quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Natuurlijk een screenshot, een echte staat stilquote:Op woensdag 7 september 2011 21:48 schreef Anne het volgende:
Deze dan, zeikerds
[ afbeelding ]
Om een beetje te blijven hangen in het vorige topic.
Van jou is een ingame screenshot, Fristi?
Nu al een goed topicquote:
Idem, van de week weer opgepakt na maaaaaanden de Xbox niet aangeraakt te hebbenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja Forza 4 komt hier sowieso. Momenteel wordt 3 gespeeld.
Ik speel het af en toe nog wel eens, laatst nog een Sports Classic gekocht, heeft nu een Carerra GT blok.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Idem, van de week weer opgepakt na maaaaaanden de Xbox niet aangeraakt te hebben
Verdomme zeg. Sommige lijken net foto'squote:Op woensdag 7 september 2011 21:58 schreef Alfisti het volgende:
@pAnne: Geen idee of het in-game is, komt in ieder geval uit het Forza 4 topic op tweakers
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 06-09-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 050 FkTwkGs2012
02. 050 ZwartmetSuiker
03. 050 Anne
04. 034 Duvel
05. 033 Barcaconia
06. 029 Sounddragon
07. 028 Alexxxxx
08. 026 cofi
09. 011 Paladijn
10. 010 daNpy
11. 010 BaraCuda
12. 008 densmee
13. 007 lipje
14. 006 blup
15. 005 Alfisti
16. 005 bietelboer
17. 003 Chuck-N0rr1s
18. 002 ook_gek
19. 001 Sjoegerd
20. 001 Dingest
Reeks-statistieken!
Waarom sta ik niet bovenaan. Die kerel bovenaan is een belediging.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef Barcaconia het volgende:
Hihi leuke score je lijkt op fwjrlsiotpsgm Anne!
Mja, weer 100 euroquote:Op woensdag 7 september 2011 22:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Verdomme zeg. Sommige lijken net foto's.
In game: http://www.9lives.be/game(...)-game-footage-kinect
Ik wist niet dat ze gebruik gingen maken van Kinect. Dat wil ik ook wel eens proberen.
Wtf is datquote:Op woensdag 7 september 2011 22:11 schreef Paladijn het volgende:
Dit soort dingen is dan weer niet mogelijk op een xdoos
Haters will hate. Let op je karma jochiequote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet bovenaan. Die kerel bovenaan is een belediging.
Of jij Anne![]()
Iets waaraan ik wel weer een paar honderd uur ga verbrandenquote:
Wees er vooral óók nog trots op..quote:Op woensdag 7 september 2011 22:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Haters will hate. Let op je karma jochie
Welk pandje in NY is dat?quote:
Ach man je loopt voornamelijk te trollenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Haters will hate. Let op je karma jochie
Jouw post was een troll, en een aardig negatieve. Go wiki wiki wikiquote:Op woensdag 7 september 2011 22:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach man je loopt voornamelijk te trollen
Da's lekker.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:14 schreef Duvel het volgende:
Het wordt een rustig dagje vandaag: werktelefoon ligt thuis. Uit.
Lekker is dat hèquote:Op donderdag 8 september 2011 09:35 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Drukke dag vandaag. Dat betekent dat ie vlot voorbij gaat
!
Doodschieten en dumpen in de liftschacht.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Collega van mij zit echt extreem middelmatige muziek te luisteren. Allemaal van die super gemiddelde muziek. En allemaal meezingen natuurlijk.
Ben mijn 9mm vergeten. Doe zo wel oordopjes in.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Doodschieten en dumpen in de liftschacht.
Gif in z'n koffie?quote:Op donderdag 8 september 2011 09:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben mijn 9mm vergeten. Doe zo wel oordopjes in.
Ja en nee. Te druk is ook niet goedquote:
Dat wordt chocomel drinken!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:39 schreef bietelboer het volgende:
Altijd leuk om de dag mee te beginnen...![]()
[ afbeelding ]
Het is een jongedame. En nee, heb eigen muziek nu.quote:
Afgeplakte knopjesquote:Op donderdag 8 september 2011 10:39 schreef bietelboer het volgende:
Altijd leuk om de dag mee te beginnen...![]()
[ afbeelding ]
Of er wordt aan gesleuteldquote:Op woensdag 7 september 2011 21:57 schreef blup het volgende:
[..]
Natuurlijk een screenshot, een echte staat stil
Het ging over de Fordquote:Op donderdag 8 september 2011 10:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Of er wordt aan gesleuteld
[ afbeelding ]
Daar wil je toch geeneens woorden aan vuil maken.quote:
hier ook extreem druk, collegas vragen zich af wie die gehaaste persoon is die op mij lijktquote:Op donderdag 8 september 2011 09:35 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Drukke dag vandaag. Dat betekent dat ie vlot voorbij gaat
!
En toch FOK!kenquote:Op donderdag 8 september 2011 12:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
hier ook extreem druk, collegas vragen zich af wie die gehaaste persoon is die op mij lijkt
ik heb pauze?quote:
Grote meerwaarde van stage is ook dat je meemaakt hoe het werkt bij bedrijven. Dat krijg je vooral mee als je daar bent. Ik zou er zoveel mogelijk uithalen en niet teveel thuiswerken. My 2 cents.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil vanaf volgende week ook thuis gaan werken, lijkt mij heerlijk. En scheelt reistijd.
Ik heb mijn scriptie thuis geschreven, maar moet zeggen dat ik toen niet heel productief was. De verleiding om andere dingen te doen was te grootquote:Op donderdag 8 september 2011 13:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil vanaf volgende week ook thuis gaan werken, lijkt mij heerlijk. En scheelt reistijd.
Dit is mijn 2e stage en eigen onderzoek. Ik heb al genoeg gezeten om te beoordelen dat 40 uur per week kantoorzitten niet echt iets voor mij is.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Grote meerwaarde van stage is ook dat je meemaakt hoe het werkt bij bedrijven. Dat krijg je vooral mee als je daar bent. Ik zou er zoveel mogelijk uithalen en niet teveel thuiswerken. My 2 cents.
Ja dat zal ongetwijfeld!quote:Op donderdag 8 september 2011 13:41 schreef cofi het volgende:
[..]
Ik heb mijn scriptie thuis geschreven, maar moet zeggen dat ik toen niet heel productief was. De verleiding om andere dingen te doen was te groot
Wat studeer je?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e stage en eigen onderzoek. Ik heb al genoeg gezeten om te beoordelen dat 40 uur per week kantoorzitten niet echt iets voor mij is.
[..]
Ja dat zal ongetwijfeld!
HBO Management, Economie en Recht. Maar ik wil echt wat met auto's gaan doen.quote:
Nee. Ik kijk af en toe eens naar vacatures maar ik heb geen idee voor specifieke functies oid. Enige wat ik echt wil is niet 100% kantoorbaan en affiniteit met auto's. En dat op een HBO-niveau.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:52 schreef cofi het volgende:
Al ideeen hoe je dat wilt gaan doen? (Just curious, zit zelf in een orienterende fase voor een omscholingstraject richting techniek).
Directeursfunctie van een dealer, zoiets?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk af en toe eens naar vacatures maar ik heb geen idee voor specifieke functies oid. Enige wat ik echt wil is niet 100% kantoorbaan en affiniteit met auto's. En dat op een HBO-niveau.
Dat is geen 100% kantoorbaan wil je bewerenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Directeursfunctie van een dealer, zoiets?
Zoiets misschien?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk af en toe eens naar vacatures maar ik heb geen idee voor specifieke functies oid. Enige wat ik echt wil is niet 100% kantoorbaan en affiniteit met auto's. En dat op een HBO-niveau.
Naja, je zit niet 100% van de tijd achter je computerquote:Op donderdag 8 september 2011 14:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is geen 100% kantoorbaan wil je beweren?
Oh nee.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
HBO Management, Economie en Recht. Maar ik wil echt wat met auto's gaan doen.
Kan, maar da's lange termijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Directeursfunctie van een dealer, zoiets?
Ook al gekeken ja, kan altijd.quote:
Jawel.quote:
Prorail...als je van een dood-gebureaucratiseerde werkomgeving houdt, zou ik inderdaad daar gaan werkenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Al zag ik ook wat leuks bij ProRail. Lijkt mij ook gaaf om daar te werken.
Doggystyle; I love itquote:Op donderdag 8 september 2011 15:39 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
Gejat uit singles SCzeker tofste gif ooit!
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:39 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik heb bij een ander bedrijf wel eens contact gehad met ProRail. Maar toch hebben ze mooie projecten. Kan allicht een keer langs gaan.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:39 schreef cofi het volgende:
[..]
Prorail...als je van een dood-gebureaucratiseerde werkomgeving houdt, zou ik inderdaad daar gaan werken
Dat klopt, maar ik weet dat een vriend van me gillend wegrende door de werkwijze...quote:Op donderdag 8 september 2011 15:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ik heb bij een ander bedrijf wel eens contact gehad met ProRail. Maar toch hebben ze mooie projecten. Kan allicht een keer langs gaan.
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:39 schreef cofi het volgende:
[..]
Prorail...als je van een dood-gebureaucratiseerde werkomgeving houdt, zou ik inderdaad daar gaan werken
Die hond in dat wagentje die ook zo omkijktquote:Op donderdag 8 september 2011 15:39 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
Nee bij deze niet. Maargoed het is puur ter informatie, ik ben mij nog aan het oriënteren.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:48 schreef cofi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik weet dat een vriend van me gillend wegrende door de werkwijze...
Heb je trouwens voor een functie, waarbij je werkzaam bent in die projecten, niet meer een technische achtergrond nodig?
ja het is wle belachelijk. Ik heb een tijd rondgelopen bij een ingenieursbureau dat onder andere voor ProRail maar alles moet via hun regels en als iets niet klopt gaat het gelijk terug. Echt bureaucratie ten top.quote:
Eh ja, maar zij zijn toch de opdrachtgever?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
ja het is wle belachelijk. Ik heb een tijd rondgelopen bij een ingenieursbureau dat onder andere voor ProRail maar alles moet via hun regels en als iets niet klopt gaat het gelijk terug. Echt bureaucratie ten top.
wtf? hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:10 schreef Paladijn het volgende:
Vanochtend in 45 minuten van oost- naar west-Leeuwarden gereden, wereldstad..
Voor mij is het morgen, ik heb een beetje uitgeslapen vandaagquote:Op donderdag 8 september 2011 16:33 schreef cofi het volgende:
Goedemiddag (en bijna -avond) meneer Geluidsdraak
pics or bullquote:Op donderdag 8 september 2011 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Net de mooiste 155 die ik ken, met mooiste 155-eigenaar die ik ken, weer tegen gekomen, blijft een genot voor het oog
Ik heb drie alternatieve routes, maar op de tweede had ik al zoiets van blijf hier wel staan, rest zal ook wel vaststaanquote:Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
maar jij kent de sluiproutes, sluiproutes, sluiproutes toch wel?
0:02 w're goin duuwnnnnquote:Op donderdag 8 september 2011 18:22 schreef Paladijn het volgende:
lal http://www.dumpert.nl/med(...)een_luchtballon.html
Ja da's zeker balen! Maar ze gaan in hoger beroep.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:28 schreef Paladijn het volgende:
Zweedse rechter wijst verzoek Saab af
Ik rijd met mijn oude, onzuinige en lawaaiige klassieker altijd 100. Mag ik ook zo'n sticker?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:40 schreef Paladijn het volgende:
Hebben jullie al een ringsticker besteld?
http://www.clubvan90.org/
ja,ik was ook al verbaasd, was op de radio vanmiddag ivm vertraging, werd gemeld dat het om een aanrijding ging.. bekende zelfmoordplekquote:Op donderdag 8 september 2011 18:51 schreef blup het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/386460
Volgens mij is het een onbeschreven regel dat pers er niet over bericht. Laat staan foto's en filmpjes van brandweermensen rapend met vuilniszakken.
Die witte?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Net de mooiste 155 die ik ken, met mooiste 155-eigenaar die ik ken, weer tegen gekomen, blijft een genot voor het oog
Klopt, zal wel een stagiair geweest zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 18:51 schreef blup het volgende:
Volgens mij is het een onbeschreven regel dat pers er niet over bericht. Laat staan foto's en filmpjes van brandweermensen rapend met vuilniszakken.
Zulk spannend nieuws is het toch niet?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:51 schreef blup het volgende:
Misschien dat die gewoon overal 90 aan gaat houden, ook in woonwijkenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:48 schreef Paladijn het volgende:
natuurlijk niet, 100 is niet gangstah!
En lol:
[ afbeelding ]
uiteraardquote:Op donderdag 8 september 2011 18:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die witte?ja dus, voortaan verder scrollen
Daarom heeft ook niet veel toegevoegde waarde om erover te berichten, het gebeurt dagelijks, en betrokkenen help je er totaal niet mee.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zulk spannend nieuws is het toch niet?
Levensgevaarlijk!! Mensen die zich op gaan lopen naaien door 90 rijdende idioten, met alle gevolgen van dien!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:17 schreef Dingest het volgende:
Al staat er tussen die foto's wel een 96 met zo'n sticker
[ afbeelding ]
Zolang ze maar netjes rechts blijven. Als ik met mijn eigen auto op de linkerbaan rijd, dan rijd ik 120. Als ik rechts rijd iets boven de 100.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:23 schreef cofi het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk!! Mensen die zich op gaan lopen naaien door 90 rijdende idioten, met alle gevolgen van dien!
Dan moeten die mensen zichzelf maar niet zo snel opnaaien hèquote:Op donderdag 8 september 2011 19:23 schreef cofi het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk!! Mensen die zich op gaan lopen naaien door 90 rijdende idioten, met alle gevolgen van dien!
Naja, zolang mensen anticiperen op het overige verkeer is er ook geen probleem. Helaas zijn mensen die "langzaam" rijden vaak mensen die niet op het overige verkeer letten en maar wat doen. Daar doel ik eigenlijk meer opquote:Op donderdag 8 september 2011 19:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dan moeten die mensen zichzelf maar niet zo snel opnaaien hèIk snap de heisa niet hierover. Het is een volstrekt acceptabele en goed op te anticiperen snelheid, er rijdt nog meer verkeer op de rechterbaan dat het rijdt. Misschien heb je ze gezien? Ze zijn nogal groot en zwaar namelijk. Kan je wel omheen als je even oplet
Niets levensgevaarlijks aan.
Met mijn auto is het ook 100 op de rechterbaan, snelheid aanpassen op de linkerbaan. Komt er niets aan blijf ik 100 rijden, komt er wel iets aan ga ik de maximum snelheid rijden. Zo moeilijk is dat hele principe nietZeggen ze er ook bij in een 'bijsluiter' op die site overigens.
Verkeerd verbonden?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb wel eens met Arjen Lubach gebeld
Neuh, toen was hij nog producer in de nacht bij 3fmquote:
hier in Oostenrijk kost het soms veel moeite aanhangers in te halen, de maximaal toegestane snelheid is 130 km/u voor auto's, maar vrachtauto's en duitsers met caravans rijden rustig ook 120 tot 140quote:Op donderdag 8 september 2011 19:15 schreef Dingest het volgende:
90 vind ik eigenlijk net iets te laag omdat je dan alsnog met vrachtwagens en auto's+aanhanger-die-ongeveer-de-max-proberen-te-rijden in de knoei komt.
Ja.. hier in Cuijk ook.. schrok me dood.. in Gennep ook..quote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef cofi het volgende:
WTF, Het hele gebouwencomplex waar ik in woon begon te schudden...
omgeving Hilversumquote:Op donderdag 8 september 2011 21:10 schreef cofi het volgende:
Ik vond het wel grappig![]()
@ Alfisti
Waar woon jij?
* Alfisti kalmeert pAnnequote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ng_in_nederland.html
[ afbeelding ]
twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:23:06Volgens het German Research Centre for Geosciences had de aardbeving een kracht van 4.6. Epicentrum zo'n 25 km ten zuidoosten van Nijmegen. reageer retweet
Nah, iemand heeft gewoon een stapel CD's van Adele laten vallen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef cofi het volgende:
Volgens mij heeft Anne gewoon een scheetje gelaten...
Jaja, zelf stiekem een scheetje laten en mij dan de schuld geven.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef cofi het volgende:
Volgens mij heeft Anne gewoon een scheetje gelaten...
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nah, iemand heeft gewoon een stapel CD's van Adele laten vallen.
Dat was dan Civilian.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:20 schreef Civilian het volgende:
Sorry, heb de CD van Adele laten vallen..
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja, zelf stiekem een scheetje laten en mij dan de schuld geven.
Ik woon IN Nijmegen; Cuijk is ongeveer 25 km ten zuid-oosten daarvanquote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:23:06Volgens het German Research Centre for Geosciences had de aardbeving een kracht van 4.6. Epicentrum zo'n 25 km ten zuidoosten van Nijmegen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |