt zijn vriendin boos. Later mag alles uit.
We staan weer op de kaart!quote:Op maandag 12 september 2011 12:38 schreef D-Mon het volgende:
Ik ben er wel trots op hoor!
Boot van papier is lek
Kattenoortjes?quote:
quote:
Krijg je nu een natte gleuf?quote:Op maandag 12 september 2011 14:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik neem mijn kattenmasker mee naar België![]()
![]()
Word, waarom heten ze niet meer doggs? GEESTESZIEK echt je weeet het nieeet!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
D syndicaat > al het andere uit Friesland.
quote:
camera met zoomlens ligt gereed op de keukentafelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |