abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:27:11 #76
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101742899
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel plausibel dat Lientje zelf ook gewoon niet zo lekker is. Ik heb met Lena voortdurend dat we tegelijkertijd ziekjes zijn.

Wat geweldig zeg, dat Soneal nu al kusjes geeft! O+
Ja, dat had ik ook al bedacht, al lijkt het er niet op. Ze heeft geen verhoging, geen snotneus, wel wat slijm en veel kwijl, maar dat is al langer zo, en ook geen rode keel. Oortjes mag ik ook gewoon aanzitten.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het haar buikje is, of een 'sprongetje' of regeldagen.

Ze ligt nu na spelen op schoot, al eventjes in dr wipper te slapen. We moeten pas over een uur weer op pad, dus ze heeft nog even de rust.
pi_101743905
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:03 schreef miss-jones25 het volgende:

[..]

Lief :*
Hier gaat het goed, met ons meisje gaat het goed, ze groeit en komt aan, ademen gaat goed, hartje is goed, ons sterke meisje O+
Ik voel me prima, niet meer ziek, weer helemaal in shape niets meer te zien/merken van een zwangerschap.
Alleen lig ik elke avond 9 uur te slapen ofzo door vermoeidheid.
Super van je meissie!
Nu al helemaal in shape? wow!
Dat slapen herken ik wel. M'n vrouw komt thuis en heeft ook 's avond en 's nachts nodig om bij te tanken.
pi_101748285
Wat fijn dat het zo goed gaat met L.J. Miss-Jones
Snel opknappen hoor Lientje
BJ trek je het nog een beetje?

Ik heb mijn eerste werkweek er ook weer op zitten. Gisteren verjaardag gehad en ean wilde daar echt niet slapen. Nu slaapt ze sowieso heel weinig tussen 18:00 en 22:00
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:57:24 #79
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_101752251
Fannetje *O* wat goed van Anne!!! Zul je altijd zien he...

Juud, BJ pfff i feel your pain, gelukkig heeft Seth het inmiddels door, dat slapen.\

Aventura, we hebben Seth tot voor kort bij ons op de kamer gehad met slapen 's nachts. Verder deden zowel Seth als Alexa hun hoofd niet in de matras ofzo, dat scheelt al voor mij, collega van me had een baby die nergens kracht had op zijn buik liggen en dat vind ikzelf ook stukker enger. Seth had met drie weken ook al dat hij graag speelde op zijn buik,. ondersteund door zijn armen.
Wat claudia zegt, heeft hier ook echt meegespeeld. Alexa konden we alleen wakker krijgen als we haar op haar rug legden, Seth kon goed op zijn rug slapen, maar na zijn week in eht zkh (waar hij constant op zijn buik was gelegd), wilde hij ook niet meer.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_101761529
Speciaal voor Fannetje O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_101761960
Ahhhhww Sarah O+
Wij zijn weer thuis. Heerlijke vakantie gehad, ook weer heerlijk om weer thuis te zijn.

Ik gok dat de laatste dagen iets te druk zijn geweest voor Sofietje. Ze was vanavond best prikkelbaar en weigerde vanavond wederom de fles. We bieden haar nu vanavond laat geen fles aan. We zien wel hoe laat ze wakker gaat worden. Het komende weekend maar even back to basic en weer in het normale ritme. Dinsdag gaat ze weer naar de opvang.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:37:41 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101762400
Ah gos, Saar in het zwembad O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101762540
Zow een beetje bijgelezen.
Wij zijn dus ook weer thuis, vandaag alle was weg gewerkt zo een beetje.
Sarah heeft de vakantie wodnerbaarlijk goed doorstaan. Wij hadden eigenlijk wel verwacht dat ze het lastig zou krijgen, nieuwe omgeving veel prikkels, maar ze was eigenlijk super ontspannen, zwemmen vond ze geweldig. Ze sliep weinig overdag maar 's nachts daar en tegen juist weer heel goed. Het is ons dus erg goed bevallen op vakantie met zijn viertjes O+
Ik denk dat ik voor onze vakantie in november weer wat ga zoeken om heen te gaan :@
pi_101762986
Dat klinkt als een toffe vakantie MP

Sofie vond het zwemmen ook heel gaaf, alleen was het water in het zwembad bij ons park zo koud. Na 20 minuten begon ze te trillen en te klappertanden. Dan gingen we nog even in het bubbelbad en dan was het weer gedaan.
Vanaf maandag gaan we saampjes babyzwemmen.
*poef* nu is het weg
pi_101763233
Bij ons was het bubbelbad stuk en afgesloten :(
Maar het was verder lekker warm bij ons in het zwembad. Maar na een half uurtje water begon Saar meestal te knikkebollen dus gingen we er dan uit en dan ging ze lekker een half uurtje slapen O+

Welk park zaten jullie KJ?
pi_101763505
We zaten in Vaals. In een Landal park. Gelukkig was er in de omgeving genoeg te doen. We hebben samen de Wilhelmina toren beklommen (lees: de lift terwijl N en oma de trap namen)

Foto's stonden al in het draagdoekentopic.

Verschrikkelijk, Mijn haar begint weer met groeien, en nu heb ik een soort van kuif/pony... :(
*poef* nu is het weg
pi_101763591
heeey KJ en MP welkom terug!! ben benieuwd naar de foto's! *hint* :D ;)
en aaaah Sarah in badpak, zo lief!!!

Juud; ook een zware dag gehad dus vandaag? pffff ik ben zooo blij dat het weekend is, ben doodmoe! Hoop wat te kunnen bijslapen de komende 2 dagen.. en hoop voor Liene dat de krampjes haar wat met rust laten .. *duimmodus*

wie had het ook alweer over kleine baby's met haar: de mijne heeft op de achterkant wel veel haar..en een heel dichte haarimplant.. ben heel benieuwd of ze ook uiteindelijk een krullenbol krijgt, net als dr zus..

en ff gewoon omdat ik zo blij ben met mijn meiden; en Evie steeds trotser is op dr zusje!

(rest spam ik straks wel ff in het fototopic)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101763598
Wauw wat een knusse foto's KJ O+
En lift is beter dan trap toch ;)
pi_101763663
BJ wat een heerlijke foto's en ze heeft idd best wat haar. Zoiets heeft Sarah ook.
Over jaël en een haar-babyfoto ga ik het niet hebben want dan is dit opeens weer bijna kaal ;)
pi_101763720
ooohw BJ. Wat is ze leuk. En wat zijn ze leuk samen...

MP, ik durf met Sofie voorop niet echt trap te lopen. Op gaat nog wel, maar af vind ik doodeng. Het laatste stukje van die toren is alleen met trap, we zijn wel helemaal bovenaan geweest, maar die trap afgaan...
*poef* nu is het weg
pi_101763806
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:08 schreef kaatjejannie het volgende:
ooohw BJ. Wat is ze leuk. En wat zijn ze leuk samen...

MP, ik durf met Sofie voorop niet echt trap te lopen. Op gaat nog wel, maar af vind ik doodeng. Het laatste stukje van die toren is alleen met trap, we zijn wel helemaal bovenaan geweest, maar die trap afgaan...
kan ik me goed voorstellen. Je ziet je eigen voeten ook niet he! Als ik Sarah in de bondolino heb probeer ik er ook om te denken dat ik ver vooruit kijk zodat ik niet onverwachte opstakels tegen kom ;) Zou net weer wat voor mij zijn dat ik dan onderuit zou gaan met kind en al ;)
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:21:34 #92
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101764266
MP en KJ, wat fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Leuk om de foto's te zien!
BJ, wat zal jij trots zijn op je 2 prachtige meiden! ;)

Ik heb toch een goede dag gehad met Lientje, de brulbui van vanochtend was meteen de enige vd hele dag. Twee keer een lange slaap gedaan, wel wat onrustig. En vanavond om 18.45 de borst en om 19.15 lag ze in pyjama in bed en was ze stil. Ze slaapt nu nog, dat doet ze tegenwooordig bijna elke avond, op haar eigen kamer slapen tot de late avond voeding. Aan de ene kant heel fijn, aan de andere kant mis ik dat knusse. O+
pi_101764566
ik ben inderdaad heeeel trots! heb de rest gespamt in het behorende topic.. maar ondanks dat het zwaar is, en ik dood en doodmoe ben; geniet ik wel echt van mijn dametjes O+ O+ O+

En Juud; wat ontzettend fijn dat Lientje de rest van de dag goed te pas was.. heerlijk!
pi_101764611
Juud, Lientje is niet toevallig 3 maanden nu?
Regeldagen met 10 dagen, 6 weken, 3 maanden, 6 maanden enz. grofweg he ;) en als je pech hebt regeldagen iedere keer als je ongesteld bent, ziek moet worden, stress hebt, of zij zelf ziek is :')
Maar leuk is anders, hopelijk is ze snel weer helemaal in haar hummetje, overdag ook. :*

BJ, sterkte met je meiske.

Mn druif heeft eindelijk weer gepoept met veel moeite en ze lijkt zich gelijk beter te voelen. Fijn dat ze t kwijt is, maar het kost me een hele pot met Zen om me niet te druk te maken over haar poepen :X

ohja en we hebben hier 2 tandjes en nog 2 op komst en ze kruipt en praat en trekt zich op aan de box en de mowgli-stand is nog steeds de bom. In een notendop. :Y)
:)
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:37:58 #95
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101765057
Mignonne, ik denk ook idd regeldagen, daar lijkt het het meest op. Ik wist niet dat zij ook van slag kon raken omdat ik ziek ben. En idd ze is zondag 13 weken, dus de 3 maanden regeldagen kunnen het ook zijn.
Hoe dan ook, dit weekend hebben we niets, dus Lientje kan in bed, box en op mijn schoot verblijven, een wandelingetje buiten doe ik haar een plezier mee, dus daar zal het wel bij blijven.
Ik voel me beter vanavond dan gisteravond, dus ben waarschijnlijk morgen weer goed te pas.

Die kleine van jou, mooi kind is het, wat een prachtig hoofd en wat kan ze al veel, klein pittig dapper ding!
pi_101776850
Goedemôgge!

Ik kom maar weer eens binnenvallen met een vraag. Vannacht heeft mijn vriend de zorg voor Eva op zich genomen en kon ik even lekker bijslapen. Hem viel echter ook op dat ze halverwege de nacht een keer wakker wordt en sinds dat moment heel onrustig slaapt. Dat was mij ook al opgevallen en ik ga dan meestal over op het geven van een klein flesje, wat dus waarschijnlijk helemaal niet nodig is. Vannacht bij mijn vriend iig niet.

Maar vanaf ongeveer 04.00 is ze zo onrustig dat wij niet meer slapen als ze in de co-sleeper ligt.
Ze slaapt in een slaapzakje en we stoppen haar vrij strak in, maar het lijkt haar missie wel om zo snel mogelijk onder de dekens vandaan te komen. Ze ligt dan net zo lang te draaien en te woelen tot ze los is. En dat zijn vrij 'agressieve' bewegingen. Heel hard van links naar rechts met haar hoofd en opgetrokken knieën en weer terug.
Het gebeurt 's nachts regelmatig dat ik haar met haar hoofd bij het hoofdeinde weg moet halen en weer halverwege het bedje terug moet leggen, zo hard draait ze.
Wij worden dan wakker van dat gedraai, want die knietjes tegen het lakentje maakt een hard schuivend geluid en ze maakt ook kleine kreungeluidjes om haar bewegingen kracht bij te zetten (ze kreunt niet van pijn dat klinkt anders).

Heeft één van jullie misschien ervaring en tips?
Ik heb even gedacht aan inbakeren, maar omdat Eva kan draaien is dat volgens mij geen optie meer.
pi_101776865
Met zo'n jonkie hebben wij het niet gehad, maar Dottir heeft ook regelmatig een tijdje dat ze halverwege de nacht klaar lijkt met slapen. Ze ligt op haar eigen kamer en krijgt dan het popje dat bovenin haar bed ligt (anders gaat ze m halen en dan krijgt ze het weer koud oid).
Ze speelt dan even alleen en valt daarna weer in slaap.

Normaal is ze tussen 6 en 7 wakker, vandaag liet ze ons slapen tot kwart voor 8 O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_101777024
Danic; slaapzakje om het matrasje slaan? dan heeft ze zo door dat ze niet omhoog kan wurmen? Deden we bij Evie ook en werkte heel goed..

en ik kom heel ff klagen... pfffffffff 22, 1:30, 3:15, 6, 8 pffffffffff moe moe moe, heb dr nu naar beneden gebracht bij T en ik ga nog een poging doen. En o ja, had ik al gezegd dat Liene zoveel lawaai maakt snachts?? zal wel van de krampjes komen, gekreun en gesteun.. (deed Evie ook heel erg). :O :O :O
Misschien dat ik hier ook de slaapzak ga introduceren.. want ik wikkel Liene ook in een omslagdoek; maar hier ook missie armen eruit en omhoog...
pi_101777105
Pff zwaar hoor BJ!

Hier vannacht van 3 tot half 5 ofzo in de weer geweest, brullen ivm pijn oortje denken we. Met zetpil weer gaan slapen gelukkig, maar wel zo zielig
pi_101777138
Goed idee BJ. Eerlijk gezegd hebben we dat ook een tijd gedaan, maar meer omdat de slaapzak nog aan de grote kant was en ze idd wat sneller insliep. Ik zal eens kijken of de slaapzak van 80cm al aankan, want met de slaapzak van 70, waar ze nu in slaapt, is dat bijna niet meer te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')