Inderdaad, we hebben ooit eens afgesproken met FMT-ers dat we niet meer achter de schermen werken en praten over eventuele FMT-ers die opzoeken. In plaats daarvan zouden we het open en bloot zeggen in het topic.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat weet ik maar ik dacht dat dat de officiele titel van deel 1 was..
p1,2,3 etc zou ook zo wat zijn
geen idee hoe ze allemaal heten, maar kende de game wel, vandaar dat ik dacht dat dat deel 1 was.. Maar niet dus merk ik
ik vind het ook verdacht, maar het zou wel betekenen dat ie dat in 40 sec. heeft gedaan, zo snel was zijn eerste rijtje.quote:Dus bij deze zeg ik het: Ik denk dat je hebt opgezocht RanTheMan
Niks aan de hand inderdaad, maar wel vreemd.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind het ook verdacht, maar het zou wel betekenen dat ie dat in 40 sec. heeft gedaan, zo snel was zijn eerste rijtje.
Hehe, welke talkshow hostess zat ook in deze film en nog een film met haar?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:42 schreef Flitspaal het volgende:
Jammer, ik wilde met Cry Baby intikken.
Simpsons the movie dan?quote:
quote:
Ook in Serial Mom inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 17:52 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ben aan het koken, dus vandaar mijn traagheid.
Ricky zat toch ook in Serial Mom als dochter?
zou goed kunnen, is ook van John Watersquote:Op woensdag 7 september 2011 17:52 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ben aan het koken, dus vandaar mijn traagheid.
Ricky zat toch ook in Serial Mom als dochter?
Dat was in je hoofd,quote:Op woensdag 7 september 2011 18:02 schreef DragonFodder het volgende:
een van die zussen toch? of was dat in de serie? of was dat in mijn hoofd?
[ afbeelding ]
Je ne sais pas, gisteren nog stukjes uit gekeken. Ondanks dat ik hem eerder had gezien, was ik de film al bijna weer vergeten...quote:Op woensdag 7 september 2011 17:58 schreef Patch het volgende:
Er sterft 1 iemand in The Simpsons Movie, wie? Omcirkelen met Paint aub.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:10 schreef DragonFodder het volgende:
de band green day gaat ook ten onder, maar dat zal ook wel niet de bedoeling zijn
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Goodbye, everybody!
Ik weet wie het is, maar ik zie 'm niet staan.
Geen Cletis, die heb je ook niet omcirkeld, je hebt een Parijse boef omcirkeldquote:Op woensdag 7 september 2011 18:13 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
die hillbilly, Cletis of zoiets?
oepsquote:Op woensdag 7 september 2011 18:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Geen Cletis, die heb je ook niet omcirkeld, je hebt een Parijse boef omcirkeld
Gewoon plaatsen. Het was gewoon wat dubieus. Was het een incident, dan hoor je er nooit meer wat van.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:30 schreef RanTheMan het volgende:
ik weet t antwoord maar durf m na die verdachtmakingen van net niet meer te plaatsen
De helft van FMT is beticht van opzoeken. Me includedquote:Op woensdag 7 september 2011 18:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Gewoon plaatsen. Het was gewoon wat dubieus. Was het een incident, dan hoor je er nooit meer wat van.
vraag me toch af hoe je in zo'n situatie je onschuld bewijst. als ik het in 40 sec had opgezocht, dan stonden ze vast wel op chronologische volgorde en had ik er 25 geplaatst en niet zoveel vragen aan jou onbedoeld geschonken vandag ........quote:Op woensdag 7 september 2011 18:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Gewoon plaatsen. Het was gewoon wat dubieus. Was het een incident, dan hoor je er nooit meer wat van.
Vragenstellers geven hints. Alleen als ze niet in staat zijn om zelf hints te geven, worden er hints door andere gegeven.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:36 schreef RanTheMan het volgende:
maar ik wil t punt niet, dus ik geef een hint: een dunne rode lijn en de winnaar van de beste mannelijke hoofdrol, en oh jah die gast met die 747's in de tuin deed ook mee
M.i. Is het duidelijk dat intre er niet meer is om de vraag te onderhouden, dus ik vind het prima dat ran hints geeftquote:Op woensdag 7 september 2011 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vragenstellers geven hints. Alleen als ze niet in staat zijn om zelf hints te geven, worden er hints door andere gegeven.
als er vaker dubieuzere situaties voorvallen hoeft men de onschuld niet de bewijzen.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
vraag me toch af hoe je in zo'n situatie je onschuld bewijst. als ik het in 40 sec had opgezocht, dan stonden ze vast wel op chronologische volgorde en had ik er 25 geplaatst en niet zoveel vragen aan jou onbedoeld geschonken vandag ........
Eensch.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
M.i. Is het duidelijk dat intre er niet meer is om de vraag te onderhouden, dus ik vind het prima dat ran hints geeft
Ook jou houden we nog steeds in de gatenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De helft van FMT is beticht van opzoeken. Me included
Je weet inmiddels wel wat voor films ik kijk, en waar ik op kan antwoordenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Ook jou houden we nog steeds in de gaten
ik weet niet wat t antwoord is, maar dit is niet mijn antwoordquote:Op woensdag 7 september 2011 18:48 schreef Michelangelo2 het volgende:
Benny and Joon
Fear and Loathing in Las Vegas
Platoon
Was ook niet bedoeld om hem de les te lezen, zeg alleen dat het een algemeen begrip hier isquote:Op woensdag 7 september 2011 18:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
M.i. Is het duidelijk dat intre er niet meer is om de vraag te onderhouden, dus ik vind het prima dat ran hints geeft
Je hoeft een film niet gezien te hebben om antwoord te kunnen geven, en je kunt een film wel gezien hebben en bepaalde dingen toch vergeten. Om het makkelijker te makenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wel wat voor films ik kijk, en waar ik op kan antwoorden
En hier staan álle films die ik gezien heb
http://www.icheckmovies.com/profile/firefox1/
eenschquote:Op woensdag 7 september 2011 18:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je hoeft een film niet gezien te hebben om antwoord te kunnen geven, en je kunt een film wel gezien hebben en bepaalde dingen toch vergeten. Om het makkelijker te maken
Ik vind dat een goed ideequote:Op woensdag 7 september 2011 18:54 schreef RanTheMan het volgende:
volgens mij gaan we nu de verkeerde kant op,
ik dacht dat t sean penn was die won met milk en SP speelde weer samen met GC in the thin red line
dus ik denk dat sands nu een punt moet krijgen, want beide antwoorden zijn gegeven
Het is gewoon vreemd dat jij bij de films van Johnny Depp een videogame er tussen post. Zeker zoals in de volgorde op imdb en wikipedia.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:48 schreef RanTheMan het volgende:
vind t gewoon raar dat je ergens beschuldigd van wordt zonder dat daar enig bewijs voor is..
ik denk dan maar als ik t had opgezocht dan had ik t vast wel goed gehad
ik weet niet of t goed is, en durf t ook niet op te zoeken...quote:
Niet, daarom vind ik het een goed ideequote:Op woensdag 7 september 2011 18:58 schreef Baszh het volgende:
Waar heeft Sands een antwoord gepost dan ik zie niets
Waarom moet Sands nou weer een punt krijgen? Omdat ie niet gepost heeft?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:54 schreef RanTheMan het volgende:
volgens mij gaan we nu de verkeerde kant op,
ik dacht dat t sean penn was die won met milk en SP speelde weer samen met GC in the thin red line
dus ik denk dat sands nu een punt moet krijgen, want beide antwoorden zijn gegeven
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:59 schreef RanTheMan het volgende:
sorry michaelangelo, zag een hoedje vandaar
tsja...quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:59 schreef RanTheMan het volgende:
sorry michaelangelo, zag een hoedje vandaar
Onee je hebt me doorquote:Op woensdag 7 september 2011 18:59 schreef Patch het volgende:
Natuurlijk nog frapanter, omdat Sands ook nog steeds in de gaten gehouden wordt.
Scanman = Dolfijn = Sands = RanTheMan ???
Doe wat je wiltquote:Op woensdag 7 september 2011 19:06 schreef DragonFodder het volgende:
Geen idee, ik ben de draad helemaal kwijt. Ik zal wel een opstarter doen?
Ga je weg?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Doe wat je wiltik ga me vanaf nu de komende dagen met interessantere topics bezig houden
Dat zou ik jammer vinden.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Doe wat je wiltik ga me vanaf nu de komende dagen met interessantere topics bezig houden
Foutje gemaakt. KC en BG zaten niet in hetzelfde deel, dus:quote:Op woensdag 7 september 2011 19:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat zou ik jammer vinden.
SG
BG
KC
Film?
KC is een vrouwquote:Op woensdag 7 september 2011 19:23 schreef FireFox1 het volgende:
Kevin Costner? Maar die heeft geen filmreeks///
quote:
Nopequote:
Deze filmserie (begonnen in de jaren 80) ken je zeker. Zij zat alleen in de eerste film.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
Euh... dat is het enige waar ik haar van ken...
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:44 schreef FireFox1 het volgende:
Hmm... Steven Guttenberg, Police Academy?
quote:The first Western film allowed to be shown in North Korea.
Nee, iets zoetsappiger. Heeft te maken met een spelletjequote:
Speelt wel een meisje van Indische afkomst meequote:
Geen geweld, het is eerder een jeugdfilm.quote:
quote:The actresses were coached by Simon Clifford, who runs Futbol De Salao, a Brazilian soccer school.
Dragon +1quote:
quote:
nope, als speelt een bepaald automodel wel een grote rol in een van de actiescenesquote:
Go on. Niet alleen de auto's zijn remakesquote:Op woensdag 7 september 2011 20:22 schreef Baszh het volgende:
Ohw die ken ik. Gaan ze iets beroven... en dan weten ze welke truck ze moeten hebben omdat ie zwaarder is.
Of denk ik fout
Trivia van welke filmquote:The mutilated animal carcasses in the background of many scenes were real and with only a few exceptions, were already in the real slums and shacks used for the filming.
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Geen idee wie SD is, maar een gok op Help!
Nope, film gaat over toen de beatles nog niet zo bekend waren en ze een 5e lid hadden.quote:
Excuus, bedoelde XIII, andere verfilming van een killerquote:
zag net trouwens dat ie maar 3000 votes heeft, ik dacht dat ie bekender was. 21:10 stel ik een nieuwe vraag als het niet geraden is.quote:A dramatization of the Hamburg, Germany phase of the Beatles' early history.
Geen idee hoe jullie bij The Thin Red Line uitkwamen, maar dat was dus niet eens in de buurtquote:In 2010, George Clooney, who played a character named Ryan Bingham, was only nominated for an Oscar (as an Actor in the Leading Role), while that same year a real-life person named Ryan Bingham won an Oscar for the song "The Weary Kind" he wrote together with T-Bone Burnett that featured in Crazy Heart.
quote:
quote:Father was Irish, mother was Scottish.
He was awarded the Laurence Olivier Theatre Award in 2000 for Outstanding Achievement Award for his theatrical career.
Hiermee moet het lukkenquote:Nominated 8 times for best actor but has never won an Academy Award. He has more nominations without winning than any other actor.
Dat is ook niet zo moeilijkquote:
Jij komt met hem aanzetten na deze hint...quote:
quote:Nominated 8 times for best actor but has never won an Academy Award. He has more nominations without winning than any other actor.
Tja, ik gok ook maar watquote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij komt met hem aanzetten na deze hint...
[..]![]()
quote:According to his daughter Kate, the actor wears green socks every day due to personal superstitions.
Heeft Kurt Russel 8 oscar nominaties gehad?quote:
Ik had het in gedachten ook alweer weggestreept..quote:Op woensdag 7 september 2011 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft Kurt Russel 8 oscar nominaties gehad?
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 7 september 2011 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
Sands, kennen ff1 en ik hem ook?
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:19 schreef DragonFodder het volgende:
Gok ik rusrig verder. Daniel day lewis?
Heeft groene ogen volgens mij.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:19 schreef DragonFodder het volgende:
Gok ik rusrig verder. Daniel day lewis?
quote:
Heeft hij niet gedaan trouwens dus die acteurnaam hoef je niet te gokkenquote:Was friends with fellow Irish actor Richard Harris. After Harris died, his family hoped thatwould replace him as Professor Albus Dumbledore in Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
quote:His performance as "" in
is the #1 ranked performance of all time in Premiere Magazine's 100 Greatest Performances of All Time (2006).
Je hebt verder geen hints gelezen wel?quote:
Dánk je, ik werd er helemaal gek van!quote:
Ik heb een paar dagen geleden Lawrence of Arabia gekekenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dánk je, ik werd er helemaal gek van!
Het zou eens tijd wordenquote:
Ah, en?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen geleden Lawrence of Arabia gekeken
En de film is niet blijven hangen of wel?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen geleden Lawrence of Arabia gekeken
Ja, wist ik veel dat die gast 8 oscar nominaties hadquote:Op woensdag 7 september 2011 22:47 schreef Sands het volgende:
[..]
En de film is niet blijven hangen of wel?
Trade Markquote:Op woensdag 7 september 2011 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel dat die gast 8 oscar nominaties had
Ik vind de film wel goed, alleen behoorlijk langdradig.
Ik was stoned toen ik hem keekquote:Op woensdag 7 september 2011 22:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Trade Mark
Frequently plays real life characters
His blue eyes
Smooth, deep voice
Vooral die zijn niet echt te missen in Lawrence of Arabia
Nopequote:Op woensdag 7 september 2011 22:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je hebt verder geen hints gelezen wel?
Schei toch uit manquote:Op woensdag 7 september 2011 22:56 schreef DragonFodder het volgende:
Kk kim kardashian? Disaster movie?
Tis een mannetje. Speelt tegenwoordig vooral in tv series.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:02 schreef DragonFodder het volgende:
David hewlett?
Gokje op love actually..
Picco + 0.5quote:
Nee, het is Quinnquote:Op woensdag 7 september 2011 23:06 schreef picodealion het volgende:
Is het die cubaan? (Anguel Battista in Dexter)?
Baptista speelde in The Expendablesquote:Op woensdag 7 september 2011 23:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zit die in films? Nooit gezien. Die cubaan spot ik nog wel eens ergens, vaak ook als agent.
Niet dat ik weet. Of bedoel je Michael C. Hall?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zat C. Thomas Howell in Dexter? Die heeft een seriemoordenaar in Criminal Minds gespeeld.
Laat maar, was weer es in de war. Dit keer met Michael C. Hall.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zat C. Thomas Howell in Dexter? Die heeft een seriemoordenaar in Criminal Minds gespeeld.
Thora Birchquote:Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef asianmoon het volgende:
Is het The Hole? (Ik ken de film, maar heb twijfels over de titel)
Dat klopt!quote:Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef asianmoon het volgende:
Is het The Hole? (Ik ken de film, maar heb twijfels over de titel)
Heb je soms een stille wens wat je graag met ons wilt delen Baszh?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:27 schreef asianmoon het volgende:
Dat zijn er 6. 5/6 door Baszh. Voor een jongen kun je best veel titels opnoemen
Haaaaaaaaaaaaave you met Baszh?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:30 schreef Baszh het volgende:
Als ik er een geschikt iemand voor vind, die moet mijn pad nog kruisen
Deze. Kom gewoon man!quote:Op donderdag 8 september 2011 00:33 schreef Baszh het volgende:
Heb me nooit aan of afgemeld. Was het deze zaterdag of volgende
3 meiden?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:38 schreef Baszh het volgende:
Ik zou best kunnen eerlijk gezegd. Morgen laat ik het wel weten.
Verder kan ik niets met wedding verzinnen, moeten maar wachten op wyccie, tombo (of Sands waarschijnlijk)
Oeh! The Wedding Planner niet te vergetenquote:Op donderdag 8 september 2011 00:44 schreef asianmoon het volgende:
De andere 4 titels die ik in gedachten had, zijn wel meisjesfilms. Hopelijk komen jullie eruit hehe
Dat niet, maar je moet me wat meer hints geven om de overige 3 te radenquote:Op donderdag 8 september 2011 01:08 schreef asianmoon het volgende:
Waarschijnlijk zijn jullie allemaal in dromenland... Hmm misschien dat morgen iemand de punt moet geven dan...
Zo niet wil ik Muriels Wedding nog wel aandragen :8quote:Op donderdag 8 september 2011 07:55 schreef Patch het volgende:
even opgezocht maar er is dus inderdaad een "The Wedding" en daarmee ook de 9e en 10e door mij gepost.
Geen idee of Asiamoon dat goed keurt.
Opstartertje dan maar?
Nee veel ouder.quote:
nee die is het nietquote:Op donderdag 8 september 2011 08:45 schreef picodealion het volgende:
Als het nu eindelijk eens een keer die film met Harvey Keitel is waar ik nooit op kan komen word ik boos.
Patch moet nog officieel een punt krijgen.quote:Op donderdag 8 september 2011 07:55 schreef Patch het volgende:
even opgezocht maar er is dus inderdaad een "The Wedding" en daarmee ook de 9e en 10e door mij gepost.
Geen idee of Asiamoon dat goed keurt.
Opstartertje dan maar?
da's zondequote:Op donderdag 8 september 2011 09:12 schreef Dopekoe het volgende:
Nee, dit zegt me tot nu toe nog niet zoveel....
op het puntje van je tong !quote:Op donderdag 8 september 2011 09:17 schreef Flitspaal het volgende:
Shit, wat was ook weer de titel. De tieten weet ik wel.
Dat dacht ik ook van mijn opstarter in AKQquote:Op donderdag 8 september 2011 09:18 schreef Patch het volgende:
en ik vond het nog wel een makkelijke opstarter
waar zit die ergens?quote:Op donderdag 8 september 2011 09:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van mijn opstarter in AKQ
Die zegt me niks.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van mijn opstarter in AKQ
Nu heb je hem goedquote:
Oeps foutje. En deze film moeten ze verbannen.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:16 schreef asianmoon het volgende:
[..]
Nu heb je hem goedIk dacht dat niemand hem had gekeken..
Patch +1
Stand september 2011:
19 Asap
18 Patch
15 DragonFodder
12 picodealion
12 RanTheMan
11 Gillingham
11 Sands
10 Baszh
9 Michelangelo2
8 SamuelofSEK
5 lamers
5 FireFox1
4 Doff
4 InTrePidIvity
3 victorinox
3 De-Sombrero
3 Shmekel
3 asianmoon
2 Daywalk3
2 Njosnavelin
2 SaintOfKillers
2 PintuR
2 Dekatophetspek
2 ShaolN
1 Tem
1 Flitspaal
1 wyccie
1 Hulkio
wel toegestaan, maar komt bijna nooit voor.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:15 schreef asianmoon het volgende:
Het zin hem in de titel heJe hebt de titel gedeeltelijk fout. En is een tv-filmpje niet toegestaan?:-O
Richard Dreyfussquote:Op donderdag 8 september 2011 11:44 schreef Patch het volgende:
zo dan, maar nu wil ik zijn naam plus 5 films.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |