Die zal dan wel verkocht zijn aan het buitenlandquote:Op zondag 11 september 2011 15:38 schreef AchJa het volgende:
Die laatste foto, de KZ-88-11... Ik heb op 1 nummertje daarboven gezeten, de KZ-88-12.
Vind jij dat nog nodig met de huidige generatie luchtkoelers?quote:Op zondag 11 september 2011 15:40 schreef m.k het volgende:
Maar eens wat waterkoeling onderdelen bestellen
Voor mijn plan wel jaquote:Op zondag 11 september 2011 15:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vind jij dat nog nodig met de huidige generatie luchtkoelers?
Okee, ik heb het vroeger ook wel gedaan, maar toen moest je nog zelf hobbyen met tuinslangen, vijverpompen en emmers met water en ijsblokjes...quote:Op zondag 11 september 2011 16:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Voor mijn plan wel ja. Maar ik zie het ook als hobby en het hoeft niet pers se voor de prestaties, het is ook gewoon mooi.
Lol emmers water en ijsblokjes is voor mijn tijd, aquarium pompjes worden nog steeds wel eens gebruikt (niet door mij)quote:Op zondag 11 september 2011 16:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Okee, ik heb het vroeger ook wel gedaan, maar toen moest je nog zelf hobbyen met tuinslangen, vijverpompen en emmers met water en ijsblokjes...![]()
Maar ja, wel een celeron 566 op 1 ghz weten te krijgen
I-spy24 topic...quote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ah wat lief. rubje en gf zijn vriendjes.![]()
[eten] Restaurant RoopRam Rotterdam 2011
quote:Op zondag 11 september 2011 17:31 schreef AchJa het volgende:
Deze reeks is briljant! i-spy24 Lach mee met de hullies in deeltje 4!
Toevalligheidje.quote:Op zondag 11 september 2011 17:35 schreef Nibb-it het volgende:
Hoe kom je aan deze wijze inzichten AJ?
Goed speurwerkquote:Op zondag 11 september 2011 17:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toevalligheidje.
Oa door deze twee posts:
[CUL FB] Heet? klaargestoofd? aangebrand?
Falende opscheppers
En als je dan die posts van hem leest vwb zinsopbouw, smilies, stijl, italic etc...
Ja, maar dat is niet met paypalquote:Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef Nibb-it het volgende:
Betalen met paypal = gedekt tot 1000 euro
Geloof me, als je genept wordt ben je bij paypal gewoon je centjes kwijt.quote:Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef Nibb-it het volgende:
Betalen met paypal = gedekt tot 1000 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |