huh?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wel eerst wachten tot ze droog zijn
ah zonder kan best hoor. Gewoon stelen = ban.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:08 schreef bobbernaut het volgende:
maar wel chest lock?anders gaat iedereen jatten -.-
[..]
huh?
dat was het plan ook, daarom draait de nuwarige survival niet, omdat niemand bouwd omdat alles weg zal zijn straks.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:07 schreef maurisioo het volgende:
Drumpie. Zou jij misschien zodra 1.8 er is een nieuwe map met Survival kunnen doen? Lijkt me mooi om weer overnieuw te beginnen en dan met al die nieuwe dingen.
En graag dan zonder die speciale mods zoals met geld en warps enz.
ja maar dan zijn er sws een paar mensen die t verpesten, en dan moet drumpert helemaal uitzoeken wie t was etcquote:Op donderdag 8 september 2011 18:09 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah zonder kan best hoor. Gewoon stelen = ban.
als ze eenmaal ban hebben, heb je er ook geen last meer van. Ik bedoel, als je alles gaat beveiligen, kunnen ze niks doen, en kan je ze ook geen ban geven.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar dan zijn er sws een paar mensen die t verpesten, en dan moet drumpert helemaal uitzoeken wie t was etc
bij Notch en Jeb.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:23 schreef Maanvis het volgende:
waar blijft die update nou, waar blijft die update nou, waar blijft die update nou.
kom maandag maar terug, dan is ie er welquote:Op donderdag 8 september 2011 18:23 schreef Maanvis het volgende:
waar blijft die update nou, waar blijft die update nou, waar blijft die update nou.
helaas.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:30 schreef Flodder450 het volgende:
"Sorry guys we just had a power surge all of our backup harddrives are fried, so all the progress we made is lost"
net op notch zn twitter gelezen
quote:
Ik ben 21, maar leuke grap hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op zich is dat juist wel grappig als jullie dat gaan inspreken met jullie 14 jarigen stemmetjes
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 08-09-2011 om 18:33:22@davecricket @notch You need to generate new areas. As it looks now, beta 1.9 will also require new generation reageer retweet
WTF, dan kan je net zo goed 1.8 niet spelenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:39 schreef gogosweden het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op donderdag 08-09-2011 om 18:33:22@davecricket @notch You need to generate new areas. As it looks now, beta 1.9 will also require new generation reageer retweet
preciesquote:Op donderdag 8 september 2011 18:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
WTF, dan kan je net zo goed 1.8 niet spelen
oh sorry, aangezien alle filmpjes die ik tot nu toe zag van die piepstemmetjes hadden dacht ik dat jij dat ook hebtquote:Op donderdag 8 september 2011 18:34 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik ben 21, maar leuke grap hoor.
Ah, nou ja. Ik spreek nergens stemmen in als het FOK-gerelateerd is. Andere projecten - prima.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh sorry, aangezien alle filmpjes die ik tot nu toe zag van die piepstemmetjes hadden dacht ik dat jij dat ook hebt.
maargoed, zie het maar als tip: Geen kinderen in laten spreken.
Je hebt zeker naar mijn youtube acc gekeken, klopt heb de baard niet in me keelquote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh sorry, aangezien alle filmpjes die ik tot nu toe zag van die piepstemmetjes hadden dacht ik dat jij dat ook hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:30 schreef Flodder450 het volgende:
"Sorry guys we just had a power surge all of our backup harddrives are fried, so all the progress we made is lost"
net op notch zn twitter gelezen
ja dat heb ik echt wel door hoorquote:
meh, het is niet af, en de servers zijn dood omdat niemand meer wilt bouwen tot 1.8.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:39 schreef maurisioo het volgende:
Ik vind dat hij 1.8 en 1.9 weer bij elkaar moet gooien.
dat is waar. Maar 1.8 wordt straks ook niks met al die halve dingen. npc-villages zonder npc's bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
meh, het is niet af, en de servers zijn dood omdat niemand meer wilt bouwen tot 1.8.
als 1.8 wordt uitgesteld dan gaat niemand meer spelen
KLB 1.0 ooit gezien?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef Jump het volgende:
Het is hier dan ook meer zever dan gepraat over minecraft
Ik ben 3 jaar Forum Admin geweest hier, ik weet waarover ik praatquote:
Je verward je met Berend.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet nog dat jullie die stad hadden gemaakt, waar toen ook een deel van de map ontoegankelijk was door minecart boostersquote:Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef maurisioo het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou ik deze oude versie van Minecraft wel weer eens willen spelen. Met al die bugs die er toen waren.
Owja door al die lag.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik weet nog dat jullie die stad hadden gemaakt, waar toen ook een deel van de map ontoegankelijk was door minecart boosters
was volgens mij door de lagquote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Owja door al die lag.
of niet?
Haha.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
was volgens mij door de lag
dat was vorig jaar oktober ofzo, ik heb Minecraft pas in juli dit jaar gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |