quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef mrien het volgende:
Ik zou d'r lekker bij je houden! Ze is nog zo klein, in bed slapen 's avonds komt vanzelf. In draagdoek kan ook erg handig zijn en anders lekker op de bank/bed zitten/liggen/hangen
Succes!
ah, okquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:41 schreef p_iglet het volgende:
Beregd, H asse is net als Joris pas 10 dagen oud!
Joris heeft überhaupt nog niet langer dan 5 minuten in zijn eigen bed gelegen. Daar ligt hij hooguit als ik alleen met beide jongens ben en moet plassen oid (ter bescherming tegen grote trotse broer).
Verder op/naast ons op de bank/bed/arm of in de doek.
Ze zijn pas zo klein, en 9 maanden lang 24 uur per dag knus gedragen. Dan is zo'n ledikantje wat stil, koud, zonder papa/mama is wel heel alleen ineens.
Aan alleen zijn/slapen wennen ze beetje bij beetje vanzelf...
quote:woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef DJMO het volgende:[/b]
[..]
idd![]()
Ik moet alleen wel enorm uitkijken dat Jan niet bovenop Geert gaat zitten, of hem optilt (is gewoon nog te zwaar voor hem natuurlijk). Gisteren ook, Jan komt heel enthousiast aanrennen met z'n bob de bouwer helm terwijl ik Geert op schoot had. Boink. Geert heeft nu dus een klein wondje op z'n voorhoofd, en Jan wil er elke keer kusjes opgeven om sorry te zeggen![]()
m'n kleine leootje
Oh en OT: ik heb geert vandaag voor 't eerst echt hardop zien lachen om, hoe kan het ook anders, Jan
zo geweldig om te zien
Lief van je! Ze zijn ook zo leuk samen. En hoe bijzonder ik de begintijd ook vond, ik vind de routine die we nu hebben heerlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik vind Eline ook echt een snoepie! zo lekker knuffelbaar ziet ze dr uit... heeeerlijk!
en Claudia; had ik al gezegd dat ik jou 2tal ook zo lief vind samen? *smelt* en je meisje lijkt ook echt op Ivan he?mooi!
Mooie curves! Grappig om te zien dat ze inderdaad helemaal niet zo groot is. Ze ziet er op de foto's ook lang uit!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
En zo groot is ze helemaal niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze metingen zijn van een maand geleden, maar volgens ons is ze zeker een kilo zwaarder en een aantal cm langer. Helaas kan ik niet naar het weeguurtje, want dan moet ik werken. In oktober hebben we pas weer de volgende afspraak.
quote:Op donderdag 1 september 2011 09:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lief van je! Ze zijn ook zo leuk samen. En hoe bijzonder ik de begintijd ook vond, ik vind de routine die we nu hebben heerlijk.
Gister gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je snel iets meer rust krijgt!Fijn dat je je kneutermomenten met Liene kunt pakken doordat Evie naar de opvang is.
Na 5 maanden is ons meisje nog steeds veel bij ons hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 09:11 schreef Beregd het volgende:
[..]
ah, ok
ik dacht al dat wij gek waren dat we haar zoveel bij ons namen...
Eigenlijk slaaapt ze al supergoed in dr bedje, vooral snachts dan, maar savonds tussen 8 en 12 zijn het haar uurtjes...
Donequote:Op donderdag 1 september 2011 07:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Mag mijn zoon nog in de OP?![]()
Cas - 20 juli 2011
Och, arme jij! Je brengt het zo komisch, maar het moet best zwaar zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:53 schreef Troeta het volgende:
Mex sliep altijd heel goed alleen en nu wil die dat niet meer, dus daar lig ik dan met m'n opvoedmethodes:D
Goed dat ze zelf aangeeft waar ze behoefte aan heeft! Ik vind haar ineens baby-af, geloof ik. Dat blijkt ook wel weer uit de foto's die je net in het fototopic postte. Daar zit en staat gewoon een dreumesje! Ze gaat hard nu.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:22 schreef kaatjejannie het volgende:
Die foto Claudia, die laat me bijna rammelen voor een broertje/zusje voor Sofie.
Ik denk dat Sofie haar flessen kleiner gaan worden. Ze kreeg nog 3 keer 180+6 maar dronk alleen de ontbijtfles nog helemaal leeg. Ik had voor gisterenavond al wel poeder klaargezet voor 150+5, maar N had wel 180 water gedaan. Ze heeft ruim 70 laten staan. Ze heeft heerlijk geslapen, en ik hoor haar nu wakker worden.
Gisteren is ze ook voor het eerst echt mee uit eten geweest (eerder nog wel als ze in de kinderwagenbak lag te slapen.
Ze heeft eerst haar eigen eten gegeten (bakje pasta uit de vriezer) en daarna heeft ze zitten smullen van wat tomaat, komkommer en brood. Ze deed het zo goed. Dat biedt perspectieven.
Veel te laat? Je moet eerst nog bevallen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:57 schreef Sandous het volgende:
Mag ik me hier ook aanmelden, veeeulls te laat. maar ben 27 sept. uitgerekend.. heb dagelijks pijnen, krampen en voel me net een bejaarde.. dushh.
wat t wordt weet ik nog niet
Ik heb een kliko gebaard. Alles wat ik Eline voorzet eet ze op. Bij Bram was het ook zo aan het begin van de bijvoeding, maar dat stabiliseerde zich later wel weer. Ik heb nu een slanke peuter, die al een half jaar op hetzelfde gewicht zit, maar wel in lengte groeitquote:Op donderdag 1 september 2011 09:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mooie curves! Grappig om te zien dat ze inderdaad helemaal niet zo groot is. Ze ziet er op de foto's ook lang uit!
En wat een ruk omhoog in gewicht! Heb je een idee waardoor dat komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |