Net uitgespeeldquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het origineel was beter. Maar de nieuwe kan er mee door.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:02 schreef rubje het volgende:
ik heb ivg met het aantal posts wat iik heb nog een heel matig gemiddeldemaar wat ik heb, daarvan is 3/4 matenaaierij door de mods van subfora def ook wel de matennaaierij club genoemd.
( en dit mogen ze gerust lezen en vervolgens ophalen in het def topic zoals ze zo vaak doen om vooral te laten blijken dat zij het bij het rechte eind hebben en ik niet gezien mijn verwijten over hen.
)
Moet het alleen nog een beetje in de vingers krijgen, want bv die busdriver acties snap ik geen hout van...quote:Op zondag 11 september 2011 02:02 schreef EllaN het volgende:
Leuk dat je meedoet met het maffiaspel Achja!
Dat is voor iedereen een raadsel volgens mijquote:Op zondag 11 september 2011 02:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet het alleen nog een beetje in de vingers krijgen, want bv die busdriver acties snap ik geen hout van...
busdriver: als maffia Jantje wilt vermoorden verwisselt de busdriver hem bijv. Om met pietje zodat Jantje blijft levenquote:Op zondag 11 september 2011 02:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet het alleen nog een beetje in de vingers krijgen, want bv die busdriver acties snap ik geen hout van...
Blijft vermakelijk.quote:
Alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 11 september 2011 11:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Niks te doen
Maandag jarig, yeey.
Ik ga de geweldige leeftijd van 18 bereikenquote:Op zondag 11 september 2011 11:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd
Hoe jong ga je worden?
Hier ook niks te doen behalve Red Alert spelen whehe
Kun je je brommer mooi inruilen voor een glimmende bolidequote:Op zondag 11 september 2011 11:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ga de geweldige leeftijd van 18 bereiken.
Hehe, nooit een brommert gehad. Was hier 5 minuutjes fietsen naar schoolquote:Op zondag 11 september 2011 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun je je brommer mooi inruilen voor een glimmende bolide
Dus hup, ga die lesauto inquote:Op zondag 11 september 2011 11:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, nooit een brommert gehad. Was hier 5 minuutjes fietsen naar school.
Maar inderdaad wel zin in autorijden opzich.
quote:Op zondag 11 september 2011 11:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, nooit een brommert gehad. Was hier 5 minuutjes fietsen naar school.
Maar inderdaad wel zin in autorijden opzich.
Daar past ie vast niet in.quote:Op zondag 11 september 2011 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe het dan in stijl
[ afbeelding ]
Dat zie ik. Je ziet onder de wielkas die pedalentrappert.quote:Op zondag 11 september 2011 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar past ie vast niet in.
De "Jeep" is een skelter.
Hohohoquote:Op zondag 11 september 2011 12:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Alle 18-jarige moeten gewoon kappen met het kopen van auto's en alle bejaarden moeten ze ook van de weg halen. Komt er tenminste nog een keer wat van die klimaatgezeik dingen terecht en er is meer ruimte voor ons. Tot zover mijn betoog. En goeiesmorgens.
quote:Op zondag 11 september 2011 12:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hohoho![]()
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Dat zou betekenen dat Cobra nl. geen auto meer mag rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |