Of een bitcoin Iconomy systeem intergreren. Ingame betalen met bitcoins.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:22 schreef tuut-chips het volgende:
Notch moet even een eigen bitcoin botnet in 1.8 integreren, wss valt dat niemand op.
Doe mij maar gewoon verbeterd glas. Geen rare strepen erinquote:Op donderdag 8 september 2011 08:45 schreef Flodder450 het volgende:
Ik zou t erg leuk vinden als er gekleurd glas in minecraft komt
Dit.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:01 schreef Berend. het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon verbeterd glas. Geen rare strepen erin
Zou tof zijn, gewoon een superdroog kort kutfilmpje met een hoog ba-dum-pshhh gehalte.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zeag, meneer Earcheese. Is dat geen idee voor een tweede episode?
Allerlei woordgrapjes uitbeelden?
Ik vind het anders best grappig.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:07 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zou tof zijn, gewoon een superdroog kort kutfilmpje met een hoog ba-dum-pshhh gehalte.![]()
"Where's that redstone block I asked for?"
"DID YOU SAY REDSTONE BLOCK? I THOUGHT YOU SAID CAPTAIN SPOCK!"
*pixelart*
Oke, niet grappig.
het zou vandaag komen! wat een onbetrouwbaar bedrijf dat mojangquote:
op zich is dat juist wel grappig als jullie dat gaan inspreken met jullie 14 jarigen stemmetjesquote:Op donderdag 8 september 2011 09:07 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zou tof zijn, gewoon een superdroog kort kutfilmpje met een hoog ba-dum-pshhh gehalte.![]()
"Where's that redstone block I asked for?"
"DID YOU SAY REDSTONE BLOCK? I THOUGHT YOU SAID CAPTAIN SPOCK!"
*pixelart*
Oke, niet grappig.
told you a week agoquote:Op donderdag 8 september 2011 10:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het zou vandaag komen! wat een onbetrouwbaar bedrijf dat mojang.
de dag dat jeb voor het eerst twitterde over 8 september is 1 week en 2 dagen geledenquote:
niet zeiken. Ik begin dan aan mijn 3e week schoolquote:Op donderdag 8 september 2011 13:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
Dan komt die helehalve update net uit als m'n vakantie voorbij is. fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |