Renault was destijds eigenaar van Jeep en AMC, de 11 en 5 werden door het AMC dealerkanaal verkocht.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:02 schreef blup het volgende:
Spot ik daar net een Oer 5je bij The A Team, ik wist niet dat Renault in de VS zit/zat.
Werd de flash of alliance genoemd daar. De cabrioversie was speciaal voor de amrikaanse makrtquote:Op woensdag 7 september 2011 19:06 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb 1x in Amerika een Renault 11 gespot. Half onder een doek en bijna volledig vergaan achter in een weiland.
meld je aan als spellchecker dan als jij het beter kuntquote:Op woensdag 7 september 2011 19:15 schreef Paladijn het volgende:
http://games.fok.nl/previ(...)rt-of-the-swarm.html
Door deze leidsters te overtuigen van haar leiderschap wilt ze weer een leger opbouwen
Wat is fok ook een kwaliteitssite
Daar zijn eindredacteurtjes voor. En als die er niet zijn kun je nog op de minst even je artikel proeflezen om dat soort foutjes (er staan meer in) eruit te halen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meld je aan als spellchecker dan als jij het beter kunt
Ghihi, doet eens F5?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:15 schreef Paladijn het volgende:
http://games.fok.nl/previ(...)rt-of-the-swarm.html
Door deze leidsters te overtuigen van haar leiderschap wilt ze weer een leger opbouwen
Wat is fok ook een kwaliteitssite
Nee, daar zijn spellcheckers voor, maar die zien ook wel eens wat over het hoofd, en als je het dan meldt, breien we het effe rechtquote:Op woensdag 7 september 2011 19:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar zijn eindredacteurtjes voor. En als die er niet zijn kun je nog op de minst even je artikel proeflezen om dat soort foutjes (er staan meer in) eruit te halen.
Bovendien een dom kutargument, maar dat weet je zelf ook wel
naar de A10 wil ik het nog wel brengen, das berg af hierquote:Op woensdag 7 september 2011 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, daar zijn spellcheckers voor, maar die zien ook wel eens wat over het hoofd, en als je het dan meldt, breien we het effe recht![]()
Ik ga werkuh, wie brengt er koffie op de A28 vannacht?![]()
Lat0rz
Jaa, daar rij ik dus tweemaal daags overheen.. Vooral een mooi obstakel voor vrachtauto's en mensen zonder overzicht in het verkeer. Valt me reuze mee dat daar nog niet auto's zijn afgeschreven.quote:
qft.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is in scene gezet, want wie draagt er nou een slipje over een panty heen.
Ik rij er tot nu toe omheen, veel te veel idioten in de spitsquote:Op woensdag 7 september 2011 20:36 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Jaa, daar rij ik dus tweemaal daags overheen.. Vooral een mooi obstakel voor vrachtauto's en mensen zonder overzicht in het verkeer. Valt me reuze mee dat daar nog niet auto's zijn afgeschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |