januariequote:
nie twetenquote:
inkomstenbron voor Dannyquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:35 schreef BellaNotte het volgende:
1
Maar ik zit hier net, wat is daar het nut van? En wtf waarom moet je daarvoor betalen
2?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt je geregistreerd
quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:59 schreef Ragboer het volgende:
Het_Fenomeen, dacht ff dat ie een unban had.Maar is gewoon een oud topic.
_!
Abonnementen (bovenin) -> Notes opvragen.quote:
En terechtquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:04 schreef Jmsls het volgende:
Ik heb ineens twee notes, zal wel over het gebruik van 'kanker' gaan
Ik wil bewijs zien...quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:54 schreef Hater het volgende:
WTF hoe kom ik aan 854 notes?????? zolang ben ik nog niet actief!
Leugens.quote:
87.quote:
Alleen maar adoratie natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat een aantal. Waar gaan ze voornamelijk over? Zeker liefdesbriefjes van andere mods?
En ik zie dat ik er nu onderhand 8 heb.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:59 schreef schommelstoel het volgende:
2
Nog nooit een ban of iets dergelijks gehad.
En wat bedoelen ze daar precies mee?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik heb er te weinig. Wel allemaal positief , da's ook jammer maar ja, kwaliteitsusers will be kwaliteitsusers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme zelfspot en ironie zijn aan jou niet besteed huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |