SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. EllaN Profiel | History | Fotoboek
2. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
3. Marsan Profiel | History | Fotoboek
4. Exentric90 Profiel | History | Fotoboek
5. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
6. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
7. Theatermama Profiel | History | fotoboek
8. Bartjebart zombie Profiel | History | fotoboek
9. Lynda Profiel | History | fotoboek
10. Tha_Erik Profiel | History | fotoboek
11. tdrone Profiel | History | fotoboek
12. Cablegunmaster Profiel | History | fotoboek
13.TheVulture dorp Profiel | History | Fotoboek
14. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
15. MaJo Profiel | History | Fotoboek
16. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
17. timmmmm dorp Profiel | History | Fotoboek
18. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
19. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
20. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
21. AchJa Profiel I History I Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: Gewoonfaye en Maarten-Pieter (back-up voor Gewoonfaye: Naatje_1, maar stuur de PM's naar Gewoonfaye en Maarten-Pieter)
Belangrijke posts:
---##--
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door Maarten-Pieter op 09-09-2011 22:02:33 ]
quote:
Jaquote:
Is de overloper dan daarna maffia?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nieuwe rol
Overloper
De overloper is iemand die bij een nachtmoord op hem niet doodgaat, maar de rol van de moordenaar aanneemt. De moordenaar sterft dan. Daarna is de overloper gewoon sterfelijk.
Ja, of nachtwaker of wat dan ook.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is de overloper dan daarna maffia?
En werkt het ook op die geflipte heks?
Hoe doe je dat nachtposttechnisch gezien dan? Dan kom je met naam in de nachtpost te staan,dat je dan die rol hebt?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nieuwe rol
Overloper
De overloper is iemand die bij een nachtmoord op hem niet doodgaat, maar de rol van de moordenaar aanneemt. De moordenaar sterft dan. Daarna is de overloper gewoon sterfelijk.
Dus als je wordt afgemaakt neem je de rol van je moordenaar aan.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nieuwe rol
Overloper
Lijkt me dat dan gewoon een kill stukje geschreven wordt voor degene die probeerde je te vermoorden. De overloper blijft dan onbekend.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nachtposttechnisch gezien dan? Dan kom je met naam in de nachtpost te staan,dat je dan die rol hebt?
En bij een lynch?
Zou ik er gewoon Naam (Overloper) is dood van maken, zoals bij elke dood dus gewoon eigenlijkquote:Op woensdag 7 september 2011 23:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
In de nachtpost staat dan gewoon dat er een maffialid (of nachtwaker of iets anders) dood is, er staat dan niks over de overloper. En bij een lynch staat er dan: Overloper -> Maffia oid
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waar de hints naartoe gaan doe ik (nog) geen uitspraak over. Misschien naar hem zelf, misschien naar de overloper of misschien zijn er helemaal geen hints verborgen. Dat weet ik nog niet.
Bij de lynch wel idd.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Zou ik er gewoon Naam (Overloper) is dood van maken
Is ook wel logisch aangezien hij daarna geen overloper meer isquote:Op woensdag 7 september 2011 23:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De overloper kan maar één keer een rol overnemen en bij de tweede moordpoging sterft 'ie gewoon.
Dat is wel mooi, anders is het net een vrijkaartje naar het einde.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De overloper kan maar één keer een rol overnemen en bij de tweede moordpoging sterft 'ie gewoon.
Maar om aan te geven dat hij wel ooit overloper was staan er dan ook twee rollen aangegeven.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Is ook wel logisch aangezien hij daarna geen overloper meer is
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:42 schreef lynda het volgende:
Ik denk even mee (BartjeBart ook)
voorbeeldje:
De nachtwaker (of willekeurige andere moordende rol) vermoord de overloper.
Nachtlynch: Nachtwaker dood en dan misschien verhaaltje met hierin door laten schemeren dat de overloper er nu iets mee te maken heeft? Dan kan je daar eventueel hints in plaatsen naar de overloper.
Beetje zoals je ook doet als er een andere rol zich ergens mee heeft bemoeid (liesje in het busje, iemand niet aanwezig, mislukte moord enz)
Dat met die hints weet ik nog niet, net zoals dat laatste niet. Maar dat laatste is wel een goede optie, over dat eerste doe ik geen uitspraak
Daglynch: als hij nog niet is overgelopen Naam Speler (Overloper)
Ja.
Als jullie niet weten naar wie de hints zouden verwijzen nietquote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef lynda het volgende:
Anders is het ook maar een saai verhaaltje
Dan kan je net zo goed geen hints maken.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Als jullie niet weten naar wie de hints zouden verwijzen niet
Nog een kwartierquote:
Nog 2 minutenquote:
Nog.. Oh wachtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Thanksquote:Op donderdag 8 september 2011 16:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
BM-verkiezing morgen om 19.00
Nog niet kandidaat stellen, nog niet alle rollen zijn bekend
Ik wil BM worden! Omdat ik de eerste ben die dat wil of zoquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:44 schreef tdrone het volgende:
even kijken wie zich verder kandidaat stelt
Twee rondes geleden of vorige ronde stemde hij op mij, een onschuldige dorpelingquote:Op donderdag 8 september 2011 16:45 schreef tdrone het volgende:
straks meteen opletten op wie roger stemt die stemt namelijk altijd op een maffia al is hij dorp
daar gaat mijn theoriequote:Op donderdag 8 september 2011 16:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Twee rondes geleden of vorige ronde stemde hij op mij, een onschuldige dorpeling
oh ja ik mag nog stemmenquote:Op donderdag 8 september 2011 17:45 schreef CaLeX het volgende:
Bartjebart (0)
Lynda (0)
Cablegunmaster(0)
PS(1) CLX
Omdat ik een weggooiert ben
Sorryquote:
We houden ze in de gatenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:37 schreef MaJo het volgende:
Ik verdenk Exentric meteenOmdat hij zich verkiesbaar stelt en dan zonder reden op cablegunmaster stemt. Ik gok beide maffia
Oh dat mag maar als je goed kijkt is het alleen maar om cable ook op 1stem te krijgenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:37 schreef MaJo het volgende:
Ik verdenk Exentric meteenOmdat hij zich verkiesbaar stelt en dan zonder reden op cablegunmaster stemt. Ik gok beide maffia
Dit iddquote:Op donderdag 8 september 2011 18:40 schreef MaJo het volgende:
Jammer trouwens dat de BM verkiezing tot morgen is, dan komt het toch weer aan op het weekend
We gingen nu toch zaterdag en zondag als 1 dag rekenen?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:40 schreef MaJo het volgende:
Jammer trouwens dat de BM verkiezing tot morgen is, dan komt het toch weer aan op het weekend
Dat dacht ik ook gelezen te hebben.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
We gingen nu toch zaterdag en zondag als 1 dag rekenen?
Dank je, ik zal er voor zorgen dat ik je vertrouwen waard benquote:Op donderdag 8 september 2011 19:10 schreef marsan het volgende:
## Vote Theatermama
Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (2) Cablegunmaster, IJsdraakje
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Tha_Erik (2) tdrone, MaJo
Roger_Epiales (0)
Theatermama (1) Marsan
Ik stem altijd voor lynda.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef Exentric90 het volgende:
Waarom stemt half het dorp voor lynda? Heb ik iets gemist?
Ja nog erger dus, dan gebeurt er weer een paar dagen niksquote:Op donderdag 8 september 2011 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
We gingen nu toch zaterdag en zondag als 1 dag rekenen?
Dan gewoon het oude ritme toch aanhouden?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ons idee was vrijdag 22.00 nachtpost, zondag 19.00 lynch. Maar als jullie het er allemaal mee eens zijn kan het vast wel vaker. In principe was Etcetera de enige tegenstander, maar die doet niet mee. We hebben nu ook hulp van Naatje_1, dus kunnen we wat meer aan.
Ja. Dik gedrukt is om de belangrijke mededelingen duidelijk te maken.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef lynda het volgende:
Dus gewoon 19 / 22 enz?
ow en niet alles hoeft dik gedrukt hoor![]()
sorryquote:Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef lynda het volgende:
Dus gewoon 19 / 22 enz?
ow en niet alles hoeft dik gedrukt hoor![]()
Joh... Dat was de vorige rondes toch ook niet nodig?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja. Dik gedrukt is om de belangrijke mededelingen duidelijk te maken.
Laat die jongen toch lekker.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Joh... Dat was de vorige rondes toch ook niet nodig?
We mogen dus niks meer zeggen over organisatorische zaken?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Laat die jongen toch lekker.
We zijn er deze ronde wel goed in om moeilijk te doen zeg.![]()
Zal nu eens gaan kijken op wie ik ga stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef StijnDa het volgende:
Stem eigenwijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Hihi, nee hoor, dat wil daar niet mee zeggen. Commentaar ben ik niet op tegen. Vond alleen de reden van het commentaar wat overbodig. Zolang het alleen om een paar dikgedrukte posts gaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We mogen dus niks meer zeggen over organisatorische zaken?
Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is jezelf terug trekken om zo te zorgen dat de eventuele verdeeldheid al wat minder groot wordtquote:Op donderdag 8 september 2011 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Beste mede-burgers
Acht, acht mensen hebben zich verkiesbaar gesteld voor de baan van burgemeester.
de grote interesse in deze taak is natuurlijk geweldig, maar het grote aantal kandidaten
kan ook zorgen voor verdeeldheid en tweedracht.
De maffia kan proberen te profiteren van de verdeeldheid van het dorp.
Laten we daarom proberen onze krachten, en stemmen, te bundelen en één iemand
onze onvoorwaardelijke steun te geven in de strijd tegen de maffia.
Daarom roep ik iedereen op om te stemmen op Roger_Epiales en daarmee
te stemmen voor wijsheid, te stemmen voor geluk, te stemmen voor eerlijkheid,
maar vooral te stemmen voor veiligheid!
Stem verstandig, stem Roger.
Maar daarmee zou ik ook de verstandige keuze weghalen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is jezelf terug trekken om zo te zorgen dat de eventuele verdeeldheid al wat minder groot wordt
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Geldt natuurlijk voor iedereen, ook voor lynda, ook voor PS die zo betrouwbaar lijkt, ook voor Liesje die nooit maffia is geweest.
Duh...quote:Op donderdag 8 september 2011 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi, ik ben geen maffia dit keer.
Dat vind ik ook verdacht, als liesje mee had gedaan wist ik wel op wie ik zou stemmen, nu twijfel ik aan iedereen en weet ik alleen dat ik mezelf kan vertrouwenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef Exentric90 het volgende:
Ik ben ook nog nooit maffia geweest, maar die kans statistisch gezien niet zoveel toe als men denkt, in principe iedere keer weer 50%quote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Geldt natuurlijk voor iedereen, ook voor lynda, ook voor PS die zo betrouwbaar lijkt, ook voor Liesje die nooit maffia is geweest.
Ik had nog hoop deze ronde, maar helaas. weer niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was vandaag bij mijn ouders op de camping, en toen ik terugkwam was er al zo'n lange lijst dat ik dacht dat het geen zin meer had.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook verdacht, als liesje mee had gedaan wist ik wel op wie ik zou stemmen, nu twijfel ik aan iedereen en weet ik alleen dat ik mezelf kan vertrouwen
Het kan nog, mijn stem heb jequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij mijn ouders op de camping, en toen ik terugkwam was er al zo'n lange lijst dat ik dacht dat het geen zin meer had.
Dat zou dan mijn enige stem zijn ben ik bang.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Het kan nog, mijn stem heb je
Is je schouder al wel wat beter?
Kun je al weer voluit hints zoeken?
Ditquote:Op donderdag 8 september 2011 22:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook verdacht, als liesje mee had gedaan wist ik wel op wie ik zou stemmen, nu twijfel ik aan iedereen en weet ik alleen dat ik mezelf kan vertrouwen
Hallo ik zou ook stemmen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou dan mijn enige stem zijn ben ik bang.
Met mijn schouder gaat het elke dag een stukje beter, het gaat frustrerend langzaam maar komt wel goed. Als ik naar buiten moet loop ik alleen op mijn kaplaarsen want ik kan nog geen veters strikken.
Hahaha dat is best slimquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:43 schreef tdrone het volgende:
Ik stem gewoon Erik omdat iedereen hem meteen doorheeft als hij maffia is
dus je stelt je niet verkiesbaar, dan ga ik me oriënteren op de andere kandidaten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou dan mijn enige stem zijn ben ik bang.
Met mijn schouder gaat het elke dag een stukje beter, het gaat frustrerend langzaam maar komt wel goed. Als ik naar buiten moet loop ik alleen op mijn kaplaarsen want ik kan nog geen veters strikken.
Maar interessant doen is veel leuker joh!quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:12 schreef TheVulture het volgende:
Maak gewoon een keuze
Alsof teksten van kandidaten uberhaupt al iets zeggen of ze de waarheid spreken
Gewoon omdat het kan. En ze steeds naast de pot piste.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef Exentric90 het volgende:
Gelukkig pis ik zittendquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil geen BM die naast de pot pist.
Lynda is nog veel verdachter.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:34 schreef tdrone het volgende:
Ik begin het toch wel verdacht te vinden hoeveel mensen op Erik stemmen maar op wie zou ik dan stemmen
Natuurlijk allemaal maffia knapen die nu zitten te broeden hoe ze hun man/ vrouw aan de macht moeten zien te krijgen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nog 6 mensen die moeten stemmen
zo dom zal de maffia toch niet zijn dat ze allemaal tegelijk stemmen..quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk allemaal maffia knapen die nu zitten te broeden hoe ze hun man/ vrouw aan de macht moeten zien te krijgen.
Waarom? Omdat ik stemmen heb?quote:
Nee omdat iedereen zomaar klakkeloos op jouw stemtquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik stemmen heb?![]()
Cable begon vorige ronde ook al zo hard te roepen dat ik maffia was nog voordat ik uberhaupt iets nuttigs had gepost.
Dus nu jij verdacht omdat jij als enige op cable stemt?
Chowiso is het puur gevoel bij iedereen, je kan er nu toch nog geen zinnig woord over zeggen.quote:
Pick me. Choose me. Love me.quote:
grey's anatomyquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Pick me. Choose me. Love me.
(10 punten voor wie weet waar die quote van komt)
Als ik nog niet op jou gestemd had, zou ik het nu gedaan hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Pick me. Choose me. Love me.
(10 punten voor wie weet waar die quote van komt)
10 punten voor jouquote:
mijn lievelingste televisie quote ooitquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Als ik nog niet op jou gestemd had, zou ik het nu gedaan hebben.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
##vote Roger_Epiales
Omdat die jongen mij ronde na ronde vertrouwt. Beetje teruggeven. En dan staat die arme vlegel niet meer op 0.
Dat moet je nog niet zeggenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Iedereen heeft gestemd, als niemand meer verandert is Erik BM omdat hij eerder 6 stemmen had.
Waarom niet, staat toch ook gewoon in de OP?quote:
Ik kan die regel zo 1, 2, 3 niet vinden...quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom niet, staat toch ook gewoon in de OP?
Dacht dat het een standaard regel was.
Jij kreeg het zelfs voor elkaar om als BM de eerste nacht niet te overleven.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:59 schreef MaJo het volgende:
Nou ik ben benieuwd of ik vanavond wel de eerste nacht overleef
Ja, die had ik idd gelezen. Dacht dat het er wat algemener in stond.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:02 schreef lynda het volgende:
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
Dit telt ook voor de BM verkiezing
Maak daar maar queen en koningin vanquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Het dorp was bij elkaar gekomen voor de uitslag van de verkiezingen. Vele dorpelingen hadden nog twijfelend voor de stembus gestaan, nog 3 keer hun stem gewijzigd en toen hun biljet in de bus gegooid. Ze meest krankzinnige redenaties kwamen voorbij en zo had iedereen zijn eigen reden om iemand als burgermeester te kiezen.
Sommige kandidaten werden niet gehoord, anderen kregen alleen stemmen uit medelijden. Het werd een spannende race tussen de koning en koningin der spelen. Toch haalde Tha_Erik net eerder de meeste stemmen. En daarom werd Tha_Erik de burgermeester.
Het dorp feestte de hele nacht, wat ze niet wisten, is dat ze aan de vooravond stonden van een reeks moorden die nog lang in het geheugen van de dorpelingen zou blijven.
Desalniettemin, gefeliciteerd Erik!
Nachtrollen mogen in de PM van beide spelleiders!
En nee, hier zitten geen hints of mogelijkheden tot speculatie in.
Roger, dacht dat dat alleen om de lynch ging.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:02 schreef lynda het volgende:
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
Dit telt ook voor de BM verkiezing
Och, ik wist het niet zeker, maar ik dacht gelezen te hebben dat de eerste bij een gelijk aantal stemmen de inzet kreeg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Roger, dacht dat dat alleen om de lynch ging.
en ik maar denken dat ik rustig kon gaan slapen toen, nou mooi nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij kreeg het zelfs voor elkaar om als BM de eerste nacht niet te overleven.![]()
Het is wel echt een prestatiequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik rustig kon gaan slapen toen, nou mooi niet
quote:
Ik denk niet dat ze dat algemeen bekend willen hebben.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Die mensen zijn via PM op de hoogte gesteld.
Grrr... poging om een nieuweling het te laten zeggen misluktquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat algemeen bekend willen hebben.![]()
Ik ben anders net zo'n nieuweling als MPquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Grrr... poging om een nieuweling het te laten zeggen misluktaltijd maar weer die mensen die het spel kennen en snel antwoord geven
En ik ben SLquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben anders net zo'n nieuweling als MP![]()
en hij is slim genoeg om hetzelfde te bedenken.![]()
Ohquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik bedoelde mensen die voor het eerst meespelen, ja
En anders was ik er nogquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Grrr... poging om een nieuweling het te laten zeggen misluktaltijd maar weer die mensen die het spel kennen en snel antwoord geven
Ha, ontmanteld! Je verraadt jezelfquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh![]()
Zie je nou wat en noob ik ben?
Je bent waarschijnlijk al maffiaquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ha, ontmanteld! Je verraadt jezelf
Zit je mij nu verdacht te maken? Zelfs nadat je mijn stem kreeg?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk al maffia.
Nou ja, verdacht maken... ik vind momenteel (weer) iedereen verdachtquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit je mij nu verdacht te maken? Zelfs nadat je mijn stem kreeg?
En nee ik ben geen maffia, ik ben weer eens saai dorp
Wees blij, in de eerste ronde vermoordde hij mij nadat hij mijn stem had gekregen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit je mij nu verdacht te maken? Zelfs nadat je mijn stem kreeg?
Hoe vaak heb ik gelogen in dit spel? Hmm?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, verdacht maken... ik vind momenteel (weer) iedereen verdacht. En de kans dat je in al die potjes die je meedoet niet één keer maffia bent geweest is toch wel klein. Dus misschien is dit die keer dat je maffia bent.
Je hebt nooit hķeven liegenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik gelogen in dit spel? Hmm?
Nee helaas ik had er zelfs op gehoopt deze keer na het SL zijn leek maffia me ook wel een keer leuk.
Ja daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt nooit hķeven liegen. Maar ik wacht de nacht wel af, wellicht ben je weer onschuldig zoals normaal
.
Gezellig!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien dat ik vanavond nog even voor de TV hang, maar ik kan vannacht wel een uurtje of wat hints zoeken denk ik.
Jij hangt vanavond voor TheVulture?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien dat ik vanavond nog even voor de TV hang, maar ik kan vannacht wel een uurtje of wat hints zoeken denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Wat ben jij nou weer voor luie BM... Of sla je meteen aan het delegeren?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Luie BM? Ik zeg toch net dat ik vannacht hints ga zoeken?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor luie BM... Of sla je meteen aan het delegeren?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Luie BM? Ik zeg toch net dat ik vannacht hints ga zoeken?
Dat klinkt niet echt fanatiek, werken voor je dorp zal je!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, neem een voorbeeld aan mijn verkiezingsspeeches.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt niet echt fanatiek, werken voor je dorp zal je!
Nog meer van deze praat en ik lynch je gewoon. Ik heb krachten, ik ben de BM!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt niet echt fanatiek, werken voor je dorp zal je!
Effectieve speech is dat trouwens geweest!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, neem een voorbeeld aan mijn verkiezingsspeeches.
De vorige rondes las ik ze nog.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Effectieve speech is dat trouwens geweest!
Kijk eens aan, Mugabe is er weer klein bier bij...quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog meer van deze praat en ik lynch je gewoon. Ik heb krachten, ik ben de BM!
Toch 2 stemmen, is 1 meer dan vorige keer en 2 meer dan de keer daarvoor, dus ik ga de goede kant op.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Effectieve speech is dat trouwens geweest!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De vorige rondes las ik ze nog.
ik heb ze wel gelezen hoor maar het heeft me niet overtuigdquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch 2 stemmen, is 1 meer dan vorige keer en 2 meer dan de keer daarvoor, dus ik ga de goede kant op.
[..]
![]()
Toch zal ik ze blijven schrijven, gewoon omdat ik dat leuk vind.
Ik lees ze nog steeds, maar dan meer omdat het goed vermaak isquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De vorige rondes las ik ze nog.
Eensquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik lees ze nog steeds, maar dan meer omdat het goed vermaak is
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik lees ze nog steeds, maar dan meer omdat het goed vermaak is
En daar doe ik het voor, dit vind ik nl leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:40 schreef lynda het volgende:
[..]
EensIk moet elke keer weer lachen als Roger met zijn lap tekst komt
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch 2 stemmen, is 1 meer dan vorige keer en 2 meer dan de keer daarvoor, dus ik ga de goede kant op.
[..]
![]()
Toch zal ik ze blijven schrijven, gewoon omdat ik dat leuk vind.
Is niks zeggen niet juist heel verdacht?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dan zeg ik nu niks meer, want dan zit het nog goed.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, Roger z'n stukje wou ik ook nog even lezen.
Nog 8 minuutjes, op mijn klokje dan.quote:
Officieel nog 5 minutenquote:
We als in deelnemers aan het maffiaspel. Ik vind het vanaf nacht 1 pas echt beginnen namelijkquote:
Dat vind ik dus ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We als in deelnemers aan het maffiaspel. Ik vind het vanaf nacht 1 pas echt beginnen namelijk, anders is het gewoon nog een vredig dorp enzo
.
ja en jij kan dan logisch tellen hoeveel maffia er dan is, mij ontgaat die logica altijd, dus hoeveel zijn er?quote:
3 moorden dus 5 of 6 maffia (aantal moorden delen door twee, en dan naar boven afronden. 5 / 2 = 2.5 -> 3 moorden. 6 / 2 = 3 moorden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja en jij kan dan logisch tellen hoeveel maffia er dan is, mij ontgaat die logica altijd, dus hoeveel zijn er?
altijd zo 2 killers per verhaal?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3 moorden dus 5 of 6 maffia (aantal moorden delen door twee, en dan naar boven afronden. 5 / 2 = 2.5 -> 3 moorden. 6 / 2 = 3 moorden.
Er is niet een iets betrouwbaarder manier? Dit klinkt zo "natte vinger" achtig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3 moorden dus 5 of 6 maffia (aantal moorden delen door twee, en dan naar boven afronden. 5 / 2 = 2.5 -> 3 moorden. 6 / 2 = 3 moorden.
Er is voor ons geen manier om zekerder te zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er is niet een iets betrouwbaarder manier? Dit klinkt zo "natte vinger" achtig.
Het is gewoon de regelquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
3 killsquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
dweilen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
RIP TV, Bart Timmmmmmmmmm.
Ik ga nog even dweilen hier en dan zoeken.
quote:
De maffia mag ook echt maar 1 kill per twee leden doen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:14 schreef lynda het volgende:
[..]
3 kills
5 maffia = 2,5 kill dus 3
6 maffia = 3 kills
Nee er is niemand anders die dat kan doen en met links lukt het best. Is al de derde keer dat ik het doe de afgelopen 8 dagen. En ik heb vandaag zelfs schoenen aangedaan. Met veters. Daarnaast doe ik ook gewoon met links de afwas, de was (ophangen met 1 hand is kut) en loop ik dagelijks naar de winkel. Ik moet toch ook gewoon eten enzo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dweilen?
is er niet iemand anders die dat voor je kan doen, moet jij niet ontlasten?
1 kill per twee. Ze kunnen wel 2 maffia per kill sturen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De maffia mag ook echt maar 1 kill per twee leden doen?
Dus niet 6 maffia, ieder een kill?![]()
zo dan dweil je wel vaak zeg, bloed opdweilen, tja ik vertrouw je blind, maar iedere 3 dagen dweilen met een handicap vind ik verdachtquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee er is niemand anders die dat kan doen en met links lukt het best. Is al de derde keer dat ik het doe de afgelopen 8 dagen. En ik heb vandaag zelfs schoenen aangedaan. Met veters. Daarnaast doe ik ook gewoon met links de afwas, de was (ophangen met 1 hand is kut) en loop ik dagelijks naar de winkel. Ik moet toch ook gewoon eten enzo.
Maar het gaat al wel beter dan? Hoop het wel voor je, lijkt me zo vervelend!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee er is niemand anders die dat kan doen en met links lukt het best. Is al de derde keer dat ik het doe de afgelopen 8 dagen. En ik heb vandaag zelfs schoenen aangedaan. Met veters. Daarnaast doe ik ook gewoon met links de afwas, de was (ophangen met 1 hand is kut) en loop ik dagelijks naar de winkel. Ik moet toch ook gewoon eten enzo.
Wat hebben schoenen met veters er mee te makenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Best lastig strikken met 1 arm, gok ik zo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat hebben schoenen met veters er mee te maken?
Jonguh! Ik was er trots op. De afgelopen dagen liep ik op slippers (1 dag toen werd het kutweer) en kaplaarsen als ik de deur uit moest.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat hebben schoenen met veters er mee te maken?
kaplaarzen, vanwege die zooi op de vloer?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh! Ik was er trots op. De afgelopen dagen liep ik op slippers (1 dag toen werd het kutweer) en kaplaarsen als ik de deur uit moest.
Yep gaat elke dag wat beter, morgen hoop ik een stukje te fietsen, heb vandaag getest of ik mijn stuur alweer kan vasthouden en dat lukt, weet alleen niet hoe het met krachtzetten zit, maar dat test ik morgen. Maandag weer werken, mijn gewone werk of iets vervangends, ik zie wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar het gaat al wel beter dan? Hoop het wel voor je, lijkt me zo vervelend!
En oja, verrek, die heks. Mag nog wel op gaan passen met wat ik zeg.![]()
RIP overledenen.
Eh... Klaarblijkelijk heb ik de nachtwaker doodvermoord...quote:
Oh, da's waar, jij was onze gewonde burgemeester, na de 1e dode burgemeester.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep gaat elke dag wat beter, morgen hoop ik een stukje te fietsen, heb vandaag getest of ik mijn stuur alweer kan vasthouden en dat lukt, weet alleen niet hoe het met krachtzetten zit, maar dat test ik morgen. Maandag weer werken, mijn gewone werk of iets vervangends, ik zie wel.
Ik vind jullie allemaal keilief enzo maar zullen we nu het gewoon weer over het spel hebben? Anders ga ik mezelf nog zielig vinden en dat is niet de bedoeling.
Dude!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Klaarblijkelijk heb ik de nachtwaker doodvermoord...
DUH
Dit. BG is altijd dorp...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik dacht dat alleen rollozen BG konden worden?
Ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik dacht dat alleen rollozen BG konden worden?
Komt in ordequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou er dan ook nog even naar de linkjes naar pohi's gekeken kunnen worden? Van aardig wat verwijzen ze naar profiel ipv pohi.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Klaarblijkelijk heb ik de nachtwaker doodvermoord...
DUH
Wie wel dan? Ik had niks om vanuit te gaan en kon zo snel niet zoeken naar hints...quote:
Dat is ook weer waar, je hebt wel verdomde pech daarmee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie wel dan? Ik had niks om vanuit te gaan en kon zo snel niet zoeken naar hints...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |