Stond daarnet voor de NHL en het was me toch een hoosbuiquote:Op donderdag 8 september 2011 12:40 schreef The_Dean het volgende:
Lekker weer ook om buiten dingen te doen
Ik ga bergbeklimmer worden.quote:
Of verdriedubbelt jouw alcohol inname?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:46 schreef Ensaf het volgende:
Als het mooi weer wordt verdriedubbelt het aantal mensen in Leeuwarden
wie?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Wanneer wordt schip de lading nou te water gelaten?
Qadhafi weet er meer van!quote:
D syndicaat > al het andere uit Friesland.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef D-Mon het volgende:
Gister een knap lawaai weer, stomme studenten.
Stopt eindelijk de muziek, komen even later mijn buren bezopen thuis..
Gaast toch lekker ergens in een gat wonen jong, Koarnjum ofsu.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef D-Mon het volgende:
Gister een knap lawaai weer, stomme studenten.
Stopt eindelijk de muziek, komen even later mijn buren bezopen thuis..
whehequote:Op vrijdag 9 september 2011 18:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig is alles daar goed geisoleerd
Ik moet eerst bij Mark in de auto stappen he, en anders wordt zijn vriendin boos. Later mag alles uit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:37 schreef Alexxxxx het volgende:
He, verdorie, dat zit dan weer tegen, gaan we niet naakt?
OK, kleden we ons in de Niva wel uit, op de kattenstaart en oortjes na... De kachel is nog steeds kapot, dus wel het verstandigst ook!quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet eerst bij Mark in de auto stappen he, en anders wordt zijn vriendin boos. Later mag alles uit.
We staan weer op de kaart!quote:Op maandag 12 september 2011 12:38 schreef D-Mon het volgende:
Ik ben er wel trots op hoor!
Boot van papier is lek
Kattenoortjes?quote:
quote:
Krijg je nu een natte gleuf?quote:Op maandag 12 september 2011 14:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik neem mijn kattenmasker mee naar België![]()
![]()
Word, waarom heten ze niet meer doggs? GEESTESZIEK echt je weeet het nieeet!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
D syndicaat > al het andere uit Friesland.
quote:
camera met zoomlens ligt gereed op de keukentafelquote:
Voor de trein gesprongen.quote:
Ah zo, werd uit de topics over hem niet heel veel wijzer.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:52 schreef Lithia het volgende:
Niemand die het weet. Het schijnt dat sommige admins het weten en een kleine groep users, maar er wordt niets verteld.
Als ik het goed las tenminste.
En de A32 naar Lwd is één grote optocht met leger voertuigen.quote:
Ook de weg tussen Stiens en LWD staat vol met mensen die liever schroot bekijken dan dat ze gaan werken of naar school gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:01 schreef D-Mon het volgende:
[..]
En de A32 naar Lwd is één grote optocht met leger voertuigen.
http://www.nijsnet.nl/pro(...)snet+-+Ons+nieuws%29
Dit , ik heb mn raam openstaan en de laatste paar dagen is het echt genieten. Chinooks op en aan , straalvliegtuigen , en ik geloof zelfs een AC vliegtuig.quote:
Ik dacht vanmiddag een Apache te hebben gezienquote:Op woensdag 14 september 2011 16:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dit , ik heb mn raam openstaan en de laatste paar dagen is het echt genieten. Chinooks op en aan , straalvliegtuigen , en ik geloof zelfs een AC vliegtuig.
Call of duty jeweets ,AC130 in the air!
Wat is er voor dat publiek te zien dan?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:42 schreef vandermar het volgende:
Leek wel of ik een touretappe reed, zoveel publiek stond er
Vlieguigen en helikopters etc. die aan het oefenen zijn. Niet veel bijzonders hoewel ik er vroeger gek op was.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:30 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Wat is er voor dat publiek te zien dan?
dat zijn mijn fansquote:Op donderdag 15 september 2011 16:30 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Wat is er voor dat publiek te zien dan?
Ik kwam zondag uit Groningen maar dat was tegen 12 uur savonds, en zaterdag reden we rond acht uur naar Franeker.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
kan niet eens het dorp nromaal in en uit
reed zaterdag of zondag of zo achter je trouwens Oxy, was iig met de NIva op een avond
Ik moet morgen eind van de ochtend naar Den Helder (als het weer mee zit)quote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
kan niet eens het dorp nromaal in en uit
Vanavond bedoel je met Boef en de gelogeerdeaap?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Zijn er nog mensen die vrijdag naar Romein gaan?
Ik bedoelde zondag.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vanavond bedoel je met Boef en de gelogeerdeaap?
Vrienden van mij gaan wel, ikzelf moet voetballen. Ik vond het eerst niets voor mij die muziek maar begin het nu wel baas te vinden nu ik het vaker luister.
Dat doe ik ook.quote:
Lekker hoor dat sarcasme over vrijdag.quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
zo, onderweg naar 058, met een ontzettend achterlijke omleiding
dat was geen sarcasme, maar een foutjequote:Op zaterdag 17 september 2011 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker hoor dat sarcasme over vrijdag.
Have fun met Boef en de gelogeerdeaapquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat was geen sarcasme, maar een foutje
nee joh gek, insidae! slaap ook bij 1 van de bandledenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Have fun met Boef en de gelogeerdeaap
geen idee, kon het? Ik zat zelf in België.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik kwam zondag uit Groningen maar dat was tegen 12 uur savonds, en zaterdag reden we rond acht uur naar Franeker.
Kunnen wij morgevroeg gewoon bij Marsum onder het viaduct door?
quote:Op maandag 19 september 2011 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, kon het? Ik zat zelf in België.
Waarom ik in België zat? Nou, omdat ik horny was!
[ afbeelding ]
Waar is fluffy?quote:Op maandag 19 september 2011 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, kon het? Ik zat zelf in België.
Waarom ik in België zat? Nou, omdat ik horny was!
[ afbeelding ]
nope, ik ga naar t Freeze Festival in De Harmoniequote:Op zaterdag 24 september 2011 09:27 schreef NoBody122 het volgende:
Laat ik me hier ook maar weer eens melden (verveling jwz). Gaan er vanavond nog mensen van hier naar de 90's party hier in 058?
ja, collega van mequote:Op zaterdag 24 september 2011 09:27 schreef NoBody122 het volgende:
Laat ik me hier ook maar weer eens melden (verveling jwz). Gaan er vanavond nog mensen van hier naar de 90's party hier in 058?
Cxx-collega van me ook, zo bleek vandaag. De maat met wie ik wilde gaan heeft geen geldquote:
quote:
Gepubliceerd op 27 september 2011, 16:55
LEEUWARDEN - Een half klaverblad moet de Leeuwarder stadsring bij het Stephensonviaduct en de toekomstige Westelijke Invalsweg naar de stad met elkaar verbinden.
Daarmee moet het verkeer vanaf de te bouwen Haak makkelijker Leeuwarden in kunnen. Het eerste deel van de invalsweg sluit vanaf 2014 aan op de Marshallweg, die in de richting van de Harlingervaart gaat. Oorspronkelijk was daar een brug gepland, die zou aansluiten op de drukke Tesselschadestraat.
Eerder dit jaar werd besloten om alsnog een aansluiting met het Stephensonviaduct te onderzoeken. Die blijkt voor een betere verkeerssituatie te zorgen. De brug over de Harlingervaart vervalt.
Jij en een leven? HOAXquote:
Wil je me een hartaanval bezorgen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had gister iemand op visite die ik IRL heb leren kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |