meh, het is niet af, en de servers zijn dood omdat niemand meer wilt bouwen tot 1.8.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:39 schreef maurisioo het volgende:
Ik vind dat hij 1.8 en 1.9 weer bij elkaar moet gooien.
dat is waar. Maar 1.8 wordt straks ook niks met al die halve dingen. npc-villages zonder npc's bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
meh, het is niet af, en de servers zijn dood omdat niemand meer wilt bouwen tot 1.8.
als 1.8 wordt uitgesteld dan gaat niemand meer spelen
KLB 1.0 ooit gezien?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef Jump het volgende:
Het is hier dan ook meer zever dan gepraat over minecraft
Ik ben 3 jaar Forum Admin geweest hier, ik weet waarover ik praatquote:
Je verward je met Berend.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh sorry, aangezien alle filmpjes die ik tot nu toe zag van die piepstemmetjes hadden dacht ik dat jij dat ook hebt.
maargoed, zie het maar als tip: Geen kinderen in laten spreken.
ik weet nog dat jullie die stad hadden gemaakt, waar toen ook een deel van de map ontoegankelijk was door minecart boostersquote:Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef maurisioo het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou ik deze oude versie van Minecraft wel weer eens willen spelen. Met al die bugs die er toen waren.
Owja door al die lag.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik weet nog dat jullie die stad hadden gemaakt, waar toen ook een deel van de map ontoegankelijk was door minecart boosters
was volgens mij door de lagquote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Owja door al die lag.
of niet?
Haha.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
was volgens mij door de lag
dat was vorig jaar oktober ofzo, ik heb Minecraft pas in juli dit jaar gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |