Dat je huig er aan gaat als je een eland/ Rave pijpt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Godver, snap je nu echt niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Hij is niet inmenselijk groot, edoch kietelt hij tot in je strottenhoofd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat je huig er aan gaat als je een eland/ Rave pijpt.
Insignificantquote:
Omdat Cropper deel uit maakt van de Blues Brothers band. Wat je in de clip ziet zijn de "Louisiana Gator boys", de concurenten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Belachelijk die line-up. Waarom speelt Steve Cropper niet mee?
Speelde Cropper eigenlijk ook in BB 2000? Ik weet wel dat 'ie in de eerste film speelde.quote:Op zaterdag 10 september 2011 06:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat Cropper deel uit maakt van de Blues Brothers band. Wat je in de clip ziet zijn de "Louisiana Gator boys", de concurenten.
Het origineel was beter. Maar de nieuwe kan er mee door.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Insignificant.
Trusten, tot in de late uren Deus Ex: Human revolution zitten spelen.. nolife.
Yep hij speelde ook in BB2000. Aan het eind van de film zie je alle artiesten samen spelen. Ik kan daar alleen geen clip van vinden. Alleen de soundtrack:quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Speelde Cropper eigenlijk ook in BB 2000? Ik weet wel dat 'ie in de eerste film speelde.
Maar mijn punt was eigenlijk dat als er zo'n muziek wordt gemaakt met zo'n line-up Steve Cropper mee moet doen.
Hoop het ook voor jullie!quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Hallee!
Vanavond, hopen dat de regen wegblijft bbq bij de Dorstige Types
Gewoon eens ff lekker thuis chillen is ook héérlijk!quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoop het ook voor jullie!
Weet nog niet wat ik vanavond ga doen. Stappen of lekker thuis blijven...
Heb het origineel nooit gespeeldquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het origineel was beter. Maar de nieuwe kan er mee door.
Ken 'k al.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef hoogvlieger het volgende:
Ga Lord of War maar eens kijken. Goeie film alleen jammer dat Nikolas Cage er in speelt. Vink kut acteur.
Ja da's dan weer beetje pauperquote. Komt natuurlijk van Don't get high on your own supply (scarface)quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ken 'k al.
Evil evil armsdealer.
''Never get shot with your own merchandise''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |