abonnement Unibet Coolblue
pi_101680714

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemt heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van 's nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beīnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.


De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 22:00 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers:

1. EllaN Profiel | History | Fotoboek
2. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
3. Marsan Profiel | History | Fotoboek
4. Exentric90 Profiel | History | Fotoboek
5. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
6. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
7. Theatermama Profiel | History | fotoboek
8. Bartjebart zombie Profiel | History | fotoboek
9. Lynda Profiel | History | fotoboek
10. Tha_Erik Profiel | History | fotoboek
11. tdrone Profiel | History | fotoboek
12. Cablegunmaster Profiel | History | fotoboek
13.TheVulture dorp Profiel | History | Fotoboek
14. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
15. MaJo Profiel | History | Fotoboek
16. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
17. timmmmm dorp Profiel | History | Fotoboek
18. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
19. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
20. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
21. AchJa Profiel I History I Fotoboek

Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!

Spelleiders deze ronde: Gewoonfaye en Maarten-Pieter (back-up voor Gewoonfaye: Naatje_1, maar stuur de PM's naar Gewoonfaye en Maarten-Pieter)

Belangrijke posts:
---##--

HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Maarten-Pieter op 09-09-2011 22:02:33 ]
  woensdag 7 september 2011 @ 18:13:51 #2
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101680871
Hopelijk beginnen we snel *O*
Wat doe ik hier?
pi_101680949
Deelnemers:
1. EllaN Profiel | History | Fotoboek
2. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
3. Marsan Profiel | History | Fotoboek
4. Exentric90 Profiel | History | Fotoboek
5. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
6. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
7. Theatermama Profiel | History | fotoboek
8. Bartjebart Profiel | History | fotoboek
9. Lynda Profiel | History | fotoboek
10. Tha_Erik Profiel | History | fotoboek
11. tdrone Profiel | History | fotoboek
12. Cablegunmaster Profiel | History | fotoboek
13.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
14. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
15. MaJo Profiel | History | Fotoboek
16. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
17. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
18. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
19. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
20. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
pi_101684005
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 18:13 schreef tdrone het volgende:
Hopelijk beginnen we snel *O*
pi_101687477
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 18:13 schreef tdrone het volgende:
Hopelijk beginnen we nu *O*
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101690060
Wat een stilte :o
  woensdag 7 september 2011 @ 21:32:56 #7
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101690094
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef lynda het volgende:
Wat een stilte :o
Ja
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101692829
*O*
pi_101693226
Ach ja, doe maar ^O^
pi_101694161
De inschrijving sluit morgen om 16.00

Schrijf je nog snel in *O*

[ Bericht 60% gewijzigd door Maarten-Pieter op 07-09-2011 23:13:23 ]
pi_101694803
Nieuwe rol

Overloper


De overloper is iemand die bij een nachtmoord op hem niet doodgaat, maar de rol van de moordenaar aanneemt. De moordenaar sterft dan. Daarna is de overloper gewoon sterfelijk.
  woensdag 7 september 2011 @ 23:13:18 #13
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101694891
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nieuwe rol

Overloper


De overloper is iemand die bij een nachtmoord op hem niet doodgaat, maar de rol van de moordenaar aanneemt. De moordenaar sterft dan. Daarna is de overloper gewoon sterfelijk.
Is de overloper dan daarna maffia?
En werkt het ook op die geflipte heks? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101694939
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Is de overloper dan daarna maffia?
En werkt het ook op die geflipte heks? :P
Ja, of nachtwaker of wat dan ook.
En nee.
pi_101694964
Rollen zijn trouwens aangepast in de OP :)
pi_101694971
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nieuwe rol

Overloper


De overloper is iemand die bij een nachtmoord op hem niet doodgaat, maar de rol van de moordenaar aanneemt. De moordenaar sterft dan. Daarna is de overloper gewoon sterfelijk.
Hoe doe je dat nachtposttechnisch gezien dan? Dan kom je met naam in de nachtpost te staan,dat je dan die rol hebt?
En bij een lynch?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101694979
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nieuwe rol

Overloper


De overloper is iemand die bij een nachtmoord op hem niet doodgaat, maar de rol van de moordenaar aanneemt. De moordenaar sterft dan. Daarna is de overloper gewoon sterfelijk.
Dus als je wordt afgemaakt neem je de rol van je moordenaar aan.
Niemand die hier iets over hoort verder? Behalve als je dan bij de maffia aansluit natuurlijk
  woensdag 7 september 2011 @ 23:19:19 #18
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101695127
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoe doe je dat nachtposttechnisch gezien dan? Dan kom je met naam in de nachtpost te staan,dat je dan die rol hebt?
En bij een lynch?
Lijkt me dat dan gewoon een kill stukje geschreven wordt voor degene die probeerde je te vermoorden. De overloper blijft dan onbekend.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101695140
In de nachtpost staat dan gewoon dat er een maffialid (of nachtwaker of iets anders :P ) dood is, er staat dan niks over de overloper. En bij een lynch staat er dan: Overloper -> Maffia oid :P
  One tough cookie woensdag 7 september 2011 @ 23:19:48 #20
169210 liesje1979
pi_101695144
of komt het op de'een of andere manier in de nachtpost en zijn er dan hints naar de overloper?
wel een leuke rol vind ik.
  One tough cookie woensdag 7 september 2011 @ 23:20:28 #21
169210 liesje1979
pi_101695172
oh, jullie gaan opeens snel.
pi_101695221
Waar de hints naartoe gaan doe ik (nog) geen uitspraak over. Misschien naar hem zelf, misschien naar de overloper of misschien zijn er helemaal geen hints verborgen. Dat weet ik nog niet.
pi_101695260
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
In de nachtpost staat dan gewoon dat er een maffialid (of nachtwaker of iets anders :P ) dood is, er staat dan niks over de overloper. En bij een lynch staat er dan: Overloper -> Maffia oid :P
Zou ik er gewoon Naam (Overloper) is dood van maken, zoals bij elke dood dus gewoon eigenlijk :P
  woensdag 7 september 2011 @ 23:22:51 #24
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101695265
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waar de hints naartoe gaan doe ik (nog) geen uitspraak over. Misschien naar hem zelf, misschien naar de overloper of misschien zijn er helemaal geen hints verborgen. Dat weet ik nog niet.
^O^ Niet te makkelijk maken.

Ik krijg er al weer helemaal zin in. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 7 september 2011 @ 23:23:36 #25
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101695297
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:22 schreef lynda het volgende:

[..]

Zou ik er gewoon Naam (Overloper) is dood van maken :P
Bij de lynch wel idd.
Hij kan ook moeilijk de rol van het hele dorp overnemen. 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 7 september 2011 @ 23:24:47 #26
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101695358
Oeh, hoog tijd om te gaan slapen, lees de rest morgen wel :P

:W
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101695362
De overloper kan maar één keer een rol overnemen en bij de tweede moordpoging sterft 'ie gewoon.

Als de overloper dood is staat er (overloper -> maffia), men mag ook wel weten wat het uiteindelijk was.
pi_101695402
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De overloper kan maar één keer een rol overnemen en bij de tweede moordpoging sterft 'ie gewoon.
Is ook wel logisch aangezien hij daarna geen overloper meer is :Y
  woensdag 7 september 2011 @ 23:26:11 #29
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101695418
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De overloper kan maar één keer een rol overnemen en bij de tweede moordpoging sterft 'ie gewoon.
Dat is wel mooi, anders is het net een vrijkaartje naar het einde.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101695433
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:25 schreef lynda het volgende:

[..]

Is ook wel logisch aangezien hij daarna geen overloper meer is :Y
Maar om aan te geven dat hij wel ooit overloper was staan er dan ook twee rollen aangegeven.
pi_101695484
Trust Roger :W
pi_101695749
Nog meer vragen over mijn zelfbedachte ( :7 ) rol?
pi_101695927
Ik denk even mee (BartjeBart ook ;) )

voorbeeldje:
De nachtwaker (of willekeurige andere moordende rol) vermoord de overloper.
Nachtlynch: Nachtwaker dood en dan misschien verhaaltje met hierin door laten schemeren dat de overloper er nu iets mee te maken heeft? Dan kan je daar eventueel hints in plaatsen naar de overloper.
Beetje zoals je ook doet als er een andere rol zich ergens mee heeft bemoeid (liesje in het busje, iemand niet aanwezig, mislukte moord enz)

Daglynch: als hij nog niet is overgelopen Naam Speler (Overloper)
pi_101696064
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:42 schreef lynda het volgende:
Ik denk even mee (BartjeBart ook ;) )

voorbeeldje:
De nachtwaker (of willekeurige andere moordende rol) vermoord de overloper.
Nachtlynch: Nachtwaker dood en dan misschien verhaaltje met hierin door laten schemeren dat de overloper er nu iets mee te maken heeft? Dan kan je daar eventueel hints in plaatsen naar de overloper.
Beetje zoals je ook doet als er een andere rol zich ergens mee heeft bemoeid (liesje in het busje, iemand niet aanwezig, mislukte moord enz)

Dat met die hints weet ik nog niet, net zoals dat laatste niet. Maar dat laatste is wel een goede optie, over dat eerste doe ik geen uitspraak :7

Daglynch: als hij nog niet is overgelopen Naam Speler (Overloper)

Ja.

pi_101696202
Anders is het ook maar een saai verhaaltje O-)
pi_101696270
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef lynda het volgende:
Anders is het ook maar een saai verhaaltje O-)
Als jullie niet weten naar wie de hints zouden verwijzen niet :P
pi_101696507
Als de NW killt staan er hints naar hem, als de maffia killt ook, nu killt de overloper in feite.. Vandaar dat ik zo dacht :P

Kan wel een leuke rol zijn, zeker als je snel dood gaat :Y
pi_101696641
Ik ben benieuwd naar hoe het gaat uitpakken :P

Misschien wordt het een fiasco, misschien hebben we er na deze ronde een standaard extra rol bij.
  donderdag 8 september 2011 @ 08:05:48 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101699538
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Als jullie niet weten naar wie de hints zouden verwijzen niet :P
Dan kan je net zo goed geen hints maken.

Leuke rol verder, maar wel gewoon als de kill is van de overloper, hints naar de overloper. Dat is nou eenmaal de basis van het spel. Met hints
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 8 september 2011 @ 14:43:50 #40
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101709605
Bijna 16.00 uur *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_101711657
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:43 schreef MaJo het volgende:
Bijna 16.00 uur *O*
Nog een kwartier *O*
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  Moderator donderdag 8 september 2011 @ 15:58:50 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101712202
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:45 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Nog een kwartier *O*
Nog 2 minuten *O* ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_101712324
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nog 2 minuten *O* ;)
Nog.. Oh wacht -O-
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_101712363
De inschrijving is gesloten

De rollen volgen, ik meld in dit topic wanneer alle rollen verstuurd zijn.
pi_101712373
*O*
pi_101712421
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:03 schreef EllaN het volgende:
*O*
*O*
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  Moderator donderdag 8 september 2011 @ 16:05:04 #47
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101712428
Mijn hele PM-box vol met 50 berichten :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator donderdag 8 september 2011 @ 16:22:54 #48
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101713045
Hoe doen we het met de deadlines? Vandaag BM-verkiezing of voor morgenavond?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_101713078
BM-verkiezing morgen om 19.00

Nog niet kandidaat stellen, nog niet alle rollen zijn bekend :P
  Moderator donderdag 8 september 2011 @ 16:28:24 #50
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101713258
quote:
2s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
BM-verkiezing morgen om 19.00

Nog niet kandidaat stellen, nog niet alle rollen zijn bekend :P

Thanks :) Was ook nog niet van plan om me beschikbaar te stellen, wil niet weer meteen vermoord worden :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_101713582
Alle rollen zijn verstuurd!
pi_101713598
We mogen? *O*
pi_101713611
quote:
2s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Alle rollen zijn verstuurd!
Ik wil BM worden! Omdat ik de eerste ben die dat wil of zo :D
En heel fanatiek hints zoek etc etc...

Owja... En belangrijker nog wel omdat ik voor de afwisseling eens niet bij de maffia hoor *O*
Echt hoor! Serieus :D

Bartjebart (0)

[ Bericht 7% gewijzigd door Bartjebart op 08-09-2011 16:48:42 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101713666
En ik omdat ik na vorige ronde tweeling was en daarvoor onschuldig meisje en elke keer geen BM mocht of kon worden :'( Ow en hints zoeken natuurlijk :D

Bartjebart (0)
Lynda (0)
pi_101713870
Pomtidomtidom...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 8 september 2011 @ 16:44:59 #56
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101713914
even kijken wie zich verder kandidaat stelt :9
Wat doe ik hier?
pi_101713932
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:44 schreef tdrone het volgende:
even kijken wie zich verder kandidaat stelt :9
-O-

}:|
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 8 september 2011 @ 16:45:45 #58
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101713939
straks meteen opletten op wie roger stemt die stemt namelijk altijd op een maffia al is hij dorp _O-
Wat doe ik hier?
pi_101713973
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:45 schreef tdrone het volgende:
straks meteen opletten op wie roger stemt die stemt namelijk altijd op een maffia al is hij dorp _O-
Twee rondes geleden of vorige ronde stemde hij op mij, een onschuldige dorpeling :7
  donderdag 8 september 2011 @ 16:47:01 #60
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101714000
quote:
2s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Twee rondes geleden of vorige ronde stemde hij op mij, een onschuldige dorpeling :7
daar gaat mijn theorie ;(
Wat doe ik hier?
pi_101715556
Ik maak mezelf verkiesbaar als burgemeester ^O^ . weg met de maffia vorige keer hebben ze me vermoord :r

Bartjebart (0)
Lynda (0)
Cablegunmaster(0)
Redacted
pi_101715788
Ik wil me ook wel kandidaat stellen :)

Ouwe rot in het vak, zelfs SL ervaring (tellen we de laatste even niet mee) dus kan iedereen goed onder de duim houden :9
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101715803
Bartjebart (0)
Lynda (0)
Cablegunmaster(0)
PS(0)
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101715898
Bartjebart (0)
Lynda (0)
Cablegunmaster(0)
PS(1) CLX

Omdat ik een weggooiert ben :Y
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_101715932
quote:
99s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:45 schreef CaLeX het volgende:
Bartjebart (0)
Lynda (0)
Cablegunmaster(0)
PS(1) CLX

Omdat ik een weggooiert ben :Y
oh ja ik mag nog stemmen :).

##Cable vote Lynda.

Bartjebart (0)
Lynda (1) Cablegunmaster
Cablegunmaster(0)
PS(1) CLX
Redacted
pi_101715957
##vote Bartjebart

Bartjebart (1) Lynda
Lynda (1) Cablegunmaster
Cablegunmaster(0)
PS(1) CLX
pi_101715976
Ook ik stel mijzelf kandidaat als BM. De aangezien dit mijn eerste keer is dat ik mee doe heb ik natuurlijk niet echt bewijs dat ik goed ben in hints zoeken. Echter is het wel zo dat ik altijd erg goed ben in het inschatten van teksten op waarheid etc.
Dus bij deze! *O*
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_101716007
Lijstje :P

Bartjebart (1) Lynda
Lynda (1) Cablegunmaster
Cablegunmaster(0)
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
pi_101716041
##vote Cablegunmaster



Bartjebart (1) Lynda
Lynda (1) Cablegunmaster
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  donderdag 8 september 2011 @ 17:50:35 #70
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101716051
Omdat het kan en omdat ik mensen toch een reden moet geven om me verdacht te vinden:


Bartjebart (1) Lynda
Lynda (1) Cablegunmaster
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Tha_Erik (0)


Verdenkingen: here I come *O*!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101716329
Ik blijf het proberen. :')

#Vote Lynda
Bartjebart (1) Lynda
Lynda (2) Cablegunmaster, IJs
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Tha_Erik (0)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 september 2011 @ 18:10:52 #72
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101716627
Al is het maar om Erik nog één stem te geven

Bartjebart (1) Lynda
Lynda (1) Cablegunmaster
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Tha_Erik (1) tdrone
Wat doe ik hier?
  donderdag 8 september 2011 @ 18:16:43 #73
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101716798
Beste mede-dorpelingen

Natuurlijk weten we na de laatste keer hoe gevaarlijk de baan van burgemeester nu werkelijk is, maar toch ben ik wederom bereid om deze taak op mij te nemen.

Het heeft nu lang genoeg geduurd. Al weken is ons prachtige dorp om de haverklap in de ban van een moordende maffia-familie. Geef mij uw steun, zodat we er samen voor kunnen zorgen dat we voor eens en voor altijd verlost kunnen zijn van die nep-macho-Italianen!

Een stem voor Roger is een stem voor veiligheid!

Bartjebart (1) Lynda
Lynda (1) Cablegunmaster
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Tha_Erik (1) tdrone
Roger_Epiales (0)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 8 september 2011 @ 18:19:49 #74
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101716904
Gisteren ben ik verkozen tot voorzitter van een politieke partij en om mijn politieke ambitie vorm te geven stel ik me hier verkiesbaar als burgermeester.
Ik mis ook de actieve hintjagers en zal trachten hun rol vorm te geven
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  donderdag 8 september 2011 @ 18:21:42 #75
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101716962
Bartjebart (1) Lynda
Lynda (1) Cablegunmaster
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Tha_Erik (1) tdrone
Roger_Epiales (0)
Theatermama (0)
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101717122
Erik wil BM worden :o Sowieso maffia >:)
pi_101717137
##Vote Bart
Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (1) Cablegunmaster
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Tha_Erik (1) tdrone
Roger_Epiales (0)
Theatermama (0)
pi_101717216
Lezen mensen.. :+

Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (2) Cablegunmaster, IJsdraakje
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Tha_Erik (1) tdrone
Roger_Epiales (0)
Theatermama (0)
pi_101717350
Mijn stem gewoon overslaan. }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator donderdag 8 september 2011 @ 18:35:50 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101717376
Ik stem op Erik omdat het me bijna onmogelijk lijkt dat hij alweer maffia is _O-

##Vote Erik

Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (2) Cablegunmaster, IJsdraakje
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Tha_Erik (2) tdrone, MaJo
Roger_Epiales (0)
Theatermama (0)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator donderdag 8 september 2011 @ 18:37:10 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101717420
Ik verdenk Exentric meteen :D Omdat hij zich verkiesbaar stelt en dan zonder reden op cablegunmaster stemt. Ik gok beide maffia :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_101717442
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn stem gewoon overslaan. }:|
Sorry :@
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:37 schreef MaJo het volgende:
Ik verdenk Exentric meteen :D Omdat hij zich verkiesbaar stelt en dan zonder reden op cablegunmaster stemt. Ik gok beide maffia :s)
We houden ze in de gaten 8-)
  Moderator donderdag 8 september 2011 @ 18:39:28 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101717494
En als ik morgen gelijk omgelegd word door de maffia dan weten we het zeker :Y Hoewel, dat hoeft ook weer niet natuurlijk...

Ik heb zin in de eerste hints, ik ga dit keer zeer fanatiek zoeken :<
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator donderdag 8 september 2011 @ 18:40:28 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101717549
Jammer trouwens dat de BM verkiezing tot morgen is, dan komt het toch weer aan op het weekend _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_101717825
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:37 schreef MaJo het volgende:
Ik verdenk Exentric meteen :D Omdat hij zich verkiesbaar stelt en dan zonder reden op cablegunmaster stemt. Ik gok beide maffia :s)
Oh dat mag maar als je goed kijkt is het alleen maar om cable ook op 1stem te krijgen :P
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_101717858
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:40 schreef MaJo het volgende:
Jammer trouwens dat de BM verkiezing tot morgen is, dan komt het toch weer aan op het weekend _O-
Dit idd
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  donderdag 8 september 2011 @ 19:00:47 #87
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101718265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:40 schreef MaJo het volgende:
Jammer trouwens dat de BM verkiezing tot morgen is, dan komt het toch weer aan op het weekend _O-
We gingen nu toch zaterdag en zondag als 1 dag rekenen?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101718610
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

We gingen nu toch zaterdag en zondag als 1 dag rekenen?
Dat dacht ik ook gelezen te hebben.
Morgen dus de uitslag van de verkiezing. Daarna de nacht. En dan dus zondag pas de lynch.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_101718643
## Vote Theatermama

Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (2) Cablegunmaster, IJsdraakje
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Tha_Erik (2) tdrone, MaJo
Roger_Epiales (0)
Theatermama (1) Marsan
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 8 september 2011 @ 19:27:23 #90
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101719346
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:10 schreef marsan het volgende:
## Vote Theatermama

Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (2) Cablegunmaster, IJsdraakje
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Tha_Erik (2) tdrone, MaJo
Roger_Epiales (0)
Theatermama (1) Marsan
Dank je, ik zal er voor zorgen dat ik je vertrouwen waard ben
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101719397
De activiteiten die er voor het spel toe doen moeten trouwens naar beide SL's worden gestuurd. Anders zijn ze niet geldig. Voor gewoon iets als een vraag is dat niet per se nodig.
pi_101719614
## Vote Lynda

Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (3) Cablegunmaster, IJsdraakje, AchJa
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Tha_Erik (2) tdrone, MaJo
Roger_Epiales (0)
Theatermama (1) Marsan
pi_101720016
Waarom stemt half het dorp voor lynda? Heb ik iets gemist? :o
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_101720104
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef Exentric90 het volgende:
Waarom stemt half het dorp voor lynda? Heb ik iets gemist? :o
Ik stem altijd voor lynda. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  One tough cookie donderdag 8 september 2011 @ 19:46:22 #95
169210 liesje1979
pi_101720156
## Vote Erik

Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (3) Cablegunmaster, IJsdraakje, AchJa
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Tha_Erik (3) tdrone, MaJo, lies
Roger_Epiales (0)
Theatermama (1) Marsan
pi_101720636
Vote Lynda maar ik zit mobiel dus kan iemand me even toevoegen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101720720
TheVulture

## Vote Lynda
Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (4) Cablegunmaster, IJsdraakje, AchJa,TheVulture
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(1) CLX
Exentric90 (0)
Tha_Erik (3) tdrone, MaJo, lies
Roger_Epiales (0)
Theatermama (1) Marsan
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator donderdag 8 september 2011 @ 20:08:11 #98
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101721297
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:00 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

We gingen nu toch zaterdag en zondag als 1 dag rekenen?
Ja nog erger dus, dan gebeurt er weer een paar dagen niks :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_101721728
Hoe gaan de tijden precies in het weekend?
Gewoon morgen 19 uur dag, 22 uur nacht
Zaterdag 19 uur dag
Zondag 19 uur nacht
Maandag weer gewoon 19 uur dag, 22 uur nacht?

Of za/zo nog minder?
pi_101722149
Ons idee was vrijdag 22.00 nachtpost, zondag 19.00 lynch. Maar als jullie het er allemaal mee eens zijn kan het vast wel vaker. In principe was Etcetera de enige tegenstander, maar die doet niet mee. We hebben nu ook hulp van Naatje_1, dus kunnen we wat meer aan.
pi_101722399
quote:
2s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ons idee was vrijdag 22.00 nachtpost, zondag 19.00 lynch. Maar als jullie het er allemaal mee eens zijn kan het vast wel vaker. In principe was Etcetera de enige tegenstander, maar die doet niet mee. We hebben nu ook hulp van Naatje_1, dus kunnen we wat meer aan.
Dan gewoon het oude ritme toch aanhouden?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101722822
Vanwege de hulp van Naatje_1 is het voor ons mogelijk om iedere dag door te gaan. Iedere dag is nu gewoon één dag.
pi_101722992
Dus gewoon 19 / 22 enz?

ow en niet alles hoeft dik gedrukt hoor O-)
pi_101723140
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef lynda het volgende:
Dus gewoon 19 / 22 enz?

ow en niet alles hoeft dik gedrukt hoor O-)
Ja. Dik gedrukt is om de belangrijke mededelingen duidelijk te maken.
  donderdag 8 september 2011 @ 20:43:12 #105
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101723145
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef lynda het volgende:
Dus gewoon 19 / 22 enz?

ow en niet alles hoeft dik gedrukt hoor O-)
sorry
Wat doe ik hier?
pi_101723198
quote:
2s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ja. Dik gedrukt is om de belangrijke mededelingen duidelijk te maken.
Joh... Dat was de vorige rondes toch ook niet nodig?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101723384
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Joh... Dat was de vorige rondes toch ook niet nodig?
Laat die jongen toch lekker. :)
We zijn er deze ronde wel goed in om moeilijk te doen zeg. :D
Zal nu eens gaan kijken op wie ik ga stemmen.
pi_101723645
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Laat die jongen toch lekker. :)
We zijn er deze ronde wel goed in om moeilijk te doen zeg. :D
Zal nu eens gaan kijken op wie ik ga stemmen.
We mogen dus niks meer zeggen over organisatorische zaken?

:')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 8 september 2011 @ 21:24:41 #109
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101726101
Beste mede-burgers

Acht, acht mensen hebben zich verkiesbaar gesteld voor de baan van burgemeester.
de grote interesse in deze taak is natuurlijk geweldig, maar het grote aantal kandidaten
kan ook zorgen voor verdeeldheid en tweedracht.

De maffia kan proberen te profiteren van de verdeeldheid van het dorp.
Laten we daarom proberen onze krachten, en stemmen, te bundelen en één iemand
onze onvoorwaardelijke steun te geven in de strijd tegen de maffia.

Daarom roep ik iedereen op om te stemmen op Roger_Epiales en daarmee
te stemmen voor wijsheid, te stemmen voor geluk, te stemmen voor eerlijkheid,
maar vooral te stemmen voor veiligheid!

Stem verstandig, stem Roger. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101726198
Stem eigenwijs!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 september 2011 @ 21:28:29 #111
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101726382
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef StijnDa het volgende:
Stem eigenwijs!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101726601
Ik ga voor PS, omdat ik PS betrouwbaar over vind komen op een of andere manier. Hopelijk stem ik nu niet op maffia.

##vote PS

Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (4) Cablegunmaster, IJsdraakje, AchJa,TheVulture
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(2) CLX, EllaN
Exentric90 (0)
Tha_Erik (3) tdrone, MaJo, lies
Roger_Epiales (0)
Theatermama (1) Marsan
pi_101727265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

We mogen dus niks meer zeggen over organisatorische zaken?

:')
Hihi, nee hoor, dat wil daar niet mee zeggen. Commentaar ben ik niet op tegen. Vond alleen de reden van het commentaar wat overbodig. Zolang het alleen om een paar dikgedrukte posts gaat. :)

Oh ja, stemmen. *zoekt lijstje op*
pi_101727847
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Beste mede-burgers

Acht, acht mensen hebben zich verkiesbaar gesteld voor de baan van burgemeester.
de grote interesse in deze taak is natuurlijk geweldig, maar het grote aantal kandidaten
kan ook zorgen voor verdeeldheid en tweedracht.

De maffia kan proberen te profiteren van de verdeeldheid van het dorp.
Laten we daarom proberen onze krachten, en stemmen, te bundelen en één iemand
onze onvoorwaardelijke steun te geven in de strijd tegen de maffia.

Daarom roep ik iedereen op om te stemmen op Roger_Epiales en daarmee
te stemmen voor wijsheid, te stemmen voor geluk, te stemmen voor eerlijkheid,
maar vooral te stemmen voor veiligheid!

Stem verstandig, stem Roger. :7
Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is jezelf terug trekken om zo te zorgen dat de eventuele verdeeldheid al wat minder groot wordt ^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 8 september 2011 @ 21:51:02 #115
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101728078
quote:
12s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is jezelf terug trekken om zo te zorgen dat de eventuele verdeeldheid al wat minder groot wordt ^O^
Maar daarmee zou ik ook de verstandige keuze weghalen. ;)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101728273
Moeilijk moeilijk! Erik kan gewoon niet weer maffia zijn, dus is een veilige keuze. Maar Lynda is steeds niet gelukt, dus die gun ik nog een kans...
Nouja, ik stem nog 1 keer op Lynda, kijken of ze dan nu een keer wint. :')

Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (5) Cablegunmaster, IJsdraakje, AchJa,TheVulture, AlbinoBambi
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(2) CLX, EllaN
Exentric90 (0)
Tha_Erik (3) tdrone, MaJo, lies
Roger_Epiales (0)
Theatermama (1) Marsan
pi_101729747
##unvote Lynda
## Vote Tha_erik.

Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (4) IJsdraakje, AchJa,TheVulture, AlbinoBambi
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(2) CLX, EllaN
Exentric90 (0)
Tha_Erik (4) tdrone, MaJo, lies, Cable
Roger_Epiales (0)
Theatermama (1) Marsan


hmm juist om die redenen.. ik vind alles verdacht :). stem ik op Tha_erik om het weer spannend te houden :).
Redacted
pi_101729957
Mensen, we snappen natuurlijk wel dat het onafhankelijke kansen zijn en er geen enkele reden is om aan te nemen dat Tha_Erik nu geen maffia is?

Niet dat ik zeg dat hij dat wel is, maar even om te duiden dat het niet zo is dat hij "statistisch gezien" geen maffia kan zijn :). De keuze is niet veiliger dan anders.
  donderdag 8 september 2011 @ 22:20:19 #119
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101730480
Geldt natuurlijk voor iedereen, ook voor lynda, ook voor PS die zo betrouwbaar lijkt, ook voor Liesje die nooit maffia is geweest.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101730512
Ook voor mij *O*
pi_101730552
quote:
3s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Geldt natuurlijk voor iedereen, ook voor lynda, ook voor PS die zo betrouwbaar lijkt, ook voor Liesje die nooit maffia is geweest.
Helemaal mee eens :). Het is allemaal maar op gevoel, maar af en toe wordt het in jouw geval gezegd alsof het "statistisch" zo moet zijn :).

Maaarrrr geen beschuldigingen van mijn kant hoor :*.
pi_101731595
SL represent, heeft iedereen er zin in?
Anonimity is a bliss
pi_101731658
Ik ben geen maffia
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101731974
quote:
11s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben geen maffia
Jaja ;(.
pi_101732507
SL meldt zich :W
pi_101732571
Als Erik nu weer maffia is dan is er sprake van omkoping :(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 8 september 2011 @ 22:47:19 #127
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101732643
Ja hoi, ik ben geen maffia dit keer :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101732746
quote:
3s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi, ik ben geen maffia dit keer :D.
Duh...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 8 september 2011 @ 22:52:51 #129
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101732998
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef Exentric90 het volgende:
Waarom stemt half het dorp voor lynda? Heb ik iets gemist? :o
Dat vind ik ook verdacht, als liesje mee had gedaan wist ik wel op wie ik zou stemmen, nu twijfel ik aan iedereen en weet ik alleen dat ik mezelf kan vertrouwen
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  donderdag 8 september 2011 @ 23:01:41 #130
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101733626
quote:
3s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Geldt natuurlijk voor iedereen, ook voor lynda, ook voor PS die zo betrouwbaar lijkt, ook voor Liesje die nooit maffia is geweest.
Ik ben ook nog nooit maffia geweest, maar die kans statistisch gezien niet zoveel toe als men denkt, in principe iedere keer weer 50%
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101736329
Ik vind mezelf ook nogal betrouwbaar :Y Meer dan Erik, statistiek of niet.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:01:42 #132
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101736672
Het spel draait niet alleen om mij hoor :'(!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 00:07:43 #133
169210 liesje1979
pi_101736937
quote:
3s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Geldt natuurlijk voor iedereen, ook voor lynda, ook voor PS die zo betrouwbaar lijkt, ook voor Liesje die nooit maffia is geweest.
Ik had nog hoop deze ronde, maar helaas. weer niet. :')
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 00:08:56 #134
169210 liesje1979
pi_101736971
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:52 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Dat vind ik ook verdacht, als liesje mee had gedaan wist ik wel op wie ik zou stemmen, nu twijfel ik aan iedereen en weet ik alleen dat ik mezelf kan vertrouwen
Ik was vandaag bij mijn ouders op de camping, en toen ik terugkwam was er al zo'n lange lijst dat ik dacht dat het geen zin meer had. -O-
pi_101737241
Ik gun het Lynda onderhand wel een keer om BM te zijn... al zul je net zien dat ze net nu maffia is :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:17:49 #136
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101737324
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:08 schreef liesje1979 het volgende:


[..]

Ik was vandaag bij mijn ouders op de camping, en toen ik terugkwam was er al zo'n lange lijst dat ik dacht dat het geen zin meer had. -O-
Het kan nog, mijn stem heb je
Is je schouder al wel wat beter?
Kun je al weer voluit hints zoeken?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 00:23:54 #137
169210 liesje1979
pi_101737560
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Het kan nog, mijn stem heb je
Is je schouder al wel wat beter?
Kun je al weer voluit hints zoeken?

Dat zou dan mijn enige stem zijn ben ik bang. _O-
Met mijn schouder gaat het elke dag een stukje beter, het gaat frustrerend langzaam maar komt wel goed. Als ik naar buiten moet loop ik alleen op mijn kaplaarsen want ik kan nog geen veters strikken. :')
pi_101739970
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:52 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Dat vind ik ook verdacht, als liesje mee had gedaan wist ik wel op wie ik zou stemmen, nu twijfel ik aan iedereen en weet ik alleen dat ik mezelf kan vertrouwen
Dit

quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:23 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat zou dan mijn enige stem zijn ben ik bang. _O-
Met mijn schouder gaat het elke dag een stukje beter, het gaat frustrerend langzaam maar komt wel goed. Als ik naar buiten moet loop ik alleen op mijn kaplaarsen want ik kan nog geen veters strikken. :')
Hallo ik zou ook stemmen hoor ;(
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:43:50 #139
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101741919
Ik stem gewoon Erik omdat iedereen hem meteen doorheeft als hij maffia is _O-
Wat doe ik hier?
pi_101742308
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:43 schreef tdrone het volgende:
Ik stem gewoon Erik omdat iedereen hem meteen doorheeft als hij maffia is _O-
Hahaha dat is best slim :P
pi_101742471
Ik ben wel voor een beetje roulatie bij de BM's, ongeacht risico voor maffia-BM .... Liesje en Erik hebben al recent de kans gehad!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:10:11 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101742474
Wat een onzin dat erik lastig weer maffia kan zijn. Kromme statistieken kan ik ook gebruiken.

Er zijn nou eenmaal mensen, die hebben altijd mazzel, altijd een leuke rol. Trev is zo'n standaard maffia, en erik ook.

Nu denken, nou, dan zal hij deze keer wel geen mazzel hebben is dan wel krom, want wat zou er deze keer anders zijn dan vorige rondes?

## PS trouwens. Maar als straks tha_erik dreigt te winnen, switch ik nog naar lynda, want die kromme redenaties vertrouw ik nu al niet
Laffe huichelaar
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:10:49 #143
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101742488
Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (4) IJsdraakje, AchJa,TheVulture, AlbinoBambi
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(3) CLX, EllaN, timmmmm
Exentric90 (0)
Tha_Erik (4) tdrone, MaJo, lies, Cable
Roger_Epiales (0)
Theatermama (1) Marsan
Laffe huichelaar
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:03:05 #144
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101743805
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:23 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat zou dan mijn enige stem zijn ben ik bang. _O-
Met mijn schouder gaat het elke dag een stukje beter, het gaat frustrerend langzaam maar komt wel goed. Als ik naar buiten moet loop ik alleen op mijn kaplaarsen want ik kan nog geen veters strikken. :')
dus je stelt je niet verkiesbaar, dan ga ik me oriënteren op de andere kandidaten.
Kunnen de kandidaten toelichten waarom we op hem of haar moeten stemmen?
Stem op mij en ik zal je vertrouwen in mij niet beschamen en naar mijn kunnen actief hints zoeken
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101744100
Maak gewoon een keuze :')

Alsof teksten van kandidaten uberhaupt al iets zeggen of ze de waarheid spreken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:39:19 #146
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101744947
Stem op mij want ik ben een goede BM!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:44:52 #147
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101745122
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:12 schreef TheVulture het volgende:
Maak gewoon een keuze :')

Alsof teksten van kandidaten uberhaupt al iets zeggen of ze de waarheid spreken
Maar interessant doen is veel leuker joh!
Laffe huichelaar
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:06:23 #148
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:10:52 #149
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101747543
Ik wil geen BM die naast de pot pist :{w.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101747659
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil geen BM die naast de pot pist :{w.
Gelukkig pis ik zittend :P
pi_101751334
Nog 6 mensen die moeten stemmen :P
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:34:28 #152
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101751675
Ik begin het toch wel verdacht te vinden hoeveel mensen op Erik stemmen maar op wie zou ik dan stemmen ;(
Wat doe ik hier?
pi_101751866
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:34 schreef tdrone het volgende:
Ik begin het toch wel verdacht te vinden hoeveel mensen op Erik stemmen maar op wie zou ik dan stemmen ;(
Lynda is nog veel verdachter.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:44:16 #154
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:49:16 #155
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101752060
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:44 schreef AchJa het volgende:

[..]

Natuurlijk allemaal maffia knapen die nu zitten te broeden hoe ze hun man/ vrouw aan de macht moeten zien te krijgen.
zo dom zal de maffia toch niet zijn dat ze allemaal tegelijk stemmen..
Wat doe ik hier?
pi_101752402
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:41 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Lynda is nog veel verdachter.
Waarom? Omdat ik stemmen heb? :?
Cable begon vorige ronde ook al zo hard te roepen dat ik maffia was nog voordat ik uberhaupt iets nuttigs had gepost.
Dus nu jij verdacht omdat jij als enige op cable stemt?
  vrijdag 9 september 2011 @ 16:58:58 #157
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101754061
Ik stem op Tha_Erik,

statistisch gezien vind ik dat hij wel weer eens mijn vertrouwen verdient
en ik vertrouw Lynda niet genoeg om haar deze taak toe te vertrouwen

Vote# Tha_Erik

Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (4) IJsdraakje, AchJa,TheVulture, AlbinoBambi
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(3) CLX, EllaN, timmmmm
Exentric90 (0)
Tha_Erik (5) tdrone, MaJo, lies, Cable, Theatermama
Roger_Epiales (0)
Theatermama (1) Marsan
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  Moderator vrijdag 9 september 2011 @ 17:01:27 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101754129
Ik vind het zo raar dat met zoveel tijd (meer dan een dag) het steeds best veel mensen niet lukt om op tijd te stemmen :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 9 september 2011 @ 17:01:57 #159
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101754144
##vote Roger_Epiales

Omdat die jongen mij ronde na ronde vertrouwt :'). Beetje teruggeven. En dan staat die arme vlegel niet meer op 0.

Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (4) IJsdraakje, AchJa,TheVulture, AlbinoBambi
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(3) CLX, EllaN, timmmmm
Exentric90 (0)
Tha_Erik (5) tdrone, MaJo, lies, Cable, Theatermama
Roger_Epiales (1) Tha_Erik
Theatermama (1) Marsan
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101754508
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 16:03 schreef lynda het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ik stemmen heb? :?
Cable begon vorige ronde ook al zo hard te roepen dat ik maffia was nog voordat ik uberhaupt iets nuttigs had gepost.
Dus nu jij verdacht omdat jij als enige op cable stemt?
Nee omdat iedereen zomaar klakkeloos op jouw stemt :P En ik heb je al uitgelegd waarom ik op cable gestemd heb ;)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_101754604
Jij zegt het ^O^
pi_101754687
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:17 schreef lynda het volgende:
Jij zegt het ^O^
Chowiso is het puur gevoel bij iedereen, je kan er nu toch nog geen zinnig woord over zeggen.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  vrijdag 9 september 2011 @ 17:26:23 #163
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101754859
Ik vertrouw Erik nooit nooit meer :N
Ga wel voor #Roger

Hoop trouwens nog steeds echt zelf BM te worden :')


Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (4) IJsdraakje, AchJa,TheVulture, AlbinoBambi
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(3) CLX, EllaN, timmmmm
Exentric90 (0)
Tha_Erik (5) tdrone, MaJo, lies, Cable, Theatermama
Roger_Epiales (2) Tha_Erik, PS
Theatermama (1) Marsan
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101755234
Eens even kijken wie ik kies :7
  vrijdag 9 september 2011 @ 17:51:09 #165
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101755586
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Eens even kijken wie ik kies :7
Pick me. Choose me. Love me.

(10 punten voor wie weet waar die quote van komt)
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101755667
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Pick me. Choose me. Love me.

(10 punten voor wie weet waar die quote van komt)
grey's anatomy :7
pi_101755694
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Pick me. Choose me. Love me.

(10 punten voor wie weet waar die quote van komt)
Als ik nog niet op jou gestemd had, zou ik het nu gedaan hebben O+.
  vrijdag 9 september 2011 @ 17:56:13 #168
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101755744
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

grey's anatomy :7
10 punten voor jou O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:54 schreef EllaN het volgende:

[..]

Als ik nog niet op jou gestemd had, zou ik het nu gedaan hebben O+.
mijn lievelingste televisie quote ooit O+
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:05:08 #169
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101756000
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
##vote Roger_Epiales

Omdat die jongen mij ronde na ronde vertrouwt :'). Beetje teruggeven. En dan staat die arme vlegel niet meer op 0.
O+

En ik vertrouw je toch gewoon weer, zullen toch die groengrijze ogen wel zijn. :')

Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (4) IJsdraakje, AchJa,TheVulture, AlbinoBambi
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(3) CLX, EllaN, timmmmm
Exentric90 (0)
Tha_Erik (6) tdrone, MaJo, lies, Cable, Theatermama, Roger_Epiales
Roger_Epiales (2) Tha_Erik, PS
Theatermama (1) Marsan
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101756143
##VOTE Lynda

Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (5) IJsdraakje, AchJa,TheVulture, AlbinoBambi, Bartjebart
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(3) CLX, EllaN, timmmmm
Exentric90 (0)
Tha_Erik (6) tdrone, MaJo, lies, Cable, Theatermama, Roger_Epiales
Roger_Epiales (2) Tha_Erik, PS
Theatermama (1) Marsan
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101756735
##vote Lynda

Want ik vertrouw Erik niet!

Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (6) IJsdraakje, AchJa,TheVulture, AlbinoBambi, Bartjebart, PatriQue89
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(3) CLX, EllaN, timmmmm
Exentric90 (0)
Tha_Erik (6) tdrone, MaJo, lies, Cable, Theatermama, Roger_Epiales
Roger_Epiales (2) Tha_Erik, PS
Theatermama (1) Marsan
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:46:28 #172
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_101757470
18.55 sluit de vote, 19.00 komt de post. Wie gaat het worden?
Anonimity is a bliss
pi_101757557
Iedereen heeft gestemd, als niemand meer verandert is Erik BM omdat hij eerder 6 stemmen had.
pi_101757632
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Iedereen heeft gestemd, als niemand meer verandert is Erik BM omdat hij eerder 6 stemmen had.
Dat moet je nog niet zeggen o|O
Anonimity is a bliss
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:58:14 #176
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101757788
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:54 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Dat moet je nog niet zeggen o|O
Waarom niet, staat toch ook gewoon in de OP?
Dacht dat het een standaard regel was. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 9 september 2011 @ 18:59:42 #177
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101757847
Nou ik ben benieuwd of ik vanavond wel de eerste nacht overleef :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_101757919

Het dorp was bij elkaar gekomen voor de uitslag van de verkiezingen. Vele dorpelingen hadden nog twijfelend voor de stembus gestaan, nog 3 keer hun stem gewijzigd en toen hun biljet in de bus gegooid. Ze meest krankzinnige redenaties kwamen voorbij en zo had iedereen zijn eigen reden om iemand als burgermeester te kiezen.

Sommige kandidaten werden niet gehoord, anderen kregen alleen stemmen uit medelijden. Het werd een spannende race tussen de koning en koningin der spelen. Toch haalde Tha_Erik net eerder de meeste stemmen. En daarom werd Tha_Erik de burgermeester.

Het dorp feestte de hele nacht, wat ze niet wisten, is dat ze aan de vooravond stonden van een reeks moorden die nog lang in het geheugen van de dorpelingen zou blijven.

Desalniettemin, gefeliciteerd Erik!

Nachtrollen mogen in de PM van beide spelleiders!

En nee, hier zitten geen hints of mogelijkheden tot speculatie in.
Anonimity is a bliss
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:01:18 #179
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_101757958
En nu wil ik kills zien! *O*

Ik verveel me en ik wil wat te schrijven hebben
Anonimity is a bliss
pi_101757972
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.

Dit telt ook voor de BM verkiezing ;)
pi_101758022
Ik maakte maar een grapje ;(
Anonimity is a bliss
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:03:52 #183
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101758040
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:59 schreef MaJo het volgende:
Nou ik ben benieuwd of ik vanavond wel de eerste nacht overleef :D
Jij kreeg het zelfs voor elkaar om als BM de eerste nacht niet te overleven. _O-
:')

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:02 schreef lynda het volgende:
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.

Dit telt ook voor de BM verkiezing ;)
Ja, die had ik idd gelezen. Dacht dat het er wat algemener in stond.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101758070
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Het dorp was bij elkaar gekomen voor de uitslag van de verkiezingen. Vele dorpelingen hadden nog twijfelend voor de stembus gestaan, nog 3 keer hun stem gewijzigd en toen hun biljet in de bus gegooid. Ze meest krankzinnige redenaties kwamen voorbij en zo had iedereen zijn eigen reden om iemand als burgermeester te kiezen.

Sommige kandidaten werden niet gehoord, anderen kregen alleen stemmen uit medelijden. Het werd een spannende race tussen de koning en koningin der spelen. Toch haalde Tha_Erik net eerder de meeste stemmen. En daarom werd Tha_Erik de burgermeester.

Het dorp feestte de hele nacht, wat ze niet wisten, is dat ze aan de vooravond stonden van een reeks moorden die nog lang in het geheugen van de dorpelingen zou blijven.

Desalniettemin, gefeliciteerd Erik!

Nachtrollen mogen in de PM van beide spelleiders!

En nee, hier zitten geen hints of mogelijkheden tot speculatie in.

Maak daar maar queen en koningin van :D
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:04:50 #185
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_101758076
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:02 schreef lynda het volgende:
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.

Dit telt ook voor de BM verkiezing ;)
Roger, dacht dat dat alleen om de lynch ging.
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:07:59 #186
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101758227
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Roger, dacht dat dat alleen om de lynch ging.
Och, ik wist het niet zeker, maar ik dacht gelezen te hebben dat de eerste bij een gelijk aantal stemmen de inzet kreeg. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 9 september 2011 @ 19:08:19 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101758241
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Jij kreeg het zelfs voor elkaar om als BM de eerste nacht niet te overleven. _O-
:')
en ik maar denken dat ik rustig kon gaan slapen toen, nou mooi niet ;(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_101758253
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

en ik maar denken dat ik rustig kon gaan slapen toen, nou mooi niet ;(
Het is wel echt een prestatie
Anonimity is a bliss
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:09:31 #189
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101758305
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Het is wel echt een prestatie
:Y
Ik denk dat MaJo daarin nog best een tijd recordhoudster zal zijn. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101758474
De bodyguards zijn toegewezen!
pi_101758505
En kom nu maar op met de nachtactiviteiten :P
pi_101758650
Maar wie zijn de BG's dan?
pi_101758679
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar wie zijn de BG's dan?
Die mensen zijn via PM op de hoogte gesteld.
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:17:58 #194
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101758687
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar wie zijn de BG's dan?
Ik denk niet dat ze dat algemeen bekend willen hebben. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101758918
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Die mensen zijn via PM op de hoogte gesteld.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:17 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze dat algemeen bekend willen hebben. :P
Grrr... poging om een nieuweling het te laten zeggen mislukt ;( altijd maar weer die mensen die het spel kennen en snel antwoord geven ;(
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:25:20 #196
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101759065
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

[..]

Grrr... poging om een nieuweling het te laten zeggen mislukt ;( altijd maar weer die mensen die het spel kennen en snel antwoord geven ;(
Ik ben anders net zo'n nieuweling als MP :P
en hij is slim genoeg om hetzelfde te bedenken. ;)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101759091
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik ben anders net zo'n nieuweling als MP :P
en hij is slim genoeg om hetzelfde te bedenken. ;)
En ik ben SL ;)

Maar volgens mij bedoelde hij het niet zo :Y
pi_101759173
Ik bedoelde mensen die voor het eerst meespelen, ja :P
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:28:03 #199
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101759217
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik bedoelde mensen die voor het eerst meespelen, ja :P
Oh :@

Zie je nou wat en noob ik ben? :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:32:42 #200
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101759470
Hoi lieve dorpelingen O+. Hopelijk kunnen we het tot een goed einde breien en die maffia uitroeien totdat de laatste helemaal kapot is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101759585
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]


[..]

Grrr... poging om een nieuweling het te laten zeggen mislukt ;( altijd maar weer die mensen die het spel kennen en snel antwoord geven ;(
En anders was ik er nog
Anonimity is a bliss
pi_101759607
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh :@

Zie je nou wat en noob ik ben? :+
Ha, ontmanteld! Je verraadt jezelf :P
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 19:38:15 #203
169210 liesje1979
pi_101759744
Ben ik zelfs geen BG. -O-
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:38:47 #204
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101759775
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ik zelfs geen BG. -O-
Je bent waarschijnlijk al maffia :7.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:42:09 #205
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101759919
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ha, ontmanteld! Je verraadt jezelf :P
:o
Ik heb verraden dat ik een noob ben? maar dat wist iedereen toch al? :+
:')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 19:42:33 #206
169210 liesje1979
pi_101759940
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk al maffia :7.
Zit je mij nu verdacht te maken? Zelfs nadat je mijn stem kreeg? -O-
En nee ik ben geen maffia, ik ben weer eens saai dorp :')
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:43:49 #207
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101759995
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Zit je mij nu verdacht te maken? Zelfs nadat je mijn stem kreeg? -O-
En nee ik ben geen maffia, ik ben weer eens saai dorp :')
Nou ja, verdacht maken... ik vind momenteel (weer) iedereen verdacht :'). En de kans dat je in al die potjes die je meedoet niet één keer maffia bent geweest is toch wel klein. Dus misschien is dit die keer dat je maffia bent.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:45:59 #208
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101760093
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Zit je mij nu verdacht te maken? Zelfs nadat je mijn stem kreeg? -O-
Wees blij, in de eerste ronde vermoordde hij mij nadat hij mijn stem had gekregen. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 19:46:08 #209
169210 liesje1979
pi_101760101
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nou ja, verdacht maken... ik vind momenteel (weer) iedereen verdacht :'). En de kans dat je in al die potjes die je meedoet niet één keer maffia bent geweest is toch wel klein. Dus misschien is dit die keer dat je maffia bent.
Hoe vaak heb ik gelogen in dit spel? Hmm?
Nee helaas ik had er zelfs op gehoopt deze keer na het SL zijn leek maffia me ook wel een keer leuk.
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:47:24 #210
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101760163
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:46 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hoe vaak heb ik gelogen in dit spel? Hmm?
Nee helaas ik had er zelfs op gehoopt deze keer na het SL zijn leek maffia me ook wel een keer leuk.
Je hebt nooit hķeven liegen :D. Maar ik wacht de nacht wel af, wellicht ben je weer onschuldig zoals normaal :+.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 19:49:06 #211
169210 liesje1979
pi_101760258
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je hebt nooit hķeven liegen :D. Maar ik wacht de nacht wel af, wellicht ben je weer onschuldig zoals normaal :+.
Ja daar heb je wel een punt. _O-
Alleen als ik maffia was zou ik toch proberen het niet liegen vol te houden en had ik nu al gefaald. :')

Vanavond samen hints zoeken? *O*
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:52:49 #212
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101760448
Misschien dat ik vanavond nog even voor de TV hang, maar ik kan vannacht wel een uurtje of wat hints zoeken denk ik :Y.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 19:55:21 #213
169210 liesje1979
pi_101760558
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien dat ik vanavond nog even voor de TV hang, maar ik kan vannacht wel een uurtje of wat hints zoeken denk ik :Y.
Gezellig!
Mocht je toch onverhoopt maffia zijn wil ik je complimenten geven. Ik verdenk je nog niet en we zijn al een paar uur bezig. :D
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:55:23 #214
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101760561
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien dat ik vanavond nog even voor de TV hang, maar ik kan vannacht wel een uurtje of wat hints zoeken denk ik :Y.
Jij hangt vanavond voor TheVulture? :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:55:40 #215
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_101760574
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien dat ik vanavond nog even voor de TV hang, maar ik kan vannacht wel een uurtje of wat hints zoeken denk ik :Y.
Wat ben jij nou weer voor luie BM... Of sla je meteen aan het delegeren?
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:59:37 #216
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101760778
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat ben jij nou weer voor luie BM... Of sla je meteen aan het delegeren?
Luie BM? Ik zeg toch net dat ik vannacht hints ga zoeken?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:03:22 #217
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_101760953
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Luie BM? Ik zeg toch net dat ik vannacht hints ga zoeken?
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien dat ik vanavond nog even voor de TV hang, maar ik kan vannacht wel een uurtje of wat hints zoeken denk ik :Y.
Dat klinkt niet echt fanatiek, werken voor je dorp zal je!
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:11:49 #218
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101761281
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:03 schreef AchJa het volgende:

[..]


[..]

Dat klinkt niet echt fanatiek, werken voor je dorp zal je!
Ja, neem een voorbeeld aan mijn verkiezingsspeeches. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:14:11 #219
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101761378
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:03 schreef AchJa het volgende:

[..]


[..]

Dat klinkt niet echt fanatiek, werken voor je dorp zal je!
Nog meer van deze praat en ik lynch je gewoon. Ik heb krachten, ik ben de BM!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101761535
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, neem een voorbeeld aan mijn verkiezingsspeeches. :')
Effectieve speech is dat trouwens geweest! ^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 20:19:55 #221
169210 liesje1979
pi_101761601
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Effectieve speech is dat trouwens geweest! ^O^
De vorige rondes las ik ze nog. _O-
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:20:51 #222
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_101761769
Ohja.. ik studeer nu.. moehaha.. en moet 3 x per week tot 19.30 naar school.. dus er zal veel mobiel gebeuren bij mij.. ik zal, proberen waar ik kan, na de lynch hints te zoeken..

als ik er achter kom dat het moeilijk word actief mee te doen, zal ik me eerst niet weer inschrijven tot dat wel kan :)
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:28:06 #224
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101761965
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Effectieve speech is dat trouwens geweest! ^O^
Toch 2 stemmen, is 1 meer dan vorige keer en 2 meer dan de keer daarvoor, dus ik ga de goede kant op. :D
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:19 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

De vorige rondes las ik ze nog. _O-
;(

Toch zal ik ze blijven schrijven, gewoon omdat ik dat leuk vind. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:32:23 #225
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101762162
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Toch 2 stemmen, is 1 meer dan vorige keer en 2 meer dan de keer daarvoor, dus ik ga de goede kant op. :D

[..]

;(

Toch zal ik ze blijven schrijven, gewoon omdat ik dat leuk vind. :')
ik heb ze wel gelezen hoor maar het heeft me niet overtuigd
Wat doe ik hier?
pi_101762415
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:19 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

De vorige rondes las ik ze nog. _O-
Ik lees ze nog steeds, maar dan meer omdat het goed vermaak is :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101762521
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik lees ze nog steeds, maar dan meer omdat het goed vermaak is :)
Eens :Y Ik moet elke keer weer lachen als Roger met zijn lap tekst komt
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:42:30 #228
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101762617
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik lees ze nog steeds, maar dan meer omdat het goed vermaak is :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:40 schreef lynda het volgende:

[..]

Eens :Y Ik moet elke keer weer lachen als Roger met zijn lap tekst komt
En daar doe ik het voor, dit vind ik nl leuk. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 20:53:39 #229
169210 liesje1979
pi_101763071
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Toch 2 stemmen, is 1 meer dan vorige keer en 2 meer dan de keer daarvoor, dus ik ga de goede kant op. :D

[..]

;(

Toch zal ik ze blijven schrijven, gewoon omdat ik dat leuk vind. :')
:* Ik heb wel een keer op je gestemd.
Maar deze keer wilde ik weer Erik stemmen, vooral omdat hij nog niets verdachts gezegd heeft. O+
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:55:35 #230
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101763125
Oh dan zeg ik nu niks meer, want dan zit het nog goed :7.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:55:46 #231
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101763134
*KLABAM* verdacht! :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 20:57:19 #232
169210 liesje1979
pi_101763211
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
*KLABAM* verdacht! :').
Nog niet.
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 20:57:48 #233
169210 liesje1979
pi_101763223
Of mijn radar is stuk, dat kan ook. -O-
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:58:06 #234
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101763243
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dan zeg ik nu niks meer, want dan zit het nog goed :7.
Is niks zeggen niet juist heel verdacht? :P
Tenzij je je mond vol hebt, want dan is het juist beleefd. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:00:36 #235
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101763363
Oh ja, Roger z'n stukje wou ik ook nog even lezen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:17:53 #236
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101764109
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, Roger z'n stukje wou ik ook nog even lezen.
O+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:39:34 #237
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101765134
ok ik zit er klaar voor
spannend
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101765547
Bijnnnna
Anonimity is a bliss
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:52:28 #239
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101765707
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Bijnnnna
Nog 8 minuutjes, op mijn klokje dan. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:54:51 #240
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101765822
* Roger_Epiales zet een filmpje op voor tijden het wachten. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101765843
Moet ik nog wachten, nee toch? :')
Anonimity is a bliss
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:56:05 #242
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101765890
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Moet ik nog wachten, nee toch? :')
Officieel nog 5 minuten :+ , maar van mij hoeft het niet. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101765943

kill 1
Op een avond kwam timmmmm (dorp) thuis van zijn werk. Hij was moe, hij had overuren gemaakt en had ruzie met zijn baas. Zijn baas had hem namelijk opslag beloofd, maar de manager was dit uiteindelijk weer tegengegaan. Afijn, dachttimmmmm (dorp), snel vergeten. Hij had geen zin om uitgebreid te koken, dus hij maakte iets makkelijks, macaroni met gehakt. Hij at het snel op en ging naar Homobar “De geile poes”. Dit zou zijn dag goed moeten maken. Eenmaal aangekomen rook hij duidelijk de geur van honden. Wat vreemd, dacht hij, volgens mij weten ze best dat ik allergisch ben voor huisdieren. Hij bestelde een drankje en ging buiten het gebied zitten waar er honden zaten. Toch moest hij even hoesten. Voorin de bar was er een speciale middag voor huisdieren, met films die gedraaid werden (het onderwerp wordt even buiten beschouwing gelaten), stripteasers en livemuziek. Zijn drankje nam hij mee en hij ging zitten voor het muziekoptreden. Toch beviel er hem iets niet. De gitarist keek vaag en boos naar hem. Toen hij omkeek, deed de barman dat ook. En toen ook de stripteasers. En ook de honden die aanwezig waren. Opeens stopte de muziek. De gitarist kwam op hem afgerend en sloeg zijn gitaar op het hoofd van timmmmm (dorp). Hij deed dit nog een keer en nog een keer. Bij de vijfde keer kwam het hoofd van timmmmm (dorp) door de klankkast van de gitaar heen en zat zijn hals tussen de snaren, waarvan de buitenste twee nog niet gebroken waren. De gitarist draaide echter de gitaar om, zodat de snaren in de keel van timmmmm (dorp) sneden. Een hond maakte het met een beet in de polsslagader af.

kill 2
Op een dag zat bartjebart in een bootje om visjes te vangen. ‘Hengel at a bitch, hengel at a bitch, hengel, hengelengelengelengel’ zong hij erbij. Hij haalde aardig wat visjes binnen en hij zag al helemaal voor zich hoe hij de keukenprins in hem los zou laten op de vis.

Met zijn emmertje vol visjes kwam bartjebart weer thuis. Hij was net klaar met studeren,had een mooi huisje gekocht en was helemaal klaar voor zijn grote volwassen leven. Hij had er zin in. Vandaag at Bartjebart een visschotel. Daarom sneed de vis en maakte er mooie reepjes van.

Toen Bartjebart naar de servieskast liep en deze open deed, sprong er ineens een klein dametje uit. Ze gooide met alles uit de kast om vervolgens snel naar de keuken te lopen en een enorm mes te pakken. Bloed vloog overal heen en de arme Bartjebart(zombie/bodyguard) eindigde als een ingredient van zijn eigen visschotel.

kill 3

Het was een luie zomermiddag en TheVulture (dorp) hing op een strandstoel in de tuin te zonnebaden. Hij vond dat hij wat moest gaan doen, maar het alternatief, blijven liggen, klonk te aantrekkelijk. Na een tijdje te hebben gelegen ging hij dan uiteindelijk toch opstaan. “Ik moet nog naar de supermarkt.”, dacht hij, dus ging hij weg. Hij kocht een kant-en-klaarmaaltijd omdat hij geen zin had om te koken, wat fruit en nog wat lekkers voor ’s avonds. Dat hij deze dingen nooit op ging eten wist hij niet. Op de terugweg ging hij nog even langs het stadspark. Hij struikelde over een grote stok. Hij viel hard, de omstanders snelden toe. Waaronder één bloedmooie lekkere vrouw. Hij kon natuurlijk geen nee zeggen op de vraag of hij meekwam voor een wandeling, waarbij hij de pijn aan zijn heup plots vergat. De vrouw vroeg uiteindelijk of hij naar haar huis wilde gaan. De vrouw had hier echter andere gedachten over dan TheVulture (dorp) zelf. Eenmaal bij haar huis aangekomen pakte de vrouw een mes en doodde, als een echte Femme Fatale, TheVulture (dorp) met een welgemikte steek onder het middenrif.

Disclaimer: hij/zij is willekeurig

Wil bartjebart even heeel snel de PM/DM opzoeken?

Game on


[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 09-09-2011 22:31:44 ]
Anonimity is a bliss
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:01:29 #244
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101766153
Nu zijn we echt begonnen :o!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:03:36 #245
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101766272
Ik leef nog *O*
*klopt heel snel af op onbewerkt hout van bureau!* :')

Zombie, nu al.
Wordt lastig voor hem om nu al een keus te maken, iedereen ff snel hints zoeken!
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:03:47 #246
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101766283
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu zijn we echt begonnen :o!
we als in we de maffia?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:05:01 #247
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101766348
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

we als in we de maffia?
We als in deelnemers aan het maffiaspel. Ik vind het vanaf nacht 1 pas echt beginnen namelijk :D, anders is het gewoon nog een vredig dorp enzo O+.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101766532
Bart, Tv, Tim :'(
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:09:25 #249
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101766549
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

We als in deelnemers aan het maffiaspel. Ik vind het vanaf nacht 1 pas echt beginnen namelijk :D, anders is het gewoon nog een vredig dorp enzo O+.
Dat vind ik dus ook.
Ook met de bm verkiezing is het gewoon nog heel gemoedelijk, kandidaten die met vlaggetjes zwaaien, handjes schudden en baby's kussen enzo.
en dan opeens "Boem" 3 mensen vermoord. Dan begint het maffia-spel pas echt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:10:28 #250
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101766605
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:08 schreef lynda het volgende:
Bart, Tv, Tim :'(
ja en jij kan dan logisch tellen hoeveel maffia er dan is, mij ontgaat die logica altijd, dus hoeveel zijn er?
Is het nou ook zo dat er omdat er in ieder verhaaltje maar sprake is van 1 killer (en een hond) er ook maar 3 killers zijn nu?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:11:34 #251
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101766656
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

ja en jij kan dan logisch tellen hoeveel maffia er dan is, mij ontgaat die logica altijd, dus hoeveel zijn er?
3 moorden dus 5 of 6 maffia (aantal moorden delen door twee, en dan naar boven afronden. 5 / 2 = 2.5 -> 3 moorden. 6 / 2 = 3 moorden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:12:44 #252
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101766694
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

3 moorden dus 5 of 6 maffia (aantal moorden delen door twee, en dan naar boven afronden. 5 / 2 = 2.5 -> 3 moorden. 6 / 2 = 3 moorden.
altijd zo 2 killers per verhaal?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:12:55 #253
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101766702
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

3 moorden dus 5 of 6 maffia (aantal moorden delen door twee, en dan naar boven afronden. 5 / 2 = 2.5 -> 3 moorden. 6 / 2 = 3 moorden.
Er is niet een iets betrouwbaarder manier? Dit klinkt zo "natte vinger" achtig. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101766719
Zombie is offline, dus het kan nog wel even duren voordat de zombiekill er komt.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:13:41 #255
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101766731
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Er is niet een iets betrouwbaarder manier? Dit klinkt zo "natte vinger" achtig. :')
Er is voor ons geen manier om zekerder te zijn. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 22:13:46 #256
169210 liesje1979
pi_101766738
RIP TV, Bart Timmmmmmmmmm.
Ik ga nog even dweilen hier en dan zoeken.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:14:01 #257
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101766749
En RIP aan de nabestaanden. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:14:12 #258
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101766758
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Er is niet een iets betrouwbaarder manier? Dit klinkt zo "natte vinger" achtig. :')
Het is gewoon de regel :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101766776
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Er is niet een iets betrouwbaarder manier? Dit klinkt zo "natte vinger" achtig. :')
3 kills
5 maffia = 2,5 kill dus 3
6 maffia = 3 kills
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:15:17 #260
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101766803
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
RIP TV, Bart Timmmmmmmmmm.
Ik ga nog even dweilen hier en dan zoeken.
dweilen?
is er niet iemand anders die dat voor je kan doen, moet jij niet ontlasten?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:15:18 #261
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101766804
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En RIP aan de nabestaanden. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:16:30 #262
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101766872
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:14 schreef lynda het volgende:

[..]

3 kills
5 maffia = 2,5 kill dus 3
6 maffia = 3 kills
De maffia mag ook echt maar 1 kill per twee leden doen?
Dus niet 6 maffia, ieder een kill? :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 22:18:28 #263
169210 liesje1979
pi_101766954
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

dweilen?
is er niet iemand anders die dat voor je kan doen, moet jij niet ontlasten?
Nee er is niemand anders die dat kan doen en met links lukt het best. Is al de derde keer dat ik het doe de afgelopen 8 dagen. En ik heb vandaag zelfs schoenen aangedaan. Met veters. Daarnaast doe ik ook gewoon met links de afwas, de was (ophangen met 1 hand is kut) en loop ik dagelijks naar de winkel. Ik moet toch ook gewoon eten enzo.
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 22:20:54 #264
169210 liesje1979
pi_101767071
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

De maffia mag ook echt maar 1 kill per twee leden doen?
Dus niet 6 maffia, ieder een kill? :@
1 kill per twee. Ze kunnen wel 2 maffia per kill sturen.
En als de spion zijn best doet telt die over 2/3 dagen ook mee in het aantal kills. Los daarvan hebben ze ook nog een heks.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:23:00 #265
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101767170
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nee er is niemand anders die dat kan doen en met links lukt het best. Is al de derde keer dat ik het doe de afgelopen 8 dagen. En ik heb vandaag zelfs schoenen aangedaan. Met veters. Daarnaast doe ik ook gewoon met links de afwas, de was (ophangen met 1 hand is kut) en loop ik dagelijks naar de winkel. Ik moet toch ook gewoon eten enzo.
zo dan dweil je wel vaak zeg, bloed opdweilen, tja ik vertrouw je blind, maar iedere 3 dagen dweilen met een handicap vind ik verdacht ;)
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101767184
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nee er is niemand anders die dat kan doen en met links lukt het best. Is al de derde keer dat ik het doe de afgelopen 8 dagen. En ik heb vandaag zelfs schoenen aangedaan. Met veters. Daarnaast doe ik ook gewoon met links de afwas, de was (ophangen met 1 hand is kut) en loop ik dagelijks naar de winkel. Ik moet toch ook gewoon eten enzo.
Maar het gaat al wel beter dan? Hoop het wel voor je, lijkt me zo vervelend!

En oja, verrek, die heks. Mag nog wel op gaan passen met wat ik zeg. :X

RIP overledenen. ;(
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:24:06 #267
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101767216
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nee er is niemand anders die dat kan doen en met links lukt het best. Is al de derde keer dat ik het doe de afgelopen 8 dagen. En ik heb vandaag zelfs schoenen aangedaan. Met veters. Daarnaast doe ik ook gewoon met links de afwas, de was (ophangen met 1 hand is kut) en loop ik dagelijks naar de winkel. Ik moet toch ook gewoon eten enzo.
Wat hebben schoenen met veters er mee te maken _O-?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101767241
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Wat hebben schoenen met veters er mee te maken _O-?
Best lastig strikken met 1 arm, gok ik zo. :9
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 22:25:49 #269
169210 liesje1979
pi_101767289
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Wat hebben schoenen met veters er mee te maken _O-?
Jonguh! Ik was er trots op. De afgelopen dagen liep ik op slippers (1 dag toen werd het kutweer) en kaplaarsen als ik de deur uit moest.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:26:33 #270
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101767315
De linkjes in de OP kloppen niet. }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:26:42 #271
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101767328
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:25 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Jonguh! Ik was er trots op. De afgelopen dagen liep ik op slippers (1 dag toen werd het kutweer) en kaplaarsen als ik de deur uit moest.
kaplaarzen, vanwege die zooi op de vloer?
Liesje }:|
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101767379


Deel 2 - de zombiekill

Bartjebart was woest over zijn dood. Hij wist niet wie hij ging vermoorden, er waren nog geen hints gevonden. Waarom vermoordden ze hem dan nu!? Zijn lichaam lag versnipperd in de salade, maar wat de moordenaar niet zag was dat er, met rook uit de stukjes, zich een nieuw lichaam vormde. Bartjebart pakte een honkbalknuppel en ging op oorlogspad. Hoe onfortuinlijk als hij was kwam hij tdrone, de nachtwaker tegen. Nadat hij tdrone aan gort had geslagen kwam de ware identiteit van tdrone tevoorschijn. Uit pure frustratie verdronk hij het lichaam, nog voordat hij zou sterven.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:28:18 #273
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101767404
Teh fack :o!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:29:00 #274
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101767427
Neeee, niet de nachtwaker! :'(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:29:05 #275
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101767432
Crap.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101767442
:o Pfffft, gaat lekker zo...
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 22:29:22 #277
169210 liesje1979
pi_101767443
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Maar het gaat al wel beter dan? Hoop het wel voor je, lijkt me zo vervelend!

En oja, verrek, die heks. Mag nog wel op gaan passen met wat ik zeg. :X

RIP overledenen. ;(
Yep gaat elke dag wat beter, morgen hoop ik een stukje te fietsen, heb vandaag getest of ik mijn stuur alweer kan vasthouden en dat lukt, weet alleen niet hoe het met krachtzetten zit, maar dat test ik morgen. Maandag weer werken, mijn gewone werk of iets vervangends, ik zie wel. ;)
Ik vind jullie allemaal keilief enzo maar zullen we nu het gewoon weer over het spel hebben? Anders ga ik mezelf nog zielig vinden en dat is niet de bedoeling.
pi_101767450
:@

Sorry!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101767454
Bart wat doe je :o
pi_101767477
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef lynda het volgende:
Bart wat doe je :o
Eh... Klaarblijkelijk heb ik de nachtwaker doodvermoord...

DUH :'(
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  One tough cookie vrijdag 9 september 2011 @ 22:30:21 #281
169210 liesje1979
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:31:15 #282
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101767521
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Yep gaat elke dag wat beter, morgen hoop ik een stukje te fietsen, heb vandaag getest of ik mijn stuur alweer kan vasthouden en dat lukt, weet alleen niet hoe het met krachtzetten zit, maar dat test ik morgen. Maandag weer werken, mijn gewone werk of iets vervangends, ik zie wel. ;)
Ik vind jullie allemaal keilief enzo maar zullen we nu het gewoon weer over het spel hebben? Anders ga ik mezelf nog zielig vinden en dat is niet de bedoeling.
Oh, da's waar, jij was onze gewonde burgemeester, na de 1e dode burgemeester.
Alles gaat wel wat beter intussen? :*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101767533
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh... Klaarblijkelijk heb ik de nachtwaker doodvermoord...

DUH :'(
Dude!! o|O

Maarja, jij kon het ook niet weten...
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:32:08 #284
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101767552
SL's, Bartje was ook mijn bodyguard toch?!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101767565
Oh ja, liesje. Fijn dat het beter gaat iig! Wel voorzichtig doen hoor, want als je nu iets forceert ben je helemaal ver van huis. Succes ermee! :*
pi_101767590
Er is daarnet iets vergeten te vermelden. Bartjebart, de zombie, had als bijrol bodyguard. Onze excuses daarvoor :@
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:33:14 #287
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101767609
Ik dacht dat alleen rollozen BG konden worden?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101767634
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik dacht dat alleen rollozen BG konden worden?
Dit. BG is altijd dorp...
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:34:08 #289
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101767655
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik dacht dat alleen rollozen BG konden worden?
Ik eigenlijk ook :{.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101767687
Alle dorp-sided mensen met een rol die niet iedere dag/nacht in actie komt, kunnen BG zijn.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:35:16 #291
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101767706
Da's dan nieuw ofzo voor mij.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101767728
Klopt, dat is nieuw. Als we dat hadden moeten vermelden, onze excuses daarvoor.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:35:52 #293
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101767738
Een van de SL's opent straks het nieuwe topic wel he.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_101767751
Ja :Y
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:37:10 #295
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101767815
Zou er dan ook nog even naar de linkjes naar pohi's gekeken kunnen worden? Van aardig wat verwijzen ze naar profiel ipv pohi.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101767843
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou er dan ook nog even naar de linkjes naar pohi's gekeken kunnen worden? Van aardig wat verwijzen ze naar profiel ipv pohi.
Komt in orde ^O^
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:37:45 #297
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_101767853
Oh ik dacht al dat ik steeds scheef klikte :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:37:57 #298
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101767864
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh... Klaarblijkelijk heb ik de nachtwaker doodvermoord...

DUH :'(
:'( But why, whyyyy?!
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101767899
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

:'( But why, whyyyy?!
Wie wel dan? Ik had niks om vanuit te gaan en kon zo snel niet zoeken naar hints... :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:39:39 #300
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101767963
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wie wel dan? Ik had niks om vanuit te gaan en kon zo snel niet zoeken naar hints... :{
Dat is ook weer waar, je hebt wel verdomde pech daarmee. ;(
Je verdiende zoveel beter :'(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101767982
:6
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')