quote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef Takkembah het volgende:
Dml wat heerlijk, lekker genieten!!!!!
Jan <3 wat een mooie glimogen!!!
je had verwacht dat hij de hele dag lachend wakker zou zijn?quote:Op donderdag 8 september 2011 08:16 schreef cleany het volgende:
eerste pappadag....hoewel meneer na een half uur al heeft besloten te gaan slapen...
hij werd wel lachend wakker...toen kwam m'n vrouw er aan en zat ie echt zo te kijken van:"ja, jou heb ik wel weer genoeg gezien de afgelopen 12 weken"quote:Op donderdag 8 september 2011 08:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
je had verwacht dat hij de hele dag lachend wakker zou zijn?
wij geven sinds een aantal weken 150cc...200cc is volgens mij te veel hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Aah GeertWat een moppie ben je!
Cas ligt even te pitten op zijn zitzak... Eens zien of ik hem zo naar boven kan verhuizen én dat hij daar verder wil slapen
Vanavond gezellig naar mijn ouders toe, logeerpartij van vorig weekend is Cas goed bevallen hoop ik.
Nog een vraagje over flesvoeding, Cas drinkt nu 130 cc per fles. Hoe en wanneer kun je het beste ophogen? Lees en hoor overal dat baby's van zijn leeftijd al gemiddeld 200 cc drinken.
wat een knapperdje zo met die donkere oogjesquote:Op woensdag 7 september 2011 21:26 schreef DJMO het volgende:
Goedzo puck!!
Kijk Geert eens stoer in z'n stoel zitten:
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op donderdag 8 september 2011 09:59 schreef Aventura het volgende:
Lief dat je vraagt
Gaat volgens mij wel prima! Ventje groeit als kool. Laatste stats zijn 4660 gram en 58 cm, maar dat is val 18 augustus. Hij moet nu zeker wel 5 kilo zijn lijkt me. Volgende week donderdag moeten we weer naar het cb, dan weet ik meer. Verder is hij doorgaans lekker aan het babbelen en lachen. Er zit weleens een huilhangdag tussen en dat is prima. Dat doorslapen is iets wat hij blijft doen. Hij wordt bijna altijd rond 7 u wakker. Precies mijn ritme als ik werk dus hopelijk blijft dat zo. Ik begin 3 oktober weer.
Dat is flink balen! Hopen dat ze een oplossing voor je weten/vinden!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:00 schreef Aventura het volgende:
Met mij gaat het niet helemaal optimaal. Mentaal prima, maar ik heb bloedarmoede en ik heb wat andere klachten 'down under'. Straks ga ik naar de gyn met een waslijst aan vragen. Moet er om 11 uur zijn.
de "spa" citroen van barleduc is zonder suiker of zoetstoffen. En verder flink zoeken naar smaakjes thee.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:05 schreef danic het volgende:
Aventura, als je het fijn vindt kun je me PMén hoor. Hier ook wat problemen 'down under'.
Ben gisteren bij een Osteopaat geweest voor mijn been wat tijdens mijn zwangerschap het ineens niet meer deed en nu nog steeds verdoofd aanvoelt.
Bij algeheel onderzoek bleek er nogal wat meer aan de hand te zijn. Ze kwam erachter dat ik zwak bindweefsel had (goh, daarom die zebraprint op mijn buik) en dat dat mede de oorzaak van de verzakking is. Ook zat mijn alvleesklier vast, terwijl organen vrije bewegingsruimte moeten hebben.
Dus ze is flink bezig geweest, auwie.
Kreeg vervolgens nog mee dat ik moest stoppen met suikers. Die breken de darmflora af, de huid is de spiegel van de darmen en daarom was mijn bindweefsel zo slecht (haar uitleg hè). Dus geen snoep, koek, zoet beleg en frisdrank meer. Vooral dat laatste wordt een uitdaging maar oké. Ook geen suiker meer in de thee. Dus het wordt nu spa blauw/spa rood en thee zonder suiker. Als er iemand nog suggesties heeft wat ik nog meer kan drinken?
Dit moet ik volhouden tot de volgende afspraak, die staat over 3 weken.
Ben benieuwd hoe het dan gaat en hoeveel kilo ik kwijt ben haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Zwanger zijn vond ik heerlijk en op de spuitjes en naalden na zou ik het zo weer over doen...... Over een jaar of 4Eerst maar eens van deze jongen genieten!
Wat een mopje! Wat heeft hij veel haar! Ventje heeft ook wel haar, maar heel fijn en bijna niet te zien op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwanger raken en zwanger zijn waren bij mij gelukkig probleemloos, dus de enige drempel zou zijn het bevallen, wat relatief natuurlijk heel kort duurt en wat vrij snel vergeten is. Alhoewel ik zwanger zijn ook niet erg leuk vond. Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk om zo duidelijk 'moederlijk' te zijn. Dus dikke buik, borstvoedend etc.
psst: hier bleek infacol de redding voor krampen en boeren. Hikken hadden we een osteopaat voor nodig.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:04 schreef Mevr_Mus het volgende:
Krampjes zijn zo sneu hè... Simon had er gister ook redelijk veel last van en hij keek ons steeds met zo'n zielige vragende blik aan... Helaas zijn krampjes net als de hik vormen van babyleed die wij niet zomaar voor hem weg kunnen nemen
Gisterenavond moest ze er ook echt niks meer van weten. Ik had haar vannacht wel verwacht. Maar ze slaapt nog lekker. Waarschijnlijk wordt ze zo wel wakker (ipv van rond 9 uur zoals gebruikelijk). We zijn nog op vakantie, maar gaan zo de tassen pakken en de auto inladen. Vanaf 10 uur moeten we eruit.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:43 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie is een buikslaper geworden zodra ze zelf kon draaien naar haar buik.
Vandaag heeft ze dramatisch gedronken. Alleen de eerste fles dronk ze op(200cc). De andere 2 (165 cc) weigerde ze resoluut. Ik denk dat ze nog een fles krijgt als wijzelf ook naar bed gaan.
Verder heeft ze wel goed gegeten vandaag. Misschien tandjes? N en ik waren er vandaag niet bij, wij waren een dagje nar de thermen, en Sofie was in het vakantiehuisje met mijn schoonouders.
Liefquote:Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kom als lurker even binnenvallen, maar ik ben heel benieuwd hoe het met MJ en de kleine LJ is!
Ik vind het wel een beetje eng maar ga vaak kijken en mijn oren en babyfoon staan op scherp. Hij slaapt anders gewoon niet en een oververmoeid kereltje is ook niks.quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:56 schreef Aventura het volgende:
Wow V-T en Takkembah, 3 weken? Waren jullie dan niet ongerust vanwege verstikkingsgevaar? Ik zie nu in dar ventje het ook dolgraag wil, maar ik wil de voorschriften niet aan mijn laarsr lappen. Vandaag een spannende dag. Om half 10 zit ik in de trein richting sauna, en ben pas laat weer terug. Het is de eerste dag dat ik zo lang weg ben. Heb een handkolf mee om de druk van mijn borsten te kunnen halen. Hopelijk lukt het kolven. heb wel geoefend maar met wisselend succes. Anyway, ik neem mijn mobieltje mee voor de updates van het thuisfront
wat fijn! een hele sterke dame dus!quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:03 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Lief![]()
Hier gaat het goed, met ons meisje gaat het goed, ze groeit en komt aan, ademen gaat goed, hartje is goed, ons sterke meisje![]()
Ik voel me prima, niet meer ziek, weer helemaal in shape niets meer te zien/merken van een zwangerschap.
Alleen lig ik elke avond 9 uur te slapen ofzo door vermoeidheid.
Geen idee wat het is, het is trouwens vandaag weer bal, ik had net gepost dat ze beter te pas was, nou not.... Huilen en zeuren, geen idee waar het aan ligt, het lijkt alsof ze zich onprettig voelt. Op de arm gaat het dan nog wel, maar in de wipper, box of bed is het bleren totdat ik haar oppak.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:47 schreef Leandra het volgende:
MJ wat fijn dat ze het zo goed doet
Juud, als je zelf een beetje ziekjes bent, zou het dan niet zo kunnen zijn dat je voeding anders is of smaakt en dat ze daarom vaker komt?
Vanmorgen zo lief, ik haal Soneal uit bed, heb m in m'n armen en zeg "krijgt mama een kus?", hij kijkt me aan, doet z'n mond open en laat z'n mond zo over m'n neus heen vallen![]()
Ik krijg uit je postings de indruk dat het prima gaat met hem, dus waarom zou je het doen? Als je een baby hebt die écht niet wil slapen zonder op de buik te liggen dan zou ik het daarentegen wel weten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:56 schreef Aventura het volgende:
Wow V-T en Takkembah, 3 weken? Waren jullie dan niet ongerust vanwege verstikkingsgevaar? Ik zie nu in dar ventje het ook dolgraag wil, maar ik wil de voorschriften niet aan mijn laarsr lappen.
Het lijkt mij wel plausibel dat Lientje zelf ook gewoon niet zo lekker is. Ik heb met Lena voortdurend dat we tegelijkertijd ziekjes zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:47 schreef Leandra het volgende:
Juud, als je zelf een beetje ziekjes bent, zou het dan niet zo kunnen zijn dat je voeding anders is of smaakt en dat ze daarom vaker komt?
Ja, dat had ik ook al bedacht, al lijkt het er niet op. Ze heeft geen verhoging, geen snotneus, wel wat slijm en veel kwijl, maar dat is al langer zo, en ook geen rode keel. Oortjes mag ik ook gewoon aanzitten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel plausibel dat Lientje zelf ook gewoon niet zo lekker is. Ik heb met Lena voortdurend dat we tegelijkertijd ziekjes zijn.
Wat geweldig zeg, dat Soneal nu al kusjes geeft!
Super van je meissie!quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:03 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Lief![]()
Hier gaat het goed, met ons meisje gaat het goed, ze groeit en komt aan, ademen gaat goed, hartje is goed, ons sterke meisje![]()
Ik voel me prima, niet meer ziek, weer helemaal in shape niets meer te zien/merken van een zwangerschap.
Alleen lig ik elke avond 9 uur te slapen ofzo door vermoeidheid.
kan ik me goed voorstellen. Je ziet je eigen voeten ook niet he! Als ik Sarah in de bondolino heb probeer ik er ook om te denken dat ik ver vooruit kijk zodat ik niet onverwachte opstakels tegen komquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:08 schreef kaatjejannie het volgende:
ooohw BJ. Wat is ze leuk. En wat zijn ze leuk samen...
MP, ik durf met Sofie voorop niet echt trap te lopen. Op gaat nog wel, maar af vind ik doodeng. Het laatste stukje van die toren is alleen met trap, we zijn wel helemaal bovenaan geweest, maar die trap afgaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En afgelopen week alweer 6 maanden oud!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Waarom laat je haar niet gewoon d'r gang gaan? Het is dat je er zelf naast ligt, anders zou je er niks van merken en zou ze lekker fijne houdingen zoeken 's nachts.quote:Op zaterdag 10 september 2011 07:46 schreef danic het volgende:
Heeft één van jullie misschien ervaring en tips?
Ik heb even gedacht aan inbakeren, maar omdat Eva kan draaien is dat volgens mij geen optie meer.
Hoe is het nu met hem Mrien?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:43 schreef mrien het volgende:
Mooie foto's mamapurk!!
Hier heb ik een zielig ventje, koorts (37,5) en last van z'n oortje. Beetje lastig te bepalen of dat nu komt van het vocht achter de trommelvliezen of dat er nu wat ontstoken is.
Waarom laat je haar dat niet gewoon doen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 07:46 schreef danic het volgende:
Goedemôgge!
Ik kom maar weer eens binnenvallen met een vraag. Vannacht heeft mijn vriend de zorg voor Eva op zich genomen en kon ik even lekker bijslapen. Hem viel echter ook op dat ze halverwege de nacht een keer wakker wordt en sinds dat moment heel onrustig slaapt. Dat was mij ook al opgevallen en ik ga dan meestal over op het geven van een klein flesje, wat dus waarschijnlijk helemaal niet nodig is. Vannacht bij mijn vriend iig niet.
Maar vanaf ongeveer 04.00 is ze zo onrustig dat wij niet meer slapen als ze in de co-sleeper ligt.
Ze slaapt in een slaapzakje en we stoppen haar vrij strak in, maar het lijkt haar missie wel om zo snel mogelijk onder de dekens vandaan te komen. Ze ligt dan net zo lang te draaien en te woelen tot ze los is. En dat zijn vrij 'agressieve' bewegingen. Heel hard van links naar rechts met haar hoofd en opgetrokken knieën en weer terug.
Het gebeurt 's nachts regelmatig dat ik haar met haar hoofd bij het hoofdeinde weg moet halen en weer halverwege het bedje terug moet leggen, zo hard draait ze.
Wij worden dan wakker van dat gedraai, want die knietjes tegen het lakentje maakt een hard schuivend geluid en ze maakt ook kleine kreungeluidjes om haar bewegingen kracht bij te zetten (ze kreunt niet van pijn dat klinkt anders).
Heeft één van jullie misschien ervaring en tips?
Ik heb even gedacht aan inbakeren, maar omdat Eva kan draaien is dat volgens mij geen optie meer.
oh!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:52 schreef Vanyel het volgende:
Toffe TV op rtl8. Een baby die op de baarmoeder groeide, in de buikholte ipv in de baarmoeder en het ook nog overleefde.
ga k zeker doen, thnx voor de tip!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef Vanyel het volgende:
Dat hebben wij ingewisseld voor Rizzoli & Isles.
Trouwens ook een baby met enorme tumor die in de baarmoeder werd geopereerd. Zeker kijken
Ik zag de foto ervan, wat een cutie!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
ga k zeker doen, thnx voor de tip!
oh en on topic, mijn baby heeft vandaag voor t eerst in een winkelwagentje gezetenze wist niet zo goed wat ze er mee aanmoest geloof ik haha.
Ja, ik vind het bizar!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef Vanyel het volgende:
Wat een spek! De Mrs kaart net aan dat wij eens moeten wegen omdat onze zevenmaander maar net de 7 kg lijkt aan te tikken.
quote:Gister hele dag in het ziekenhuis geweest bij Loïs, gaat weer slechter ? weer problemen met dr hartje. Nu douchen en weer terug naar haar.
Gisteravond in bad gedaan en daarna zetpil gegeven, daarna werd hij gelijk een stuk vrolijker en wilde niet slapenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:07 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hoe is het nu met hem Mrien?
Ik denk ook dat het zo een constructie wordt. Maar ik weet nog niet wanneer we daaraan gaan beginnen. Het gaat nu zo goed met haar!!quote:Op zondag 11 september 2011 10:49 schreef danic het volgende:
MP en als je langzaam de fles kleiner maakt? Dus een week lang 150 ipv 180, dan 120, 90 enz?
Zou dat werken? Dan ben je weer een paar weken verder voordat hij er helemaal af is en eet ze misschien ook al meer 'vaste' voeding.
De mijne ook. Ik krijg gewoon een brok in mijn keel als ik aan dat kleine popje denk.quote:Op zondag 11 september 2011 19:27 schreef danic het volgende:
Oh jongens toch!Liefje MJ, MJ-man en dappere, sterke LJ, kom op hoor. Mijn duimen draaien hier voor jullie!
Ik sluit me hier bij aanquote:Op zondag 11 september 2011 20:25 schreef kvd het volgende:
* kvd komt uit lurkstand
Wat een vreselijk bericht...Miss Jones, Mister Jones, familie en omgeving, heel veel sterkte. Dit is zo'n aangrijpend verhaal...een tweeling, jullie eerste dochter al verliezen, de ziekenhuisopnames, LJ die zo aan het vechten was en het dan helaas niet mag halen.
Alle kracht van de wereld. En ondanks dat jij me niet kent een hele dikke knuffel...
Nooit niet .. Wat een gevecht voor zo'n klein meisje!quote:
Dat dusquote:Op maandag 12 september 2011 09:08 schreef MamaPurk het volgende:
Kleine LJ blijft maar door mijn hoofd gaan... Ik vind het zo oneerlijk!!
ja maar ze krijgt in principe genoeg vocht in de vorm van babymelk.. Tot nu toe weigert ze thee en lauw water dus dat schiet niet op.quote:Op maandag 12 september 2011 10:16 schreef DJMO het volgende:
MJ
ook genoeg water / drinken aanbieden iig MP..
ik kwam zelf met de vraag vanaf wanneer baby's een soepstengel mogen hebben om op te kauwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |