quote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef Takkembah het volgende:
Dml wat heerlijk, lekker genieten!!!!!
Jan <3 wat een mooie glimogen!!!
je had verwacht dat hij de hele dag lachend wakker zou zijn?quote:Op donderdag 8 september 2011 08:16 schreef cleany het volgende:
eerste pappadag....hoewel meneer na een half uur al heeft besloten te gaan slapen...
hij werd wel lachend wakker...toen kwam m'n vrouw er aan en zat ie echt zo te kijken van:"ja, jou heb ik wel weer genoeg gezien de afgelopen 12 weken"quote:Op donderdag 8 september 2011 08:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
je had verwacht dat hij de hele dag lachend wakker zou zijn?
wij geven sinds een aantal weken 150cc...200cc is volgens mij te veel hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Aah GeertWat een moppie ben je!
Cas ligt even te pitten op zijn zitzak... Eens zien of ik hem zo naar boven kan verhuizen én dat hij daar verder wil slapen
Vanavond gezellig naar mijn ouders toe, logeerpartij van vorig weekend is Cas goed bevallen hoop ik.
Nog een vraagje over flesvoeding, Cas drinkt nu 130 cc per fles. Hoe en wanneer kun je het beste ophogen? Lees en hoor overal dat baby's van zijn leeftijd al gemiddeld 200 cc drinken.
wat een knapperdje zo met die donkere oogjesquote:Op woensdag 7 september 2011 21:26 schreef DJMO het volgende:
Goedzo puck!!
Kijk Geert eens stoer in z'n stoel zitten:
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op donderdag 8 september 2011 09:59 schreef Aventura het volgende:
Lief dat je vraagt
Gaat volgens mij wel prima! Ventje groeit als kool. Laatste stats zijn 4660 gram en 58 cm, maar dat is val 18 augustus. Hij moet nu zeker wel 5 kilo zijn lijkt me. Volgende week donderdag moeten we weer naar het cb, dan weet ik meer. Verder is hij doorgaans lekker aan het babbelen en lachen. Er zit weleens een huilhangdag tussen en dat is prima. Dat doorslapen is iets wat hij blijft doen. Hij wordt bijna altijd rond 7 u wakker. Precies mijn ritme als ik werk dus hopelijk blijft dat zo. Ik begin 3 oktober weer.
Dat is flink balen! Hopen dat ze een oplossing voor je weten/vinden!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:00 schreef Aventura het volgende:
Met mij gaat het niet helemaal optimaal. Mentaal prima, maar ik heb bloedarmoede en ik heb wat andere klachten 'down under'. Straks ga ik naar de gyn met een waslijst aan vragen. Moet er om 11 uur zijn.
de "spa" citroen van barleduc is zonder suiker of zoetstoffen. En verder flink zoeken naar smaakjes thee.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:05 schreef danic het volgende:
Aventura, als je het fijn vindt kun je me PMén hoor. Hier ook wat problemen 'down under'.
Ben gisteren bij een Osteopaat geweest voor mijn been wat tijdens mijn zwangerschap het ineens niet meer deed en nu nog steeds verdoofd aanvoelt.
Bij algeheel onderzoek bleek er nogal wat meer aan de hand te zijn. Ze kwam erachter dat ik zwak bindweefsel had (goh, daarom die zebraprint op mijn buik) en dat dat mede de oorzaak van de verzakking is. Ook zat mijn alvleesklier vast, terwijl organen vrije bewegingsruimte moeten hebben.
Dus ze is flink bezig geweest, auwie.
Kreeg vervolgens nog mee dat ik moest stoppen met suikers. Die breken de darmflora af, de huid is de spiegel van de darmen en daarom was mijn bindweefsel zo slecht (haar uitleg hè). Dus geen snoep, koek, zoet beleg en frisdrank meer. Vooral dat laatste wordt een uitdaging maar oké. Ook geen suiker meer in de thee. Dus het wordt nu spa blauw/spa rood en thee zonder suiker. Als er iemand nog suggesties heeft wat ik nog meer kan drinken?
Dit moet ik volhouden tot de volgende afspraak, die staat over 3 weken.
Ben benieuwd hoe het dan gaat en hoeveel kilo ik kwijt ben haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |