Dan gewoon het oude ritme toch aanhouden?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ons idee was vrijdag 22.00 nachtpost, zondag 19.00 lynch. Maar als jullie het er allemaal mee eens zijn kan het vast wel vaker. In principe was Etcetera de enige tegenstander, maar die doet niet mee. We hebben nu ook hulp van Naatje_1, dus kunnen we wat meer aan.
Ja. Dik gedrukt is om de belangrijke mededelingen duidelijk te maken.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef lynda het volgende:
Dus gewoon 19 / 22 enz?
ow en niet alles hoeft dik gedrukt hoor![]()
sorryquote:Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef lynda het volgende:
Dus gewoon 19 / 22 enz?
ow en niet alles hoeft dik gedrukt hoor![]()
Joh... Dat was de vorige rondes toch ook niet nodig?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja. Dik gedrukt is om de belangrijke mededelingen duidelijk te maken.
Laat die jongen toch lekker.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Joh... Dat was de vorige rondes toch ook niet nodig?
We mogen dus niks meer zeggen over organisatorische zaken?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Laat die jongen toch lekker.
We zijn er deze ronde wel goed in om moeilijk te doen zeg.![]()
Zal nu eens gaan kijken op wie ik ga stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef StijnDa het volgende:
Stem eigenwijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Hihi, nee hoor, dat wil daar niet mee zeggen. Commentaar ben ik niet op tegen. Vond alleen de reden van het commentaar wat overbodig. Zolang het alleen om een paar dikgedrukte posts gaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We mogen dus niks meer zeggen over organisatorische zaken?
Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is jezelf terug trekken om zo te zorgen dat de eventuele verdeeldheid al wat minder groot wordtquote:Op donderdag 8 september 2011 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Beste mede-burgers
Acht, acht mensen hebben zich verkiesbaar gesteld voor de baan van burgemeester.
de grote interesse in deze taak is natuurlijk geweldig, maar het grote aantal kandidaten
kan ook zorgen voor verdeeldheid en tweedracht.
De maffia kan proberen te profiteren van de verdeeldheid van het dorp.
Laten we daarom proberen onze krachten, en stemmen, te bundelen en één iemand
onze onvoorwaardelijke steun te geven in de strijd tegen de maffia.
Daarom roep ik iedereen op om te stemmen op Roger_Epiales en daarmee
te stemmen voor wijsheid, te stemmen voor geluk, te stemmen voor eerlijkheid,
maar vooral te stemmen voor veiligheid!
Stem verstandig, stem Roger.
Maar daarmee zou ik ook de verstandige keuze weghalen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is jezelf terug trekken om zo te zorgen dat de eventuele verdeeldheid al wat minder groot wordt
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Geldt natuurlijk voor iedereen, ook voor lynda, ook voor PS die zo betrouwbaar lijkt, ook voor Liesje die nooit maffia is geweest.
Duh...quote:Op donderdag 8 september 2011 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi, ik ben geen maffia dit keer.
Dat vind ik ook verdacht, als liesje mee had gedaan wist ik wel op wie ik zou stemmen, nu twijfel ik aan iedereen en weet ik alleen dat ik mezelf kan vertrouwenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef Exentric90 het volgende:
Waarom stemt half het dorp voor lynda? Heb ik iets gemist?
Ik ben ook nog nooit maffia geweest, maar die kans statistisch gezien niet zoveel toe als men denkt, in principe iedere keer weer 50%quote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Geldt natuurlijk voor iedereen, ook voor lynda, ook voor PS die zo betrouwbaar lijkt, ook voor Liesje die nooit maffia is geweest.
Ik had nog hoop deze ronde, maar helaas. weer niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was vandaag bij mijn ouders op de camping, en toen ik terugkwam was er al zo'n lange lijst dat ik dacht dat het geen zin meer had.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook verdacht, als liesje mee had gedaan wist ik wel op wie ik zou stemmen, nu twijfel ik aan iedereen en weet ik alleen dat ik mezelf kan vertrouwen
Het kan nog, mijn stem heb jequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij mijn ouders op de camping, en toen ik terugkwam was er al zo'n lange lijst dat ik dacht dat het geen zin meer had.
Dat zou dan mijn enige stem zijn ben ik bang.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Het kan nog, mijn stem heb je
Is je schouder al wel wat beter?
Kun je al weer voluit hints zoeken?
Ditquote:Op donderdag 8 september 2011 22:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook verdacht, als liesje mee had gedaan wist ik wel op wie ik zou stemmen, nu twijfel ik aan iedereen en weet ik alleen dat ik mezelf kan vertrouwen
Hallo ik zou ook stemmen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou dan mijn enige stem zijn ben ik bang.
Met mijn schouder gaat het elke dag een stukje beter, het gaat frustrerend langzaam maar komt wel goed. Als ik naar buiten moet loop ik alleen op mijn kaplaarsen want ik kan nog geen veters strikken.
Hahaha dat is best slimquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:43 schreef tdrone het volgende:
Ik stem gewoon Erik omdat iedereen hem meteen doorheeft als hij maffia is
dus je stelt je niet verkiesbaar, dan ga ik me oriënteren op de andere kandidaten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou dan mijn enige stem zijn ben ik bang.
Met mijn schouder gaat het elke dag een stukje beter, het gaat frustrerend langzaam maar komt wel goed. Als ik naar buiten moet loop ik alleen op mijn kaplaarsen want ik kan nog geen veters strikken.
Maar interessant doen is veel leuker joh!quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:12 schreef TheVulture het volgende:
Maak gewoon een keuze
Alsof teksten van kandidaten uberhaupt al iets zeggen of ze de waarheid spreken
Gewoon omdat het kan. En ze steeds naast de pot piste.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:42 schreef Exentric90 het volgende:
Waarom stemt half het dorp voor lynda? Heb ik iets gemist?
Gelukkig pis ik zittendquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil geen BM die naast de pot pist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |