is dat van oblivion?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:40 schreef Flodder450 het volgende:
PICS van de haven en Citadel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het enige wat ik daar heb gebouwd is die vuurtoren
nvmquote:Op donderdag 8 september 2011 13:58 schreef Flodder450 het volgende:
hatsekiedee woont in het noorden van het land en zit op het MBO?
mn school is net verhuisd (havo) ( 2e sinds keer dat ik erop zit) en dus duurde de vakantie wat langerquote:Op donderdag 8 september 2011 13:58 schreef Flodder450 het volgende:
hatsekiedee woont in het noorden van het land en zit op het MBO?
Hij heeft het toch niet tegen jou douchebag?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
spacescience GYMNASIUM douchebag
eerst maar eens het huidige glas in minecraft mooi maken. blijkbaar hebben ze nooit gehoord van alpha blending.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:45 schreef Flodder450 het volgende:
Ik zou t erg leuk vinden als er gekleurd glas in minecraft komt
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Hij heeft het toch niet tegen jou douchebag?
Ik wil gewoon gamen.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:22 schreef bobbernaut het volgende:
jongens, over dat glas, kan je zelf gewoon aanpassen
mojang moet het gewoon zo maken dat het niet zo debiel eruit ziet!quote:Op donderdag 8 september 2011 14:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
GA dan ook gamen en niet zeuren over glas
Oe, share?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik gebruik een eigen samengestelde texturepack op basis van cherrypicked, gerodoku, dokucraft en nog een paar andere
zet op minecraftforumquote:Op donderdag 8 september 2011 15:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik gebruik een eigen samengestelde texturepack op basis van cherrypicked, gerodoku, dokucraft en nog een paar andere
"Jullie"? Jij hebt geen idee hoe oud Earcheese is of iemand anders, Wat maakt leeftijd trouwens uit... Kun je het zelf niet hebben? Je bent zelf ook 14 geweest of misschien ben je nog wel 14, en als mensen dan jou afkraken omdat je nog niet zo'n zware stem heb is dat eigenlijk best onnozel omdat je zelf ook zo was..quote:Op donderdag 8 september 2011 10:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op zich is dat juist wel grappig als jullie dat gaan inspreken met jullie 14 jarigen stemmetjes
Wel eerst wachten tot ze droog zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 17:32 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb nat clay soldier gedownload
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |