Is ook wel logisch aangezien hij daarna geen overloper meer isquote:Op woensdag 7 september 2011 23:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De overloper kan maar één keer een rol overnemen en bij de tweede moordpoging sterft 'ie gewoon.
Dat is wel mooi, anders is het net een vrijkaartje naar het einde.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De overloper kan maar één keer een rol overnemen en bij de tweede moordpoging sterft 'ie gewoon.
Maar om aan te geven dat hij wel ooit overloper was staan er dan ook twee rollen aangegeven.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Is ook wel logisch aangezien hij daarna geen overloper meer is
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:42 schreef lynda het volgende:
Ik denk even mee (BartjeBart ook)
voorbeeldje:
De nachtwaker (of willekeurige andere moordende rol) vermoord de overloper.
Nachtlynch: Nachtwaker dood en dan misschien verhaaltje met hierin door laten schemeren dat de overloper er nu iets mee te maken heeft? Dan kan je daar eventueel hints in plaatsen naar de overloper.
Beetje zoals je ook doet als er een andere rol zich ergens mee heeft bemoeid (liesje in het busje, iemand niet aanwezig, mislukte moord enz)
Dat met die hints weet ik nog niet, net zoals dat laatste niet. Maar dat laatste is wel een goede optie, over dat eerste doe ik geen uitspraak
Daglynch: als hij nog niet is overgelopen Naam Speler (Overloper)
Ja.
Als jullie niet weten naar wie de hints zouden verwijzen nietquote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef lynda het volgende:
Anders is het ook maar een saai verhaaltje
Dan kan je net zo goed geen hints maken.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Als jullie niet weten naar wie de hints zouden verwijzen niet
Nog een kwartierquote:
Nog 2 minutenquote:
Nog.. Oh wachtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Thanksquote:Op donderdag 8 september 2011 16:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
BM-verkiezing morgen om 19.00
Nog niet kandidaat stellen, nog niet alle rollen zijn bekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |