abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2011 @ 17:07:06 #226
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_101678171
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:58 schreef cofi het volgende:
Klopt! Probleem is dat als je het legaal wil doen, het nogal wat gedoe met zich mee brengt. Lunches betaald door de baas zijn namelijk loon in natura, waar belasting over betaald moet worden |:(
Oh, die bij dat bedrijf werkte met een soort strippenkaart, dus zelf betaald en geen loon in natura.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_101678867
lol, wat sneu @ automaxx
Ga dan gewoon bij de wekelijkse bijeenkomsten langs, maar dat zal wel weer gedoogd worden :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_101679068
[TK]Computeronderdelen: Opruiming

Altijd zo mooi bij dat soort topics, troep verkopen voor een paar euro :')

Dat soort meuk gaat hier altijd meteen de container in :')
pi_101679197
Consumptiemaatschappij :')

Ik vind het juist zonde dat mensen zoveel dingen weggooien, laatst mijn printer weggebracht, die kwam tussen de wasmachines en een stuk of 10 redelijke computers in te staan voor de sloop. Daar zou je nog een hoop mensen blij mee kunnen maken :x
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_101679296
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:22 schreef Paladijn het volgende:
lol, wat sneu @ automaxx
Ga dan gewoon bij de wekelijkse bijeenkomsten langs, maar dat zal wel weer gedoogd worden :')
??
pi_101679373
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:32 schreef cofi het volgende:

[..]

??
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit even die webmisbruikers aflevering van Automaxx in Assen te kijken. Geniaal :')

http://www.sbs6.nl/web/show/id=125661/langid=43
pi_101679425
ROFL @ die motoragent "Je mag niet liegen tegen ons he?" :')
Zou hij gaan huilen als je aangeeft dat dat wel mag :')
pi_101679477
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:30 schreef Paladijn het volgende:

Ik vind het juist zonde dat mensen zoveel dingen weggooien, laatst mijn printer weggebracht, die kwam tussen de wasmachines en een stuk of 10 redelijke computers in te staan voor de sloop. Daar zou je nog een hoop mensen blij mee kunnen maken :x
eensch
pi_101679488
Haha, eigenlijk moet je een serie van het soort "Oh Oh Cherso" van maken.
pi_101679737
Er lopen wel aardig wat niet-zo-snuggere types rond ja :')
OTOH zetten ze veel mensen ook aan de kant op gedrag, ik heb met de Saab nog nooit gezeik gehad ondanks dat ie nogal opvalt.
pi_101679890
Ja, maar die gasten vragen er gewoon echt om. Vaak ook om de belachelijke rijstijl....
pi_101680021
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:30 schreef Paladijn het volgende:

Printers worden goeddeels gerecycled. Wl je daadwerkelijk het milieu - wat dat dan ook moge zijn - helpen dan gewoon ndichtbij op vakantie en niet teveel stoken.

Wil je het nig erger doen dan zet je onder elke email het verzoek of de ontvanger hem niet wil afdrukken. Geniale tekst altijd ^O^
pi_101680256
Ik wilde mijn printer in de 2e hands container plaatsen, maar dat mocht niet... daar stonden alleen stoelen/banken in :')
Het gaat me niet zozeer om het milieu, meer dat mensen ' gewoon' dingen weggooien die voor anderen nog nuttig kunnen zijn. Wat dat betreft hebben we het maar goed in Nederland.
pi_101680770
ik geef liever weg dan dat ik het weg gooi
pi_101680891
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:56 schreef Paladijn het volgende:
Ik wilde mijn printer in de 2e hands container plaatsen, maar dat mocht niet... daar stonden alleen stoelen/banken in :')
Het gaat me niet zozeer om het milieu, meer dat mensen ' gewoon' dingen weggooien die voor anderen nog nuttig kunnen zijn. Wat dat betreft hebben we het maar goed in Nederland.
Ja je moet maar eens bij de kringloop een monitor aanbieden. Geen tft, dan hoeven ze het niet.
pi_101680918
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik geef liever weg dan dat ik het weg gooi
En terecht. Soms mensen met auto onderdelen:

"Nu ophalen voor ¤100 anders gooi ik het weg!"

Ja, dat gebeurt echt :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_101681157
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 18:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

"Nu ophalen voor ¤100 anders moet ik het weggooien van mijn vrouw!"

Gecorrigeerd!
pi_101681216
En inderdaad, in die sloopcontainer stonden ook tich beeldbuismonitoren :')
Geef ze gratis aan een stel Oostblokkers mee...
pi_101681269
Mooi voorbeeld van hergebruik: http://walthaus.blogspot.(...)rond-de-honderd.html bij kopje garagerockzaal :)
pi_101681285
Ik woon in een soort studentencomplex met een gezamenlijke container. Heb er weleens een perfect werkende 15" tft scherm uit getrokken. Toch m'n schoonouders blij mee gemaakt :')

Daarnaast komt er 2 keer per week een mannetje met een bestelbus de container checken :X
pi_101681589
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 18:21 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Gecorrigeerd!
Niet eens!
pi_101681611
Ik heb zelf mijn stereotoren helemaal bij elkaar gezocht via Marktplaats en een kringloopwinkel. Ik heb goed spul gekocht voor weinig, da's toch leuk.
pi_101682191
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 18:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

"Nu ophalen voor ¤100 anders gooi ik het weg!"

Je kan wel blijven verzamelen.

Ik heb niet eens zin om al die idioten van marktplaats te woord te staan.

Weggeven zoals lex zegt prima, maar ik gooi "meuk" liever weg dan dat ik het verkoop :')
pi_101682629

lekkere chaos daar _O-

En Bara, dingen die nog bruikbaar zijn ruim ik eens in de zoveel tijd op richting de afvalstraat, daar staat een 2e hands container :') Spul doorverkopen kan uiteraard ook :) Idioten moet je gewoon negeren, dan valt marktplaats ook best mee.
pi_101682701
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')