ER kennende doelde hij toch echt op dat andere.quote:Op zondag 11 september 2011 12:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..].. ER zei niet op welke van de 2 opties hij doelde. Misschien vindt hij je wel super jeugdig
.
GroenLinks ook meteen: ''MILITAIR?! WIE ZEI MILITAIR!! WAAR?!? MOORD EN BRAND!''quote:Op zondag 11 september 2011 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Ali troll is weer lekker bezig![]()
Ruim driekwart: Missie Kunduz militair
Ik zie Esses al laseren op die Jingle-trucks in een desolate woestijn achter een berg zandquote:Op zondag 11 september 2011 12:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
GroenLinks ook meteen: ''MILITAIR?! WIE ZEI MILITAIR!! WAAR?!? MOORD EN BRAND!''.
Ach, dat gaat ook voor jou op.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 12:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, dat gaat ook voor jou op.
Ik vond trouwens nog een foto van ons twee vlak na onze opkomst.
[ afbeelding ]
Ja. Die goeie ouwe tijd. Dat hebben we toch maar tot 1989 weten te rekken.quote:Op zondag 11 september 2011 12:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Ja, weet je nog? Toen we tegen Bolsjewisten vochten?
Mooie foto trouwens met die Panzerbuchse. Zie je niet veel.quote:Op zondag 11 september 2011 12:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[ afbeelding ]
Een oorlog later, nu als ouwe honden tegen dezelfde vijand.
Ja, inderdaad. Ik denk dat ie wel door de armor van de meeste tanks punchte in 't begin, maar dan moet je maar geluk hebben dat ie iets vitaals heeft geraakt of een crew-lid heeft uitgeschakeld.quote:Op zondag 11 september 2011 13:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Mooie foto trouwens met die Panzerbuchse. Zie je niet veel.
Alleen wel maf dat ze dat ding als 7.62x94 hadden ontwikkeld. Relatief klein kaliber voor een antitank geweer
Omdat het konquote:Op zondag 11 september 2011 14:34 schreef Maitje het volgende:
Eigenlijk best vreemd, of ik snap het gewoon niet.
Na 9/11 vallen ze Irak aan om Saddam te zoeken, maar Osama was degene die dit in NY liet gebeuren. Waarom zochten ze dan Saddam?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontwapeningscrisis_van_Irak_in_2002quote:Op zondag 11 september 2011 14:34 schreef Maitje het volgende:
Eigenlijk best vreemd, of ik snap het gewoon niet.
Na 9/11 vallen ze Irak aan om Saddam te zoeken, maar Osama was degene die dit in NY liet gebeuren. Waarom zochten ze dan Saddam?
Thnxquote:Op zondag 11 september 2011 15:03 schreef Clan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontwapeningscrisis_van_Irak_in_2002
Nope, jij wel?quote:Op zondag 11 september 2011 15:13 schreef Clan het volgende:
Heeft iemand hier gisteren iets gedaan met de monumentendag?
Ik was gisteren op het ASK in Oldebroek, daar waren de beiden musea open ( artilleriemuseum en het museum wat normaliter gesloten is; Rijdende artillerie ) ook hadden ze de onderofficiersmess open voor bezoek en hadden ze veel groot en rollend materiaal neergezet wat altijd in depot staat.quote:
Die zal dan wel verkocht zijn aan het buitenlandquote:Op zondag 11 september 2011 15:38 schreef AchJa het volgende:
Die laatste foto, de KZ-88-11... Ik heb op 1 nummertje daarboven gezeten, de KZ-88-12.
Vind jij dat nog nodig met de huidige generatie luchtkoelers?quote:Op zondag 11 september 2011 15:40 schreef m.k het volgende:
Maar eens wat waterkoeling onderdelen bestellen
Voor mijn plan wel jaquote:Op zondag 11 september 2011 15:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vind jij dat nog nodig met de huidige generatie luchtkoelers?
Okee, ik heb het vroeger ook wel gedaan, maar toen moest je nog zelf hobbyen met tuinslangen, vijverpompen en emmers met water en ijsblokjes...quote:Op zondag 11 september 2011 16:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Voor mijn plan wel ja. Maar ik zie het ook als hobby en het hoeft niet pers se voor de prestaties, het is ook gewoon mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |