Kijk eens bij Used Products op de Voorstreek! Die heeft soms leuke fietsen staan en redelijk geprijsd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:51 schreef marinos.. het volgende:
Woon alweer 2 jaar in lwd, maar moet toch maar even weer een fiets hebben! Waar kun je hier een goede goedkope fiets halen voor +-50 euro?
Ben er geweest. Goed concertquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:23 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Golden Earring was in het wtc expo. Ben alleen wat laat met melden
Feeste op 'e boat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Must even uutkieke, ik ben dy goed sat,
Ik hew dy al es eerder by de strotkoker had!
Kringloop wil ook nog wel eens werken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:51 schreef marinos.. het volgende:
Woon alweer 2 jaar in lwd, maar moet toch maar even weer een fiets hebben! Waar kun je hier een goede goedkope fiets halen voor +-50 euro?
Dank!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef Paladijn het volgende:
Ensaf schrijft leuke stukjes op het weblok!
Hoe het niet moet
station ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:51 schreef marinos.. het volgende:
"De fietser" op het Mata Hariplein.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:51 schreef marinos.. het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 14:45 schreef Faceoff het volgende:
https://www.facebook.com/event.php?eid=289448527751050
Wie doet mee?
quote:Op maandag 7 november 2011 14:45 schreef Faceoff het volgende:
https://www.facebook.com/event.php?eid=289448527751050
Wie doet mee?
Wat is het?quote:Je moet zijn aangemeld om deze pagina te bekijken.
Wegwerkzaamheden, nog steeds?quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Wtf zijn ze aan het doen bij het station?
quote:De Jansma's en de Hiemstra's uit de dorpen waren vandaag (zondag) lekker druk op de Stationsweg in Leeuwarden. Maar helemaal 100 punten werd het niet, ondanks een vrouwelijke gemeentelijke opzichtster. Waarom niet even met de Fietsersbond overleg plegen over deze kruising waar dagelijks duizenden fietsers langskomen? Waarom die oversteek niet even een meter breder? Waarom nu niet in één keer een goede fietsersverkeersafwikkeling vanaf station richting Baljeestraat? In plaats van over een geleider hobbelen en daarna tegen de rijrichting in moeten fietsen? Dat doen de Hiemstra's in hun eigen dorpen toch echt anders.
twitter:bremermark twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 15:02:26Waren die zombies in de binnenstad van Leeuwarden ook van Occupy? reageer retweet
Gelukkig wel .. pff he mien nogtquote:
Was dat serieus vrijdag?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:51 schreef The_Dean het volgende:
Zin om vanavond naar Romein, laatste keer ooit dat de Heideroosjes in Friesland spelen, maar net nu is de baas een dag te laat met betalen![]()
Serieus? Wat is er dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
komende vrijdag naar t bolwerkword mn bolwerk ontmaagding
nou, er wil een heul knap meisje naar een concert daar, en die heeft een slaapplaats in Fryslân nodig... ^^ en als dank betaalt ze mijn kaartje. Zoiets heet een win win situatie toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus? Wat is er dan?
Oh en je had iets op facebook gevraagd over gratis parkeren? Martiniplein vanaf 6 uur, is 2 min lopen vanaf daar
lol okquote:Op woensdag 23 november 2011 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou, er wil een heul knap meisje naar een concert daar, en die heeft een slaapplaats in Fryslân nodig... ^^ en als dank betaalt ze mijn kaartje. Zoiets heet een win win situatie toch?
Meen dat de band waar zij voor komt In Extremo is? Zijn vrienden van haar. Maar ik kom voor het voorprogramma: Baldrs Draumar
ja triest.quote:
Wie? Wat? Waar?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:45 schreef vandermar het volgende:
Ik ga volgende week een betoog houden over die Occupy bananen
Om te winnen, allicht?quote:Op maandag 28 november 2011 21:47 schreef Paladijn het volgende:
Waarom speelt Cambuur eigenlijk vandaag?
Ach, gewoon voor mijn lesquote:
Gaan fietsen juuhhhquote:Op maandag 28 november 2011 23:00 schreef justmattie het volgende:
Omdat Eredivisie Live dat graag wil.
Jouw mening daarover zal je in ieder geval voldoende inspiratie geven om hen belachelijk te makenquote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, gewoon voor mijn lesbeetje denigrerend en grappig doen zodat iedereen in een scheur ligt. Ik vind die occupy lui wat kansloze lutsers. De helft zijn uikeringtrekkers en ik zeg stop zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |