Ja, dat had ik ook al bedacht, al lijkt het er niet op. Ze heeft geen verhoging, geen snotneus, wel wat slijm en veel kwijl, maar dat is al langer zo, en ook geen rode keel. Oortjes mag ik ook gewoon aanzitten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel plausibel dat Lientje zelf ook gewoon niet zo lekker is. Ik heb met Lena voortdurend dat we tegelijkertijd ziekjes zijn.
Wat geweldig zeg, dat Soneal nu al kusjes geeft!
Super van je meissie!quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:03 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Lief![]()
Hier gaat het goed, met ons meisje gaat het goed, ze groeit en komt aan, ademen gaat goed, hartje is goed, ons sterke meisje![]()
Ik voel me prima, niet meer ziek, weer helemaal in shape niets meer te zien/merken van een zwangerschap.
Alleen lig ik elke avond 9 uur te slapen ofzo door vermoeidheid.
kan ik me goed voorstellen. Je ziet je eigen voeten ook niet he! Als ik Sarah in de bondolino heb probeer ik er ook om te denken dat ik ver vooruit kijk zodat ik niet onverwachte opstakels tegen komquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:08 schreef kaatjejannie het volgende:
ooohw BJ. Wat is ze leuk. En wat zijn ze leuk samen...
MP, ik durf met Sofie voorop niet echt trap te lopen. Op gaat nog wel, maar af vind ik doodeng. Het laatste stukje van die toren is alleen met trap, we zijn wel helemaal bovenaan geweest, maar die trap afgaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |