Dan gewoon het oude ritme toch aanhouden?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ons idee was vrijdag 22.00 nachtpost, zondag 19.00 lynch. Maar als jullie het er allemaal mee eens zijn kan het vast wel vaker. In principe was Etcetera de enige tegenstander, maar die doet niet mee. We hebben nu ook hulp van Naatje_1, dus kunnen we wat meer aan.
Ja. Dik gedrukt is om de belangrijke mededelingen duidelijk te maken.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef lynda het volgende:
Dus gewoon 19 / 22 enz?
ow en niet alles hoeft dik gedrukt hoor![]()
sorryquote:Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef lynda het volgende:
Dus gewoon 19 / 22 enz?
ow en niet alles hoeft dik gedrukt hoor![]()
Joh... Dat was de vorige rondes toch ook niet nodig?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja. Dik gedrukt is om de belangrijke mededelingen duidelijk te maken.
Laat die jongen toch lekker.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Joh... Dat was de vorige rondes toch ook niet nodig?
We mogen dus niks meer zeggen over organisatorische zaken?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Laat die jongen toch lekker.
We zijn er deze ronde wel goed in om moeilijk te doen zeg.![]()
Zal nu eens gaan kijken op wie ik ga stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef StijnDa het volgende:
Stem eigenwijs!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Hihi, nee hoor, dat wil daar niet mee zeggen. Commentaar ben ik niet op tegen. Vond alleen de reden van het commentaar wat overbodig. Zolang het alleen om een paar dikgedrukte posts gaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We mogen dus niks meer zeggen over organisatorische zaken?
Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is jezelf terug trekken om zo te zorgen dat de eventuele verdeeldheid al wat minder groot wordtquote:Op donderdag 8 september 2011 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Beste mede-burgers
Acht, acht mensen hebben zich verkiesbaar gesteld voor de baan van burgemeester.
de grote interesse in deze taak is natuurlijk geweldig, maar het grote aantal kandidaten
kan ook zorgen voor verdeeldheid en tweedracht.
De maffia kan proberen te profiteren van de verdeeldheid van het dorp.
Laten we daarom proberen onze krachten, en stemmen, te bundelen en één iemand
onze onvoorwaardelijke steun te geven in de strijd tegen de maffia.
Daarom roep ik iedereen op om te stemmen op Roger_Epiales en daarmee
te stemmen voor wijsheid, te stemmen voor geluk, te stemmen voor eerlijkheid,
maar vooral te stemmen voor veiligheid!
Stem verstandig, stem Roger.
Maar daarmee zou ik ook de verstandige keuze weghalen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is jezelf terug trekken om zo te zorgen dat de eventuele verdeeldheid al wat minder groot wordt
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Geldt natuurlijk voor iedereen, ook voor lynda, ook voor PS die zo betrouwbaar lijkt, ook voor Liesje die nooit maffia is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |