abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101732093
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:38 schreef Nibb-it het volgende:
Bitterballen eten :')
:9
Blood Sugar Sex Magik
pi_101732220
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:39 schreef m.k het volgende:
aardbevingen :')
21 december 2012 :')
Blood Sugar Sex Magik
  donderdag 8 september 2011 @ 22:42:43 #128
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_101732334
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:41 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

21 december 2012 :')
Beliebers :')
pi_101732396
Morgen is het vrijdag *O* !
pi_101732604
Bij een studentenvereninging horen is alleen belangrijk als je de top in de politiek of bedrijfsleven wilt bereiken, de mensen aan de top zijn de mensen van de vereningingen, in de politiek noemen we dat vriendjespolitiek en dat is het meestal ook, zelfde dispuut komen ze dan vaak uit, ongeacht de politieke stroming.
  donderdag 8 september 2011 @ 22:50:41 #131
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_101732864
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:46 schreef Clan het volgende:
Bij een studentenvereninging horen is alleen belangrijk als je de top in de politiek of bedrijfsleven wilt bereiken, de mensen aan de top zijn de mensen van de vereningingen, in de politiek noemen we dat vriendjespolitiek en dat is het meestal ook, zelfde dispuut komen ze dan vaak uit, ongeacht de politieke stroming.
Netwerken he.... cijfers zijn uiteindelijk ondergeschikt aan sociale vaardigheden als je een topfunctie wilt bekleden.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_101732873
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:46 schreef Clan het volgende:
Plus stel je verhuist naar een andere stad, dan is een studie- / studentenvereniging een snelle manier om veel mensen en de stad te leren kennen.
pi_101733325
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:50 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Netwerken he.... cijfers zijn uiteindelijk ondergeschikt aan sociale vaardigheden als je een topfunctie wilt bekleden.
Cijfers en diploma's zijn in die sectoren altijd ondergeschikt, wie je kent en hoe je optreed zijn de hoofdzaken, daarom zitten al die mensen op baantjes waar ze nooit voor hebben geleerd. Ed Nijpels is daar een goed voorbeeld van.
pi_101733554
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:50 schreef EllaN het volgende:

[..]

Plus stel je verhuist naar een andere stad, dan is een studie- / studentenvereniging een snelle manier om veel mensen en de stad te leren kennen.
Een studievereniging is een ander verhaal :P. Dat heeft ook nog allerlei voordelen betreffende je studie naast alleen pret en gezelligheid.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:34 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Is wel relevant aan je studie. Het percentage mensen dat hun P haalt is bij verenigingen hoger dan daarbuiten. Komt vanwege wat voorwaarden en voordelen die aan het lidmaadschap zitten.
Zitten daarbij ook studieverenigingen gerekend? En heb je een bron, ben wel benieuwd namelijk :P?

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:34 schreef EllaN het volgende:

[..]

Doe jij alleen maar dingen die relevant zijn aan je studie dan?
Nee hoor. Ik doe ook graag andere dingen in m'n vrije tijd: gamen, muziek maken, etc. Heb je wel een punt ;).
pi_101733678
quote:
6s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:00 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Een studievereniging is een ander verhaal :P. Dat heeft ook nog allerlei voordelen betreffende je studie naast alleen pret en gezelligheid.

[..]

Zitten daarbij ook studieverenigingen gerekend? En heb je een bron, ben wel benieuwd namelijk :P?
Er is niets mis met pret en gezelligheid he ;). Mag heus wel eens.
pi_101733704
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:50 schreef EllaN het volgende:

[..]

Dat zou ik niet weten, maar als ik een opleiding ga volgen dan ben ik niet bezig met veel mensen snel te leren kennen, of de omgeving, dan gaat mijn eerste prioriteit toch echt naar de studie.

Maar ik heb nooit een middelbare school of studie ( hogeschool/universiteit ) gedaan ;)
pi_101733771
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:02 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook. Alleen maar pret vind ik alleen een beetje jammer :P.
Zo vind ik bijv. sportverenigingen waarbij je als lid automatisch van hun ''studentenvereniging'' lid wordt niks mis mee. Daar drink je gezellig een drankje na het sporten. Punt is dat ik gewoon niet zo van nutteloos in de kroeg hangen, of in de disco hangen houd. Maar dat is echt persoonlijk ;).
pi_101733904
True :). Maar bij "vereniging" wordt vaak een beeld opgeroepen die hoort bij een prominent lid die alleen maar zuipt en verder geen vak haalt.

Het valt echter prima te combineren :). Ik ken gelukkig genoeg mensen die bij een vereniging zitten en geen vertraging hebben.
pi_101734113
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef EllaN het volgende:
True :). Maar bij "vereniging" wordt vaak een beeld opgeroepen die hoort bij een prominent lid die alleen maar zuipt en verder geen vak haalt.

Het valt echter prima te combineren :). Ik ken gelukkig genoeg mensen die bij een vereniging zitten en geen vertraging hebben.
Haha, nee dat zal best wel hoor. Dat beeld had ik ook niet per se :P.
Ik ben gewoon een beetje specifiek in wat voor dingen ik leuk vind en in met wat voor mensen ik om ga. Heb ook een afwijkende muzieksmaak, interesses, etc. van het gros. Ik kan best met iedereen vrienden worden, maar mensen die dezelfde interesses hebben geeft toch een ander gevoel.
pi_101734236
quote:
6s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:08 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Haha, nee dat zal best wel hoor. Dat beeld had ik ook niet per se :P.
Ik ben gewoon een beetje specifiek in wat voor dingen ik leuk vind en in met wat voor mensen ik om ga. Heb ook een afwijkende muzieksmaak, interesses, etc. van het gros. Ik kan best met iedereen vrienden worden, maar mensen die dezelfde interesses hebben geeft toch een ander gevoel.
Snap ik ^O^ .
pi_101735101
:)
Mijn haatbaard is er weer af.. :')
Na uitstellen en uitstellen werd dat ding toch te lang.
Op het eind lijk je dan net een zwerver, dan is het te laat :P.
pi_101735551
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:02 schreef EllaN het volgende:

[..]

Pret en gezelligheid :')

Tas voor 3/4 ingepakt. Mis bij deze rugzak m'n daypacks toch wel ideaal
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_101735591
quote:
6s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:25 schreef samthegreat5 het volgende:
:)
Mijn haatbaard is er weer af.. :')
Na uitstellen en uitstellen werd dat ding toch te lang.
Op het eind lijk je dan net een zwerver, dan is het te laat :P.
"Een baard hebben is een cadeautje van de baas" hoorde ik ooit eens :P

Ik zie trouwens wel paralellen tussen defensie en een corperale vereniging.
pi_101735775
Ik ga pitten.
Trustah :).
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:21:45 #145
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_101738917
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:35 schreef TMartina het volgende:

Ik zie trouwens wel paralellen tussen defensie en een corperale vereniging.
Afgezien van een ideale voedingsbodem voor alcoholisme zie ik er 0,0. Lul toch niet zo stom man.. :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_101739368
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 01:21 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Afgezien van een ideale voedingsbodem voor alcoholisme zie ik er 0,0. Lul toch niet zo stom man.. :')
hierarchie.
verplichtingen.
kleding etiqeutte's
Koningsgezindheid
""tradities""
tadaaa! :)
pi_101740145
Morgen.. :O
Weer op de trein..
pi_101740255
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 september 2011 06:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Morgen.. :O
Weer op de trein..
Is het dan gratis?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_101740412
Turkije stuurt marine mee met Gaza-konvooi

ANKARA - Turkije stuurt marineschepen mee met het volgende konvooi schepen vol hulpgoederen naar de Gazastrook. De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan heeft dat donderdag gezegd tegen tv-zender al-Jazeera.

Turkije wil de hulpschepen zo beschermen tegen een aanval door de Israëlische marine. Israël heeft vorig jaar een hulpkonvooi aangevallen, waarbij negen activisten om het leven kwamen.
Isarël blokkeert de dichtbevolkte Gazastrook over land en op zee, omdat de Hamasbeweging er aan de macht is.

Gaat leuk worden. :{
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_101740600
Oke kutzooi! Wekker van 6uur: doorheen geslapen. Wekker 0605: doorheen geslapen.

Om een lang verhaal kort te maken. Kwam om half 8 me bed uit :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')