Thora Birchquote:Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef asianmoon het volgende:
Is het The Hole? (Ik ken de film, maar heb twijfels over de titel)
Dat klopt!quote:Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef asianmoon het volgende:
Is het The Hole? (Ik ken de film, maar heb twijfels over de titel)
Heb je soms een stille wens wat je graag met ons wilt delen Baszh?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:27 schreef asianmoon het volgende:
Dat zijn er 6. 5/6 door Baszh. Voor een jongen kun je best veel titels opnoemen
Haaaaaaaaaaaaave you met Baszh?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:30 schreef Baszh het volgende:
Als ik er een geschikt iemand voor vind, die moet mijn pad nog kruisen
Deze. Kom gewoon man!quote:Op donderdag 8 september 2011 00:33 schreef Baszh het volgende:
Heb me nooit aan of afgemeld. Was het deze zaterdag of volgende
3 meiden?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:38 schreef Baszh het volgende:
Ik zou best kunnen eerlijk gezegd. Morgen laat ik het wel weten.
Verder kan ik niets met wedding verzinnen, moeten maar wachten op wyccie, tombo (of Sands waarschijnlijk)
Oeh! The Wedding Planner niet te vergetenquote:Op donderdag 8 september 2011 00:44 schreef asianmoon het volgende:
De andere 4 titels die ik in gedachten had, zijn wel meisjesfilms. Hopelijk komen jullie eruit hehe
Dat niet, maar je moet me wat meer hints geven om de overige 3 te radenquote:Op donderdag 8 september 2011 01:08 schreef asianmoon het volgende:
Waarschijnlijk zijn jullie allemaal in dromenland... Hmm misschien dat morgen iemand de punt moet geven dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |